دانلود زیرنویس فارسی فیلم The A-Team 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
430 بازدید
دانلود زیرنویس The A-Team 2010
  • نام فیلم: تیم A مدت زمان: 1 ساعت 57 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Joe Carnahan نویسنده: Joe Carnahan, Brian Bloom, Skip Woods
  • بازیگران: Liam Neeson, Bradley Cooper, Sharlto Copley
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 260902 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گروهی از جانبازان جنگ عراق به دنبال این هستند که نام خود را با ارتش ایالات متحده پاک کنند ، که به چهار مرد مشکوک به ارتکاب جرمی هستند که برای آنها قاب بندی شده اند.

A group of Iraq War veterans look to clear their name with the U.S. Military, who suspect the four men of committing a crime for which they were framed.

30226

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The A-Team 2010

دانلود زیرنویس فیلم The A-Team A-Team یک فیلم هیجان انگیز اکشن آمریکایی در سال 2010 است که بر اساس سری تلویزیونی دهه 1980 با همین نام ساخته شده توسط فرانک لوپو و استفان جی کانل ساخته شده است.به کارگردانی جو کارناهان و نوشته شده توسط کارناهان ، برایان بلوم ، و پرش وودز ، این فیلم لیام نیسون ، بردلی کوپر ، جسیکا بیل ، کوینتون جکسون ، شارلتو کوپلی و پاتریک ویلسون را بازی می کند.این فیلم داستان یک تیم نیروهای ویژه را روایت می کند که به جرم جنایتی که مرتکب نشده اند ، فرار می کنند ، فرار می کنند و برای پاک کردن نام های خود تصمیم می گیرند.این فیلم توسط کانل ، تونی اسکات و (به عنوان تهیه کننده اجرایی) برادرش ریدلی اسکات تهیه شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The A-Team

این فیلم از اواسط دهه 1990 در حال توسعه بود که تعدادی از نویسندگان و ایده های داستان را پشت سر گذاشت و چندین بار در دست گرفت.نیسون ، کوپر و بقیه بازیگران در تابستان 2009 پیوستند و فیلمبرداری در اواخر همان سال در کانادا برگزار شد.این فیلم به صورت تئاتری در 11 ژوئن 2010 توسط فاکس قرن بیستم اکران شد.این بررسی های متفاوتی از منتقدین دریافت کرد ، که دنباله های بازیگران و اکشن را ستایش می زیرنویس فارسی The A-Team 2010 کردند اما از فیلمنامه انتقاد کردند.در ابتدا دنباله ای پیش بینی می شد ، اما پس از این فیلم که در گیشه تحت تأثیر قرار گرفت ، 177 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه 110 میلیون دلاری خود درآمد داشت ، برنامه هایی تنظیم شد.

جان “هانیبال” اسمیت توسط دو افسر پلیس فدرال در مکزیک اسیر می شود که برای ژنرال Renegade خاویر توکو کار می کنند.هانیبال فرار می کند و برای نجات دوست خود تمپلتون “Face” Peck ، که اسیر در Tuco’s Ranch است ، آماده می شود.هانیبال پس از ثبت نام در رنجر سابق B.A. چهره را نجات می دهد.باراکوس ، در حال رانندگی به نجات در GMC اصلاح شده B.A.تحت تعقیب توکو ، آنها در یک بیمارستان ارتش در این نزدیکی متوقف می شوند تا خدمات خلبان خود را زوزه بزند.آنها در یک هلیکوپتر پزشکی ، که توسط توکو تعقیب شده است ، در یک سگ درگیری که B.A. را ترک می کند فرار می کنند.با هراس پرواز.این نبرد هنگامی به پایان می رسد که آنها هلیکوپتر توکو را به فضای هوایی آمریکایی فریب می دهند ، جایی که توسط یک رپتور F-22 به دلیل تجاوز به کار گرفته می شود و توکو و مردانش را به قتل رساند.

هشت سال بعد در عراق ، هانیبال با لینچ عملیاتی بخش ویژه فعالیت CIA تماس گرفته می شود ، که آنها را در یک عملیات سیاه برای بازیابی صفحات خزانه داری ایالات متحده و بیش از 1 میلیارد دلار پول نقد برای انتقال از بغداد در یک کاروان زره پوش اختصاص می دهد.فرمانده فرمانده هانیبال ، ژنرال موریسون ، به این عملیات رضایت می دهد اما دوست دختر سابق FACE ، سروان تحقیقات جنایی دفاعی سروان Charissa Sosa ، سعی می کند تیم را در برابر گرفتن بشقاب دلسرد کند.این مأموریت موفقیت آمیز است ، اما وقتی تیم به پایگاه بازگردد ، هم پول و هم وسیله نقلیه موریسون توسط سرباز براک پیک و مردان وی از شرکت امنیتی خصوصی Black Forest نابود می شوند.بدون موریسون (تنها اثبات مجاز به عمل) ، هانیبال ، صورت ، مرداک و B.A.دادگاه نظامی ، محکوم به ده سال در زندان های جداگانه و مرخصی ناسازگار است.از آنجا که صفحات به عهده او بودند ، سوسا نیز به دادگاه نظامی پایان داد و به ستوان تخریب می شود.

شش ماه بعد ، لینچ به هانیبال در زندان می رود و به او می گوید که پیک ممکن است با کمک یک پشتیبان عرب سعی کند صفحات را بفروشد.هانیبال ، که به تنهایی پیك را ردیابی می كند ، با لینچ معامله می كند: بازگرداندن كامل و سوابق تمیز برای تیمش در ازای صفحات.لینچ موافق است و هانیبال فرار می کند ، چهره ، B.A. و Murdock را در این روند شکست می دهد.این تیم یک C-130 را ربوده است ، که بعداً توسط Reaper Ucavs نابود می شود ، اما قبل از اینکه تیم در یک مخزن M8 که از آنجا خارج می شود ، دور نشود و با خیال راحت آن را به زمین برساند.این تیم برای بازپس گیری صفحات حرکت می کند و قادر به ربودن پشتیبان پیک است.مشخص شده است که پشتیبان در واقع ژنرال موریسون در Incguise است ، که برای سرقت صفحات با لینچ و پیک ترسیم کرد ، اما با پیک به تساوی دو برابر لینچ و جعل مرگ او پیوست.لینچ دستور حمله هوایی را برای کشتن تیم و موریسون دستور می دهد ، اما تیم موفق به فرار می شود در حالی که موریسون در انفجار می میرد.

The Last of Us زیرنویس