دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Edge 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
588 بازدید
دانلود زیرنویس The Edge
  • نام فیلم: The Edge مدت زمان: 1h 57min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Lee Tamahori نویسنده: David Mamet
  • بازیگران: Anthony Hopkins, Alec Baldwin, Elle Macpherson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مدل از شوهر ثروتمند و بسیار مسن ترش می خواهد که با او برای عکاسی بیاید. اما وقتی هواپیمای آنها در میانه ناکجاآباد سقوط می کند، یک بازی ذهنی قوی بین شوهر باهوش و عکاس جوان حسود در حالی که آنها سعی می کنند به تمدن برگردند، رخ می دهد.

A model has her rich, much older husband come with her to a photo shoot. But when their plane crashes in the middle of nowhere, a strong mind game erupts between the clever husband and the jealous young photographer as they try to get back to civilization.

3254

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Edge 1997

دانلود زیرنویس فیلم The Edge ه (به انگلیسی: The Edge) یک فیلم بقای آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی لی تاماهوری و با بازی آنتونی هاپکینز و الک بالدوین است. خلاصه داستان درباره تاجر ثروتمندی به نام چار مورس (هاپکینز)، عکاس باب گرین (بالدوین) و دستیار استفن (هارولد پرینو) است که پس از سقوط هواپیمایشان در بیابان آلاسکا، باید در میان عناصر سفر کنند و سعی کنند زنده بمانند. همه اینها در حالی است که توسط یک خرس بزرگ کودیاک و روابط دوستانه مردانه تهدید می شود. بارت خرس، یک خرس کودیاک آموزش دیده که برای حضور در چندین فیلم هالیوودی شناخته شده است، در این فیلم در نقش کودیاک شرور، در یکی از آخرین نقش های سینمایی خود ظاهر می شود.

سه مرد آتشی برپا می کنند و شب را در کنار دریاچه می گذرانند. صبح روز بعد، چار از یک برگ قطب نما برای تعیین جهت جنوب استفاده می کند. آن‌ها پیاده‌روی را از آن طرف آغاز می‌کنند، اما با یک خرس بزرگ کودیاک مواجه می‌شوند. تعقیب می کند باب چار را نجات می دهد که آنها از روی پل چوبی فرار می کنند و چار را در مورد سوء ظن قبلی خود مبنی بر اینکه باب قصد دارد او را به خاطر میکی بکشد در شک و تردید قرار می دهد. گروه به راه خود ادامه می دهد، اما خود را به اردوگاه قدیمی خود می بینند. استفن هنگام ساخت نیزه برای ماهی ری به طور تصادفی به پای خود چاقو زد. در آن شب، خرس به اردوگاه آنها حمله می کند و استفن را می کشد و دو مرد دیگر را بدرقه می کند.

خرس شروع به تعقیب چار و باب در حین عبور از طبیعت می کند. آنها مجبور به دویدن و پنهان شدن از خرس، نمی توانند استراحت کنند یا به دنبال غذا بگردند. چار تصمیم می رد که برای زنده ماندن باید آن را بکشند. روز بعد، خرس دوباره به آنها حمله می کند و آنها به رودخانه ای فرار می کنند. خرس باب را زخمی می‌کند اما چار حواس او را پرت می‌کند و او را به دام می‌کشد، جایی که روی نیزه می‌ریزد و می‌میرد. مردان جشن می رند و پس از آن جشن می رند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Edge

چار مورس، یک میلیاردر؛ رابرت “باب” گرین، عکاس؛ و استفن، دستیار باب، به همراه همسر چار ، میکی که یک مدل است، به دهکده ای دورافتاده آلاسکا می رسند. استای ، مالک اقامتگاه، به همه هشدار می دهد که غذای بدون پوشش را کنار بگذارند، زیرا خرس ها را جذب می کند. زیرنویس فارسی The Edge 1997 در یک جشن تولد غافل رکننده، باب یک چاقوی جیبی به چار هدیه می دهد.

در یک عکسبرداری، چار باب و میکی را در حال بوسیدن افلاطونی مشاهده می کند. این سه مرد برای عکاسی به خانه یک مرد محلی پرواز می کنند. یک یادداشت روی در خانه نشان می دهد که او کیلومترها دورتر است و در حال شکار خرس است. آنها به سمت شمال پرواز می کنند، جایی که مرد قرار است در حال شکار باشد، اما هواپیما با گله ای از پرندگان برخورد می کند و با دماغه به داخل دریاچه می رود و خ ان را می کشد. چار ، باب و استفن به سختی به ساحل می رسند. گمشده در تصادف کتابی است که اخیراً به چار در مورد زنده ماندن در طبیعت داده شده است.

دو مرد باقی مانده شروع به انطباق با محیط اطراف خود می کنند. در حالی که شاهد افتادن یک سنجاب قربانی تله ای هستند که خود ساخته اند، صدای هلیکوپتر نجات را در بالا می شنوند. آنها نمی توانند آن را پایین بیاورند و با ابراز انزجار باب از چار در یک بحث، تنش ها بالا می رود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers