دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Black Dahlia 2006

تاریخ اکران : 2006 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود
775 بازدید
دانلود زیرنویس The Black Dahlia
  • نام فیلم: The Black Dahlia مدت زمان: 2 ساعت 1 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brian De Palma نویسنده: Josh Friedman, James Ellroy
  • بازیگران: Josh Hartnett, Aaron Eckhart, Scarlett Johansson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در سال 1946، بوکسورهای سابق دوایت “باکی” بلیچرت و لی بلانچارد پلیس در لس آنجلس بودند. لی رابطه خوبی با رئیس خود دارد و از مبارزه با جعبه بین آنها برای ارتقاء بخش و گرفتن حقوق به نیروی پلیس استفاده می کند. آنها موفق می شوند و با همکاری با یکدیگر به کارآگاهان قتل ارتقا می یابند. باکی دوست صمیمی لی و دوست دخترش کی لیک می شود و مثلثی از عشق را تشکیل می دهد. هنگامی که جسد الیزابت شورت، بازیگر زن مشتاق، مثله شده پیدا می شود، لی برای حل پرونده ای که توسط مطبوعات سیاه داهلیا خوانده می شود، وسواس پیدا می کند. در همین حال، تحقیقات باکی او را به مادلین لینسکوت، دختر یک سازنده قدرتمند و ثروتمند که شبیه کوکب سیاه است، هدایت می کند. در محیطی مملو از فساد و دروغ، باکی حقایق پنهان را فاش می کند.

In 1946, the former boxers Dwight “Bucky” Bleichert and Lee Blanchard are policemen in Los Angeles. Lee has a good relationship with his chief and uses a box fight between them to promote the department and get a raise to the police force. They succeed and are promoted to homicide detectives, working together. Bucky becomes a close friend of Lee and his girlfriend Kay Lake, forming a triangle of love. When the corpse of the aspirant actress Elizabeth Short is found mutilated, Lee becomes obsessed to solve the case called by the press Black Dahlia. Meanwhile, Bucky’s investigation leads him to a Madeleine Linscott, the daughter of a powerful and wealthy constructor that resembles the Black Dahlia. In an environment of corruption and lies, Bucky discloses hidden truths.

3494

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Black Dahlia 2006

دانلود زیرنویس فیلم The Black Dahlia کوکب سیاه یک فیلم جنایی نئو نوآر محصول سال ۲۰۰۶ به کارگردانی برایان دی پالما، نویسند جاش فریدمن و با بازی جاش هارتنت، اسکارلت جوهانسون، آرون اکهارت، هیلاری سوانک و میا کرشنر است. این اقتباس از رمانی به همین نام در سال 1987 توسط جیمز الروی است که به نوبه خود برگرفته از قتل بسیار پر شور الیزابت شورت است.

کارآگاهان LAPD دوایت “باکی” بلیچرت و لی بلانچارد پس از شرکت در یک مسابقه بوکس برای جمع آوری کمک مالی برای بخش، به عنوان شریک زند می کنند. لی باکی را به دوست دخترش کی لیک معرفی می کند و این سه نفر جدایی ناپذیر می شوند. باکی وقتی به او می‌گوید که با لی همخوابه نیست، شوکه می‌شود و بعداً سعی می‌کند او را اغوا کند، اما او قبول نمی‌کند. او همچنین متوجه می شود که کی با حروف اول “BD” برای بابی دی ویت، گانگستری که دست ری و محکومیت او به دلیل سرقت بزرگ بانک باعث حرفه لی شد، علامت گذاری شده است.

اندکی پس از آن، در 15 ژانویه 1947، جسد تکه تکه شده الیزابت شورت پیدا شد و مطبوعات او را “دالیای سیاه” لقب دادند. هر دو کارآگاه برای حل این پرونده وسواس پیدا می کنند.

باکی متوجه می شود که الیزابت یک هنرپیشه مشتاق بود که در یک فیلم وگرافی ظاهر شد و با گرایان معاشرت کرد. او به یک کلوپ شبانه ها می رود و با مادلین لینزکات که بسیار شبیه الیزابت است آشنا می شود. مادلین، که از یک خانواده سرشناس است، به باکی می‌گوید که با الیزابت “خیلی صمیمی” بوده است، اما از او می‌خواهد که نام او را در روزنامه‌ها در ازای لطف حفظ کند. او تقریباً بلافاصله او را به والدین ثروتمندش معرفی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Black Dahlia

این فیلم در شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در زیرنویس فارسی The Black Dahlia 2006 30 اوت 2006 به نمایش درآمد و در 15 سپتامبر 2006 در ایالات متحده اکران شد. فیلم‌هایی که در خارج از کشور فیلم‌برداری و تامین مالی شده‌اند)، در هفتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین فیلم‌برداری شد و در مقابل هزارتوی پان شکست خورد. بازی میا کرشنر در نقش Short و همچنین اسکارلت جوهانسون بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

وسواس لی او را به سمت رفتار نامنظم و توهین آمیز نسبت به کی سوق می دهد. پس از اینکه لی و باکی در مورد یک مورد قبلی با هم بحث می کنند، باکی به سراغ لی و کی می رود تا عذرخواهی کند، اما از کی یاد می رد که لی به نکته ای در مورد بابی دویت پاسخ می دهد. باکی قبل از اینکه توسط لی به ضرب گلوله کشته شود، دیویت را در دهلیز ساختمان پیدا می‌کند، سپس مردی را می‌بیند که لی را می‌بیند قبل از اینکه شخصیت دوم بیرون بیاید و گلوی لی را برید. لی و مردی که طناب را در دست دارد از روی نرده سقوط می کنند و در چند طبقه پایین تر جان خود را از دست می دهند.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad