دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Cable Guy 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
493 بازدید
دانلود زیرنویس The Cable Guy
  • نام فیلم: The Cable Guy مدت زمان: 1h 36min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Ben Stiller نویسنده: Lou Holtz Jr.
  • بازیگران: Jim Carrey, Matthew Broderick, Leslie Mann
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

استیون کواک توسط دوست دخترش از آپارتمانش بیرون رانده شده است. استیون یک آپارتمان جدید دارد و تصمیم می‌ رد 50 دلار برای کابل رایگان از کابل (چیپ) بپردازد. سپس استیون علاقه خود را به خط کاری چیپ نشان می دهد. با این حال چیپ این را به دل می رد و سعی می کند بهترین جوانه استیون شود. وقتی استیون دیگر نمی‌خواهد دوست چیپس باشد، مردی که می‌تواند همه کارها را انجام دهد، به یک حمله تمام عیار می‌رود تا زند استیون را خراب کند. در پس زمینه، داستان فرعی ظریف محاکمه یک ستاره بچه سابق به خاطر قتل برادرش است.

Steven Kovak has been kicked out of his apartment by his girlfriend. Steven has a new apartment, and decides to slip the cable guy (Chip) $50 for free cable. Steven then fakes an interest in Chip’s line of work. However Chip takes this to heart trying to become Steven’s best bud. When Steven no longer wants to be Chips friend the man who can do it all goes on an all out assault to ruin Steven’s life. In the backdrop is the delicate sub-plot of the trial of a former kid star for murdering his brother.

3371

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Cable Guy 1996

دانلود زیرنویس فیلم The Cable Guy The Cable Guy یک فیلم کمدی سیاه آمریکایی محصول 1996 به کارگردانی بن استیلر، نویسند لو هولتز جونیور و با بازی جیم کری و متیو برودریک است. در 14 ژوئن 1996 در ایالات متحده اکران شد. لی مان، جک بلک، جورج سگال، دایان بیکر، اریک رابرتز، اوون ویلسون، جین گاروفالو، دیوید کراس، اندی دیک، بن استیلر و باب در این فیلم بازی کردند. اودنکرک.

روز بعد، زمانی که چیپ یک مکالمه ضبط شده خصوصی را که در آن استیون به رئیس خود توهین می کند، روی رایانه های شرکت مخابره می کند، استیون از کار خود اخراج می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Cable Guy

در این فیلم، کری نقش یک نصاب کابل عجیب و غریب را بازی می‌کند که با صدای بلند صحبت می‌کند و بیش از زیرنویس فارسی The Cable Guy 1996 حد در زند مشتری با بازی برودریک دخالت می‌کند. این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌های قبلی کری موفقیت‌آمیز باکس آفیس بود. این فیلم با استقبال متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد و از آن زمان به بعد طرفدارانی پیدا کرد.

معمار استیون کواچ پس از پیشنهاد ازدواج ناموفق به دوست دخترش رابین هریس به یک آپارتمان نقل مکان می کند. استیون با توصیه دوستش ریک به نصاب کابل ارنی «چیپ» داگلاس رشوه می دهد تا کانال های فیلم رایگان به او بدهد. چیپ استیون را وادار می کند تا روز بعد با او معاشرت کند و او را به یکی از “مشتریان مورد علاقه خود” تبدیل کند. چیپ استیون را به دیش ماهواره مرکزی شهر می برد و در آنجا به استیون می گوید که به دلیل غیبت های مکرر مادر مجردش توسط تلویزیون بزرگ شده است. چیپ به زودی ثابت می کند که مزاحم است زیرا او در یک بازی بسکتبال بین استیون و دوستانش تصادف می کند و پیام های متعددی را روی منشی تلفنی استیون می گذارد. پس از جنگ شوالیه ای بین چیپ و استیون در Medieval Times، استیون متوجه می شود که چیپ مخفیانه یک سیستم سینمای خان گران قیمت را در اتاق نشیمن خود به عنوان هدیه در ازای دوستی استیون نصب کرده است. اگرچه استیون این هدیه را رد می‌کند، اما موافقت می‌کند تا قبل از بازگرداندن سیستم، یک مهمانی با حضور سایر مشتریان ترجیحی چیپ برگزار کند. در شور و شوق مهمانی، استیون با مهمان جوانی می خوابد که چیپ صبح روز بعد فاش می کند که او ای بوده که به طور خاص برای استیون استخدام کرده بود. پس از این افشاگری، استیون با عصبانیت چیپ را از آپارتمانش بیرون می کند.

برای جبران، چیپ رابین را که در حال قرار ملاقات با مرد دیگری است، ردیابی می کند. یک چیپ مبدل مرد را در حمام رستوران به شدت کتک می زند و به او می گوید که از رابین دوری کند. او بعداً کابل رابین را ارتقا داد، ظاهراً به عنوان هدیه ای از استیون. در نتیجه رابین تصمیم می رد که دوباره با استیون کنار بیاید. با این حال، هنگامی که چیپ به استیون از نقش خود در پیوند مجدد او با رابین اطلاع می دهد، استیون مودبانه رابطه خود را با چیپ پایان می دهد. چیپ ویران شده دست به یک سری اقدامات انتقام جویانه می زند. او استیون را به دلیل داشتن اموال مسروقه دست ر می کند و از طریق پنجره ملاقات زندان او را مسخره می کند. پس از آزادی به قید وثیقه، زمانی که چیپ با خانواده و رابین در شام شرکت می کند، استیون بیشتر خجالت می کشد. پس از یک نسخه از بازی Password، استیون آشکارا چیپ را مورد سرزنش قرار می دهد و او را مشت می کند.

ریک به درخواست استیون درباره چیپ تحقیق می کند و متوجه می شود که چیپ به دلیل تعقیب مشتریان از شرکت کابل اخراج شده است و از نام شخصیت های تلویزیونی مختلف به عنوان نام عار مانند چیپ و ارنی داگلاس از My Three Sons و لری تیت از Bewitched استفاده می کند. چیپ همان شب با استیون تماس می رد و به او می گوید که در حال ملاقات با رابین است. پس از بازدید از آپارتمان خالی رابین، استیون آنها را تا بشقاب ماهواره دنبال می کند، جایی که چیپ رابین را در طوفان باران گروگان نگه می دارد. پس از یک در ری فیزیکی و تعقیب و گریز، استیون می تواند رابین را نجات دهد و با چیپ مبارزه کند. با رسیدن پلیس، چیپ از استیون به خاطر دوست بدش عذرخواهی می کند. چیپ، با اعلام اینکه باید “نوازنده کودک” را بکشد تا از شبیه شدن دیگران جلو ری کند، از بالای نردبان بالای صفحه ماهواره به عقب شیرجه می‌زند و روی آن می‌افتد و سیگنال تلویزیون را به کل شهر می‌زند. چیپ با کمری مجروح از سقوط جان سالم به در می‌برد و قبل از اینکه با هلیکوپتر نجات منتقل شود از استیون خداحافظی می‌کند. وقتی یکی از امدادگران او را “رفیق” خطاب می‌کند، چیپ از امدادگر می‌پرسد که آیا واقعاً رفیق اوست یا نه، که امدادگر پاسخ می‌دهد “آره، مطمئناً که هستی”، که باعث می‌شود چیپ خندی حیله‌آمیز بزند که به معنای تکرار چرخه تعقیب چیپ است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers