دانلود زیرنویس فارسی فیلم Sweetwater 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: وسترن
432 بازدید
دانلود زیرنویس Sweetwater 2013
  • نام فیلم: Sweetwater مدت زمان: 1 ساعت 35 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Logan Miller, Noah Miller نویسنده: Logan Miller, Noah Miller, Andrew McKenzie
  • بازیگران: Ed Harris, January Jones, Jason Isaacs, Eduardo Noriega
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در اواخر دهه 1800، یک روسپی زیبای سابق تلاش می کند تا با شوهرش در دشت های ناهموار نیومکزیکو زند صادقانه ای بسازد. وقتی او چشم یک رهبر مذهبی سادیست و قدرتمند را به خود ج می کند، زند او به شدت زیر و رو می شود. او با کمک یک کلانتر مرتد که تمایلات بسیار خشن خود را دارد، یک دوره خونین انتقام را آغاز می کند.

In the late 1800’s, a beautiful former prostitute is trying to build an honest life with her husband in the rugged plains of New Mexico. When she catches the eye of a sadistic and powerful religious leader, her life is violently turned upside down. She embarks on a bloody course of vengeance with the assistance of a renegade sheriff who has pretty violent tendencies of his own.

4313

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Sweetwater 2013

دانلود زیرنویس فیلم Sweetwater Sweetwater (که با نام انتقام شیرین در بریتانیا، استرالیا و نیوزلند منتشر شد) یک فیلم وسترن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی لوگان میلر و نویسند مشترک با اندرو مکنزی و نوآ میلر است. در این فیلم اد هریس، ژانویه جونز، جیسون آیزاکس، ادواردو نوریگا، استفن روت و جیسون آلدین ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Sweetwater

در اواخر دهه 1800، یک روسپی سابق زیبا (ژانواری جونز) در تلاش است تا زند صادقانه ای را با همسرش میگل در دشت های ناهموار نیومکزیکو بسازد. هنگامی که او چشم یک رهبر سادیست یک فرقه مذهبی، حضرت یوشیا (جیسون آیزاک) را به خود ج می کند، زند او به شدت زیر زیرنویس فارسی Sweetwater 2013 و رو می شود. او با کمک کلانتر عجیب کورنلیوس جکسون (اد هریس) که تمایلات خشونت آمیز خود را دارد، یک دوره انتقام خونین را آغاز می کند.
دانلود زیرنویس سریال breaking bad