دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Daytrippers 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
274 بازدید
دانلود زیرنویس The Daytrippers 1996
  • نام فیلم: Daytrippers مدت زمان: 1 ساعت 27 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا
  • کارگردان : Greg Mottola نویسنده: Greg Mottola
  • بازیگران: Hope Davis, Stanley Tucci, Parker Posey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 6073 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که او یک نامه عاشقانه را که توسط یک پارامور ناشناخته به همسرش نوشته شده است ، کشف می کند ، الیزا پریشان برای مشاوره به خانواده محکم لانگ آیلند خود می رود.

When she discovers a love letter written to her husband by an unknown paramour, the distraught Eliza turns to her tight-knit Long Island family for advice.

28513

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Daytrippers 1996

دانلود زیرنویس فیلم The Daytrippers Daytrippers یک فیلم مستقل کمدی-درام در سال 1996 است که توسط گرگ موتولا در اولین کارگردانی خود ساخته و کارگردانی شده است.این ستاره ها امیدوار دیویس ، استنلی توچی ، آن میررا ، پارکر پوزی و لیو شریبر است.

اوون گلیبرمن از سرگرمی هفتگی آن را به درجه B داد و در مقایسه با این فیلم با معاشقه دیوید ا. راسل با فاجعه اما کارگردان تمولا را به عنوان “لمس سبک تر و گرم” ستود و او “عمل را ادامه می دهد و کار پر جنب و جوش می شود” از آنجابازیگران.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Daytrippers

الیزا (امید دیویس) نامه ای عاشقانه را کشف می کند که ممکن است ثابت کند که زیرنویس فارسی The Daytrippers 1996 همسرش لوئیس (استنلی توچی) در حال انجام یک رابطه است ، بنابراین تصمیم می گیرد به شهر نیویورک برود و با او مقابله کند.خانواده وی ، از جمله والدینش جیم (پت مک نامارا) و ریتا (آن میرا) ، خواهرش جو (پارکر پوزی) و دوست پسر زنده جو کارل (لیو شریبر) ، از لانگ برای سوار شدن در واگن ایستگاه خانواده می روندجزیره.

Daytrippers در 5 مارس 1997 اکران شد. این فیلم به 52 تئاتر افتتاح شد و در آخر هفته خود 35.988 دلار بدست آورد.به طور کلی ، این فیلم 2،099،677 دلار در داخل کشور بدست آورد.

در Rotten Tomatoes ، این فیلم براساس بررسی های 26 منتقدین ، 73 ٪ امتیاز تأیید دارد.در Metacritic بر اساس بررسی های 18 منتقدین ، 73 ٪ نمره دارد.

wednesday زیرنویس