دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Biggest Little Farm 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: مستند
473 بازدید
دانلود زیرنویس The Biggest Little Farm
  • نام فیلم: The Biggest Little Farm مدت زمان: 1h 31mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : John Chester نویسنده: John Chester, Mark Monroe
  • بازیگران: John Chester, Molly Chester, Lydia Marie Hicks, Matthew Pilachowski
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

«بزرگترین مزرعه کوچک» که گواهی بر پیچید بسیار زیاد طبیعت است، دو رویاپرداز و یک سگ را در یک اودیسه دنبال می‌کند تا هم زند و هم در سرزمینشان هماهن ایجاد کند. وقتی پارس سگ محبوبشان تاد منجر به اخطار اخراج از آپارتمان کوچکشان در لس آنجلس می شود، جان و مولی چستر تصمیمی را اتخاذ می کنند که آنها را از شهر خارج کرده و به 200 هکتار در کوهپایه های شهرستان ونتورا می برد و ساده لوحانه تلاش می کنند تا یکی از آنها را بسازند. متنوع ترین مزارع در نوع خود در همزیستی کامل با طبیعت. با این حال، سرزمینی که آنها انتخاب کرده اند، کاملاً از مواد مغذی تهی شده و از خشکسالی بی رحمانه رنج می برد. این فیلم هشت سال کار دلهره آور و ایده آلیسم بزرگ را روایت می کند، زیرا آنها تلاش می کنند تا آرمان شهر را ایجاد کنند که به دنبال آن هستند، با کاشت 10000 درخت باغ و بیش از 200 محصول مختلف، و آوردن حیوانات از هر نوع، از جمله خوک فراموش نشدنی به نام اما و بهترین دوستش. خروس را چرب کنید. هنگامی که اکوسیستم مزرعه در نهایت شروع به بیدار شدن می کند، امید چسترها نیز بیدار می شود – اما همانطور که …

A testament to the immense complexity of nature, The Biggest Little Farm follows two dreamers and a dog on an odyssey to bring harmony to both their lives and the land. When the barking of their beloved dog Todd leads to an eviction notice from their tiny LA apartment, John and Molly Chester make a choice that takes them out of the city and onto 200 acres in the foothills of Ventura County, naively endeavoring to build one of the most diverse farms of its kind in complete coexistence with nature. The land they’ve chosen, however, is utterly depleted of nutrients and suffering from a brutal drought. The film chronicles eight years of daunting work and outsize idealism as they attempt to create the utopia they seek, planting 10,000 orchard trees and over 200 different crops, and bringing in animals of every kind- including an unforgettable pig named Emma and her best friend, Greasy the rooster. When the farm’s ecosystem finally begins to reawaken, so does the Chesters’ hope – but as …

3226

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Biggest Little Farm 2018

دانلود زیرنویس فیلم The Biggest Little Farm The Biggest Little Farm یک فیلم ند آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی جان چستر است. این فیلم زند چستر و همسرش مولی را در زمانی که آنها خود را در مزارع Apricot Lane در مورپارک، کالیفرنیا به دست می‌آورند و قر می‌کنند، نشان می‌دهد.

در سال 2010، زوج متاهل مالی و جان چستر تصمیم می رند زند قدیمی خود را در لس آنجلس پشت سر بگذارند. و یک مزرعه متروکه به مساحت 200 هکتار در نزدیکی مورپارک در همسای شهرستان ونتورا، کالیفرنیا خریداری کنید. این زوج با نامگذاری مجدد آن به نام مزارع لین زردآلو، هفت سال آینده را صرف تبدیل منظره خشک به مزرعه ای کاملاً کاربردی و زیستگاه تنوع زیستی برای اهان و جانوران همسایه می کنند. آنها با سختی‌هایی مواجه می‌شوند که دشواری‌های حفظ یک مزرعه به اوج خود می‌رسد که به ناامیدی و عصبانیت منجر می‌شود، اما همچنین از رابطه هماهنگ با طبیعت خوشحال می‌شوند.

در تاریخ وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 75 نقد با میان ن امتیاز 7.34/10، دارای 91 درصد محبوبیت است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «بزرگ‌ترین مزرعه کوچک، نشاط‌آور، آموزشی و سرگرم‌کننده، ندی برای حمایت از محیط‌زیست با غذای جانبی رضایت‌بخشی از امید به آینده است». در متاکریتیک، امتیاز 74/100 (نشان دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب») بر اساس 25 منتقد است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Biggest Little Farm

این فیلم در اول سپتامبر 2018 در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش درآمد. این فیلم دومین نمایش خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2018 داشت و در آنجا به عنوان نایب قهرمان دوم جایزه منتخب مردم: فیلم ند معرفی شد. این فیلم در نوامبر 2018 به عنوان فیلم شب افتتاحیه در Doc NYC انتخاب شد. این فیلم به عنوان بخشی از بخش Spotlight در جشنواره فیلم ساندنس 2019 به نمایش درآمد. این فیلم همچنین در بیست و نهمین جشنواره فیلم نیواورلئان در 24 اکتبر 2018 به نمایش زیرنویس فارسی The Biggest Little Farm 2018 درآمد.

این فیلم توسط شرکت فیلم قل نئون برای پخش در سینما خریداری شد و در 10 می 2019 در لس آنجلس و نیو اکران شد. یورک. این فیلم در 17 مه به آستین، بوستون، شیکاگو، دالاس، دنور، هیوستون، مینیاپولیس، نشویل، فیلادلفیا، فینیکس، پورتلند، سن دیگو، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی در 17 می و بازارهای دیگر در سراسر ماه می و ژوئن گسترش یافت. این فیلم توسط The Exchange برای توزیع بین المللی خریداری شده است.

در نقد Variety خود از فیلم، پیتر دبروژ خاطرنشان کرد که «احساس هوای تازه برای فیلم است. جان.»، و گلن کنی، منتقد نیویورک تایمز نوشت: «همچنین ممکن است شگفتی شما را از راه‌های عجیب و غریب اما در نهایت الهام‌بخش که انسان‌ها می‌توانند از طریق آن‌ها به طبیعت کمک کنند تا کارش را انجام دهد، زنده کند». علاوه بر این، رابرت آبل از لس‌آنجلس تایمز نوشت که این فیلم یک تور سرسبز در زمین‌های دگرگون‌شده و جانوران فتوژنیک است. چسترها با سرخورد گذشته مبارزه می‌کنند تا درس‌های واقعی برداشت در ارتباط با طبیعت را بیاموزند، چیزی که به فیلم قدرت بران خت و روشنایی می‌دهد.”

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings