دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Blonde One 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
511 بازدید
دانلود زیرنویس The Blonde One
  • نام فیلم: The Blonde One مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: Spanish کشور سازنده : Argentina
  • کارگردان : Marco Berger نویسنده: Marco Berger
  • بازیگران: Gaston Re, Alfonso Barón, Malena Irusta
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در حومه بوئنوس آیرس، گابریل به تاز با همکار خود، خوان نقل مکان کرده است. گابو خجالتی و محجوب تمایلی به دنبال کردن دست های سرگردان و نگاه های معنادار خوان ندارد. با در چرخشی از زیبایی‌ها که از اتاق خواب خوان بیرون می‌آیند، به نظر می‌رسد که ماچیزم او کاملاً در جای خود قرار دارد. با این حال، جذابیت بین این دو مرد غیرقابل انکار است. آنچه به عنوان یک رابطه مبتنی بر راحتی مکان شروع می شود، به زودی به تکامل جذاب یک رابطه لطیف و صمیمی تبدیل می شود که به همان اندازه شیرین است که دلخراش است.

In the suburbs of Buenos Aires, Gabriel has just moved in with his colleague, Juan. Shy and reserved, Gabo is reluctant to follow Juan’s wandering hands and meaningful looks. With a revolving door of beauties streaming out of Juan’s bedroom, his machismo seems firmly in place. However, the attraction between the two men is undeniable. What starts out as a s..ual relationship based on convenience of location, soon develops into the engrossing evolution of a tender and intimate relationship, which is as sweet as it is heartbreaking.

3280

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Blonde One 2019

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings