دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Devil’s Advocate 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
1,638 بازدید
دانلود زیرنویس The Devil's Advocate 1997
  • نام فیلم: وکیل مدافع شیطان مدت زمان: 2 ساعت 24 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Taylor Hackford نویسنده: Andrew Neiderman, Jonathan Lemkin, Tony Gilroy
  • بازیگران: Keanu Reeves, Al Pacino, Charlize Theron
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5 با 374002 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

به یک وکیل فوق العاده فلوریدا در یک شرکت حقوقی بالا در نیویورک سیتی با یک رئیس سطح بالا-بزرگترین فرصت حرفه ای وی تا به امروز ارائه می شود.

An exceptionally-adept Florida lawyer is offered a job at a high-end New York City law firm with a high-end boss–the biggest opportunity of his career to date.

25771

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Devil’s Advocate 1997

دانلود زیرنویس فیلم The Devil’s Advocate وکیل مدافع شیطان (به عنوان وکیل مدافع شیطان) یک فیلم ترسناک فوق طبیعی آمریکا در سال 1997 به کارگردانی تیلور هکفورد است که توسط جاناتان لمکین و تونی گیلروی و بازیگران کیانو ریوز ، آل پاچینو و شارلیز ترون نوشته شده است.براساس رمان Andrew Neiderman در سال 1990 به همین نام ، این مربوط به یک وکیل جوان با استعداد فلوریدا (ریوز) است که به نیویورک سیتی دعوت شده است تا برای یک شرکت بزرگ کار کند.از آنجا که همسرش (ترون) از دیدگاههای وحشتناک غافلگیر می شود ، وکیل به آرامی شروع به تحقق صاحب شرکت (پاچینو) می کند ، چیزی نیست که به نظر می رسد و در واقع شیطان است.

وکیل مدافع شیطان بررسی های متفاوتی را دریافت کرد که منتقدین آن را برای ارزش سرگرمی و عملکرد پاچینو اعتبار می دادند.این بیش از 153 میلیون دلار در گیشه بدست آورد و جایزه کیوان را برای بهترین فیلم ترسناک بدست آورد.همچنین به دلیل هنر تجسمی خود ، به پرونده دادخواست حق چاپ هارت در مقابل وارنر برادران ، شرکت تبدیل شد.

نماینده یک شرکت حقوقی شهر نیویورک از کوین می خواهد که به انتخاب هیئت منصفه کمک کند.پس از آنکه هیئت منصفه حکم گناهی را صادر کرد ، رئیس شرکت ، جان میلتون ، به کوین کار پردرآمد را ارائه می دهد.کوین می پذیرد ، و او و همسرش مری آن به منهتن می روند.او به زودی بیشتر وقت خود را در محل کار می گذراند و مری آن را احساس انزوا می کند.مادر بنیادگرایی کوین ، آلیس ، از شهر نیویورک بازدید می کند و پیشنهاد می کند که هر دو پس از یک گفتگوی نگران کننده با میلتون به خانه باز می گردند ، اما کوین امتناع می ورزد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Devil’s Advocate

شخصیت پاچینو ، شیطان ، یک وکیل انسانی را به نام نویسنده بهشت گمشده ، جان میلتون به زیرنویس فارسی The Devil’s Advocate 1997 نام نویسنده بهشت گمشده می گیرد.داستان و جهت حاوی ابراز تمایلات به حماسه میلتون ، دوزخ دانته آلیگیری و افسانه فاوست است.اقتباسی از رمان Neiderman در دهه 1990 به جهنم توسعه رسید و هاکفورد کنترل تولید را به دست آورد.فیلمبرداری در اطراف شهر نیویورک و فلوریدا برگزار شد.

کوین لوماکس یک وکیل مدافع گینزویل ، فلوریدا است که هرگز پرونده ای را از دست نداده است.از آنجا که او از مدرسه مدرسه لوید گتیز در برابر اتهام سوءاستفاده کودک دفاع می کند ، او با تأخیر متوجه می شود که مشتری وی مقصر است.با این حال ، از طریق یک بررسی متقابل سخت ، کوین اعتبار قربانی را از بین می برد و حکم “نه گناهکار” را تضمین می کند.

wednesday زیرنویس