دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Family Tree 2011

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
365 بازدید
دانلود زیرنویس The Promise 1996
  • نام فیلم: The Promise مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : بلژیک
  • کارگردان : Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne نویسنده: Luc Dardenne, Jean-Pierre Dardenne, Leon Michaux
  • بازیگران: Jérémie Renier, Olivier Gourmet, Assita Ouedraogo
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ایگور – یک کارآموز 15 ساله مکانیک – ساعات مرخصی خود را به خواست پدرش می گذراند. پدر ایگور، راجر، یک فرد کم زند است که در ر قاچاق مهاجران غیرقانونی به بلژیک است، و به عنوان زاغه نشین آنها عمل می کند، آنها را در شرایطی به سختی قابل زند اسکان می دهد، و به آنها دستمزد ناچیز برای کار ساخت و ساز در ساختمان خود می پردازد (از جمله کلاهبرداری های دیگر). هنگامی که بازرس ساختمان یک بازدید غیرمنتظره انجام می دهد و آمیدو در عجله خود برای پنهان شدن از داربست سقوط می کند، همه چیز شروع به باز می کند، به ویژه زمانی که ایگور به آمیدو آسیب دیده قول می دهد که در نهایت ارزش های متفاوت ایگور و راجر و همسر آمیدو را آشکار می کند. ، آسیتا.

Igor–a 15-year-old apprentice mechanic–spends his off hours at the beck and call of his father. Igor’s father, Roger, is a low-life involved with smuggling undocumented immigrants into Belgium, and acts as their slumlord, housing them in barely livable conditions, and paying them menial wages to work construction on his building (among other scams). When the building inspector pays a surprise visit and Amidou falls off a scaffold in his hurry to hide, things start to unravel, particularly when Igor makes a promise to the injured Amidou that ultimately exposes the different values of Igor and Roger, and of Amidou’s wife, Assita.

4152

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Promise 1996

دانلود زیرنویس فیلم The Promise La Promesse (به زبان انگلیسی: “The Promise”) یک فیلم درام محصول سال ۱۹۹۶ توسط برادران بلژیکی لوک داردن و ژان پیر داردن است. این طرح شامل پدری به نام راجر است که بی‌رحمانه از مهاجران غیرقانونی قاچاق و استثمار می‌کند. پسر او، ایگور، پانزده ساله است و یک مکانیک شاگرد، که همچنین برای پدرش در عملیات پیمانکاری کار او کار می کند. هنگامی که یکی از کارگران غیرقانونی آنها در محل کار به شدت مجروح می شود، به حال خود رها می شود تا بمیرد، و مرگ توسط راجر و ایگور پنهان می شود، یک ایگور غرق در گناه باید بین راه انتخابی پدرش و قولش به مرد در حال مرگ یکی را انتخاب کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Promise

La Promesse نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت زیرنویس فارسی The Promise 1996 کرد. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس 21 بررسی، با میان ن امتیاز 7.8/10، 95٪ امتیاز تایید را به آن می دهد. در متاکریتیک، که امتیاز عادی از ۱۰۰ را به نقدهای منتقدان اصلی می‌دهد، فیلم بر اساس ۱۷ نقد، میان ن امتیاز ۸۲ را دریافت کرد که نشان‌دهنده «تحسین جهانی» است.
دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game