دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Daughter 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
275 بازدید
دانلود زیرنویس The Daughter 2015
  • نام فیلم: دختر مدت زمان: 1 ساعت 36 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : استرالیا
  • کارگردان : Simon Stone نویسنده: Simon Stone, Henrik Ibsen
  • بازیگران: Geoffrey Rush, Nicholas Hope, Sam Neill
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 5357 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان به دنبال مردی است که برای کشف یک راز خانوادگی طولانی مدت به خانه باز می گردد ، و تلاش های او برای قرار دادن امور به درستی ، زندگی کسانی را که سالها قبل از خانه ترک کرده بود تهدید می کند.

The story follows a man who returns home to discover a long-buried family secret, and whose attempts to put things right threaten the lives of those he left home years before.

30933

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Daughter 2015

دانلود زیرنویس فیلم The Daughter این دختر یک فیلم درام استرالیا در سال 2015 است که توسط سیمون استون به کارگردانی و کارگردانی بازیگران گروه به رهبری جفری راش بازی می کند.این فیلم در 17 مارس 2016 در استرالیا اکران شد تا به طور کلی به بررسی های مطلوب بپردازد.این فیلم بازسازی نمایشنامه هنریک ایبسن در سال 1884 با نام The Wild Duck است.

او می فهمد که شارلوت ، خانه دار قبلی هنری ، و همسر دوست کودکی خود ، الیور ، با هنری رابطه برقرار کرده اند و دختر نوجوان آنها ، هدیویگ ، در واقع خواهر نیمه اوست.همسر مسیحی ، که قرار بود نیز در عروسی شرکت کند ، در عوض با تماس تلفنی او را رها می کند.مسیحی ، با احساس بدبختی ، دوباره نوشیدن زیادی را آغاز می کند.در عروسی ، از هنری متنفر است که چگونه با مادرش که خودکشی کرده است ، کریستین مجبور است به الیور در مورد این ماجرا بگوید.

الیور ویران شده است و پس از فهمیدن اینکه هدیویگ دختر او نیست ، شارلوت را ترک می کند.سپس مسیحی حقیقت را به هدیویگ می گوید.او به الیور می رود ، اما او به او می گوید که نمی تواند به او نگاه کند ، پس از آن سعی می کند با استفاده از اسلحه پدربزرگش خودکشی کند.الیور و شارلوت در بیمارستان ، جایی که هدیویگ در بهبودی قرار دارد ، اتحاد می کنند.

این دختر در بخش نمایش ویژه جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2015 به نمایش گذاشته شد.این فیلم در 17 مارس 2016 در استرالیا اکران شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Daughter

کریستین زیرنویس فارسی The Daughter 2015 نیلسن ، یک الکلی در حال بهبودی ، برای عروسی پدرش ، هنری ، به خانه استرالیا از ایالات متحده بازگشت و به خانه دار بسیار جوان خود ، آنا.
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us