دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Ballad of Buster Scruggs 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود عاشقانه کمدی موزیکال وسترن
843 بازدید
دانلود زیرنویس The Ballad of Buster Scruggs 2018
  • نام فیلم: تصنیف باستر اسکروگز مدت زمان: 2 ساعت 13 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ethan Coen, Joel Coen نویسنده: Joel Coen, Ethan Coen, Jack London, Stewart Edward White
  • بازیگران: Tim Blake Nelson, Willie Watson, Clancy Brown, Danny McCarthy
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 128912 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

شش داستان از زند و خشونت در غرب قدیم، به دنبال یک تفنگچی آوازخوان، یک دزد بانک، یک امپرساریو در حال سفر، یک کاوشگر مسن، یک قطار واگن، و یک جفت منحرف از شکارچیان جایزه.

Six tales of life and violence in the Old West, following a singing gunslinger, a bank robber, a traveling impresario, an elderly prospector, a wagon train, and a perverse pair of bounty hunters.

5085

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Ballad of Buster Scruggs 2018

دانلود زیرنویس فیلم The Ballad of Buster Scruggs تصنیف باستر اسکراگز (به انگلیسی: The Ballad of Buster Scruggs) یک فیلم گلچین وسترن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به نویسند ، کارگردانی و تهیه‌کنند برادران کوئن است. جیمز فرانکو، برندان گلیسون، زوئی کازان، لیام نیسون، تیم بلیک نلسون، تام ویتس، تاین دالی، بیل هک، گرینگر هاینز، هری ملینگ، جانجو اونیل، چلسی راس و سائول روبینک در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و دارای شش فیلم است. در مرزهای آمریکا انجام شود.

باستر اسکراگز، یک گاوچران آواز خوان شاد، به یک کانتینای منزوی پر از قانون شکنان می رسد و در آنجا با حامی دیگری توهین می کند قبل از اینکه بدون زحمت به همه شلیک کند در حالی که آنها به سمت تفنگ هایشان می روند.

سپس باستر به گولچ فرانسوی سرگردان می‌شود و وارد سالنی می‌شود و اسلحه‌هایش را دم در می‌گذارد تا از سیاست عدم استفاده از سلاح گرم پیروی کند. او به بازی پوکری می‌پیوندد که بازیکنی ناگهان آن را ترک کرده است، اما متوجه می‌شود که بازیکن پس از دست مرده بدنام، صندلی را خالی کرده است، که بازیکنان دیگر اصرار دارند که باستر حالا که کارت‌ها را دیده است، بازی کند. هنگامی که باستر امتناع می کند، یک بازیکن تهدید آمیز بزرگ به نام جو می ایستد و یک تپانچه مخفی می کشد. پس از ناکامی در متقاعد کردن جو برای پایان دادن به رویارویی، باستر بارها و بارها به یک ه در میز پوکر لگد می زند، که دست تفنگ جو را به گونه ای نوک می دهد که تپانچه او به سمت عقب حرکت می کند و به صورتش پرتاب می شود. جو با سه گلوله به خود می‌میرد. باستر تنش باروم را با آهن پرهیاهو در مورد “Surly Joe” می شکند که باعث خوشحالی مشتریان شد. برادر جو با ناراحتی از راه می رسد و باستر را به در ری مسلحانه در خیابان دعوت می کند. باستر با کمال میل متعهد می شود و قبل از پایان دادن به او با شلیک ششم از روی شانه با استفاده از یک آینه، هر یک از انگشتان دست راست خود را شلیک می کند.

سپس یک گاوچران آوازخوان جوان با اس سیاه وارد شهر می شود و مودبانه باستر را به چالش می کشد. باستر دوباره با خوشحالی مجبور می شود، اما در کمال تعجب، مرد جوان حتی سریعتر از او می گذرد و از پیشانی اش شلیک می کند. باستر در کمال ناباوری زخم را قبل از فرو ریختن بررسی می کند و از طریق صدا اعتراف می کند که باید پیش بینی می کرد که “شما نمی توانید برای همیشه سگ برتر باشید.” مرد جوان و باستر سپس یک دونوازی تلخ و شیرین به نام “When A Cowboy Trades His Spurs For Wings” را می خوانند در حالی که روح باستر از بدنش برمی خیزد و به سمت بهشت ​​شناور می شود، با بال های فرشته و یک لیر، و ابراز امیدواری به مکانی بالای سر مردم. بهتر از آنها روی زمین هستند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Ballad of Buster Scruggs

این فیلم در 31 آگوست 2018 در هفتاد و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در آنجا جایزه طلایی اوسلای بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد. پس از یک دوره محدود سینما که از 9 نوامبر 2018 شروع شد، در 16 نوامبر در نتفلیکس اکران شد. هیئت ملی بازبینی آن را به عنوان یکی از ده فیلم برتر زیرنویس فارسی The Ballad of Buster Scruggs 2018 سال 2018 معرفی کرد. این فیلم در نود و یکمین دوره جوایز اسکار سه نامزدی کسب کرد: بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین طراحی صحنه و اس و بهترین آهنگ اصلی (“وقتی یک گاوچران خارهایش را با بال عوض می کند”).
دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers