دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Black Stallion 1979

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی ماجراجویانه ورزشی
552 بازدید
دانلود زیرنویس The Black Stallion
  • نام فیلم: The Black Stallion مدت زمان: 1 ساعت 58 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Carroll Ballard نویسنده: Melissa Mathison, Jeanne Rosenberg, William D. Wittliff, Walter Farley, Walter Murch
  • بازیگران: Kelly Reno, Mickey Rooney, Teri Garr, Clarence Muse
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

الک جوان در حین سفر با پدرش مجذوب یک اسب نر عربی اسرارآمیز می شود که سوار بر کشتی می شود و در کشتی ای که او در حال حرکت است قر می شود. وقتی به طرز غم ان زی غرق شد، هم او و هم اسب زنده می مانند تا در جزیره ای بیابانی سرگردان شوند. او با آن دوست می شود، بنابراین وقتی سرانجام نجات می یابند، هر دو به خانه اش باز می گردند، جایی که به زودی با هنری دیلی، مربی موفقی آشنا می شوند. آنها با هم شروع به آموزش اسب نر برای مسابقه با سریع ترین اسب های جهان می کنند.

While traveling with his father, young Alec becomes fascinated by a mysterious Arabian stallion who is brought on board and stabled in the ship he is sailing on. When it tragically sinks both he and the horse survive only to be stranded on a desert island. He befriends it, so when finally rescued, both return to his home where they soon meet Henry Dailey, a once-successful trainer. Together they begin training the stallion to race against the fastest horses in the world.

3706

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Black Stallion 1979

دانلود زیرنویس فیلم The Black Stallion The Black Stallion یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۱۹۷۹ است که بر اساس رمان کلاسیک کودکان به همین نام نوشته والتر فارلی در سال ۱۹۴۱ ساخته شده است. فیلم در سال 1946، پنج سال پس از انتشار کتاب آغاز می شود. داستان الک رمزی را روایت می کند که در جزیره ای متروک با یک اسب نر وحشی عرب که با او دوست می شود، کشتی غرق می شود. پس از نجات، آنها وارد مسابقه ای می شوند که دو اسب قهرمان را به چالش می کشد.

بعداً در خواب خود، پدر الک برنده هایش را از یک بازی با ورق به الک نشان می دهد و یک چاقوی جیبی و یک مجسمه کوچک از بوسفالوس را به او می دهد و داستان چگون تبدیل شدن اسکندر مقدونی به ارباب بوسفالوس را بیان می کند. بعداً همان شب، الک از خوابش بیرون پرتاب می شود. کشتی آتش گرفته و شروع به غرق شدن کرده است. در هرج و مرج، الک چاقوی خود را می رد و به سمت اسب نر سیاه می رود و موفق می شود او را آزاد کند. سپس اسب نر به دریا می پرد. خود الک توسط امواج به دریا پرتاب می شود. در آب، او به سمت اسب نر شنا می‌کند و موفق می‌شود تا زمانی که کشتی منفجر می‌شود، طناب‌های مهار اسب نر را ب رد و او را بیهوش کند.

الک در ساحل یک جزیره متروک از خواب بیدار می شود و شروع به کاوش می کند. او نریان را با طناب هایی که بین صخره ها ر کرده است، می یابد. الک با چاقوی خود موفق می شود یک بار دیگر نریان را آزاد کند و نریان فرار می کند. برای مدتی این دو فاصله خود را حفظ می کنند. الک ابزاری برای زنده ماندن با صید ماهی و ج ک دریایی کشف می کند. همانطور که الک ناگهان با یک مار کبری روبرو می شود، سیاه به کمک می آید و مار را می کشد، اما دوباره فرار می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Black Stallion

این فیلم توسط ملیسا ماتیسون، جین روزنبرگ و ویلیام دی ویتلیف اقتباس شده است. کارگردانی آن را کارول بالارد برعهده داشت. در این فیلم کلی رنو، تری گار، هویت آکستون، میکی رونی و اسب عرب کاس اوله بازی می کنند. در این فیلم موسیقی کارمین کاپولا، پدر فرانسیس فورد کاپولا، تهیه کننده هالیوود، که تهیه زیرنویس فارسی The Black Stallion 1979 کننده اجرایی فیلم بود، اجرا می شود. در سال 2002، The Black Stallion در گزیده سالانه 25 فیلم سینمایی قرار گرفت تا به فهرست ملی فیلم کتابخانه کنگره اضافه شود و از نظر فرهن ، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم تلقی شود.

در تابستان سال 1946، الک رمزی با کشتی بخار در سواحل آفریقای شمالی سفر می کند، جایی که یک اسب نر سیاه وحشی را می بیند که به اجبار وارد یک اصطبل موقت می شود و به شدت توسط طناب هایی که به بندکش می رسد مهار می شود. اسیر اسب، الک بعداً به سمت اسب می رود تا به او مقداری حبه قند بدهد، اما او توسط صاحب فرضی اسب گرفتار می شود و او به عربی به او می گوید که از شتن دوری کند. پس از هل دادن پسر، او با ولع به شکر کمک می کند.

در حال حاضر، الک تصمیم می رد سعی کند به اسب نزدیک شود و به او مقداری ج ک دریایی بدهد. نریان گرسنه خود را قادر به مقاومت نمی بیند، اما آشکارا با بی اعتمادی خود به انسان ها دست و پنجه نرم می کند. در نهایت، گرسن پیروز می شود و او پیشنهاد الک را می پذیرد. پیوند آنها بسته شده است و این دو اکنون جدایی ناپذیر هستند. پس از بارها سقوط از اسب، الک موفق می شود اسب نر را سوار کند و هر دو در سواحل سفر می کنند و متحد می شوند. یک روز یک کشتی ماهی ری از راه می رسد و الک و اسب نر را نجات می دهد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings