دانلود زیرنویس فارسی فیلم Star Trek: First Contact 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام علمی تخیلی ماجراجویانه
455 بازدید
دانلود زیرنویس Star Trek: First Contact
  • نام فیلم: Star Trek: First Contact مدت زمان: 1 ساعت 51 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jonathan Frakes نویسنده: Gene Roddenberry, Rick Berman, Brannon Braga, Ronald D. Moore
  • بازیگران: Patrick Stewart, Jonathan Frakes, Brent Spiner, LeVar Burton
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در قرن بیست و چهارم، خدمه U.S.S. سازمان NCC-1701-E از طرف فدراسیون دستور گشت زنی در منطقه بی طرف رومولان را داده است تا از دخالت در نبرد آنها علیه بورگ موذی جلو ری کند. کاپیتان ژان لوک پیکارد که شاهد شکست نبرد است، دستورات را نادیده می رد و فرماندهی ناوگانی را که با بورگ در ر می شود، به عهده می رد. اما بورگ ها قصد دارند از طریق یک گرداب به قرن بیست و یکم سفر کنند و قصد دارند اولین تماس زمین با یک نژاد بیگانه (Vulcans) را متوقف کنند. به دنبال کره بورگ، پیکارد و خدمه‌اش متوجه می‌شوند که اینترپرایز را تصرف کرده‌اند تا ماموریت خود را انجام دهند. تنها شانس آنها برای از بین بردن بورگ و ملکه اغواگرشان این است که مطمئن شوند زفرام کاکرین سفر معروف خود را سریعتر از نور به سمت ستاره ها انجام می دهد.

In the twenty-fourth century, the crew of the U.S.S. Enterprise NCC-1701-E has been ordered to patrol the Romulan Neutral Zone by the Federation to avoid interference with their battle against the insidious Borg. Witnessing the loss of the battle, Captain Jean-Luc Picard ignores orders and takes command of the fleet engaging the Borg. But the Borg plan to travel back into the twenty-first century through a vortex with the intention to stop Earth’s first contact with an alien race (the Vulcans). Following the Borg sphere, Picard and his crew realize that they have taken over the Enterprise in order to carry out their mission. Their only chance to do away with the Borg and their seductive Queen is to make sure that Zefram Cochrane makes his famous faster-than-light travel to the stars.

3633

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Star Trek: First Contact 1996

دانلود زیرنویس فیلم Star Trek: First Contact پیشتازان فضا: اولین تماس (به انگلیسی: Star Trek: First Contact) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۶ به کارگردانی جاناتان فریکز (در اولین فیلم کارگردانی خود) و بر اساس فرانچایز Star Trek است. این هشتمین فیلم از مجموعه فیلم های Star Trek و همچنین دومین فیلمی است که بازیگران Star Trek: The Next Generation در آن نقش آفرینی می کنند. در این فیلم، خدمه USS Enterprise-E در زمان از قرن 24 تا اواسط قرن 21 سفر می کنند تا با تغییر گذشته خود، بورگ سایبرنتیک را از تسخیر زمین باز دارند.

پیشتازان فضا: اولین تماس در 22 نوامبر 1996 اکران شد و پرفروش ترین فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود بود. در نهایت در ایالات متحده و کانادا 92 میلیون دلار با 54 میلیون دلار اضافی در مناطق دیگر به دست آورد که مجموعاً به 146 میلیون دلار در سراسر جهان رسید. استقبال انتقادی بیشتر مثبت بود. منتقدان از جمله راجر ایبرت آن را یکی از بهترین فیلم‌های Star Trek می‌دانستند و این فیلم با بیشترین بازبینی مثبت در این مجموعه بود (93٪ نقدها مثبت بودند) تا زمانی که در سال 2009 فیلم راه‌اندازی مجدد از آن (94٪) پیشی گرفت. بورگ و جلوه های ویژه مورد ستایش قرار گرفتند، در حالی که شخصیت پردازی کمتر به طور مساوی دریافت شد. تحلیل علمی فیلم بر تشابهات کاپیتان ژان لوک پیکارد با آهاب هرمان ملویل و ماهیت بورگ متمرکز شده است. First Contact نامزد جایزه اسکار بهترین گریم شد و برنده سه جایزه Saturn شد. پس از آن Star Trek: Insurrection در سال 1998 ساخته شد.

در قرن بیست و چهارم، کاپیتان ژان لوک پیکارد از کابوسی بیدار می شود که در آن شش سال قبل از آن همگونی خود توسط بورگ سایبرنتیک را دوباره زنده کرده بود. دریاسالار هیز با او تماس می رد و او را از تهدید جدید بورگ علیه زمین مطلع می کند. دستورات پیکارد به کشتی او، USS Enterprise، برای گشت زنی در منطقه بی طرف در صورت تجاوز رومولان است. استارفلیت نگران است که پیکارد از نظر عاطفی بیش از حد با بورگ در ر شده است و نمی تواند به مبارزه بپیوندد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Star Trek: First Contact

پس از اکران Star Trek Generations در سال 1994، پارامونت پیکچرز به نویسندگان برانون براگا و رونالد دی مور وظیفه ساخت فیلم بعدی این مجموعه را داد. براگا و مور می خواستند بورگ را در طرح بازی کنند، در حالی که تهیه کننده ریک برمن می خواست داستانی با سفر در زمان داشته باشد. نویسندگان زیرنویس فارسی Star Trek: First Contact 1996 این دو ایده را با هم ترکیب کردند. آنها در ابتدا فیلم را در دوران رنسانس اروپا تنظیم کردند، اما دوره زمانی را که بورگ ها خراب کردند به اواسط قرن بیست و یکم تغییر دادند، زیرا می ترسیدند ایده رنسانس “خیلی کیچ” باشد. پس از اینکه دو کارگردان شناخته شده این کار را رد کردند، یکی از بازیگران، جاناتان فریکز برای کارگردانی انتخاب شد تا مطمئن شود که این وظیفه به عهده کسی است که Star Trek را درک می کند.

فیلمنامه فیلم م ایجاد طرح های جدید کشتی فضایی از جمله USS Enterprise جدید بود. هرمان زیمرمن، طراح تولید و جان ایوز، تصویرگر، برای ساختن یک کشتی شیک‌تر از کشتی قبلی، همکاری کردند. عکاسی اصلی با هفته ها فیلمبرداری لوکیشن در آریزونا و کالیفرنیا آغاز شد، قبل از اینکه تولید به صحنه های جدید برای صحنه های کشتی منتقل شود. بورگ ها طوری طراحی شدند که انگار از درون به بیرون به موجودات ماشینی تبدیل شده اند. جلسات گریم جدید چهار برابر بیشتر از زمان حضور آنها در سریال های تلویزیونی طول کشید. شرکت افکت Industrial Light & Magic برای تکمیل جلوه های ویژه فیلم در کمتر از پنج ماه عجله داشت. تکنیک‌های سنتی جلوه‌های نوری با تصاویر کامپیوتری تکمیل شد. جری گلداسمیت موسیقی متن فیلم را تهیه کرده است.

خدمه اینترپرایز با دانستن اینکه ناوگان در نبرد شکست می‌خورند، از دستورات سرپیچی می‌کنند و به سمت زمین می‌روند، جایی که یک کشتی Borg Cube خود را در برابر گروهی از کشتی‌های Starfleet نگه می‌دارد. Enterprise به موقع می رسد تا به خدمه USS Defiant و کاپیتان آن، Klingon Worf کمک کند. در حالی که پرچمدار اکنون از آنها پشتیبانی می کند، پیکارد کنترل ناوگان را به دست می رد و کشتی های باقی مانده را هدایت می کند تا قدرت آتش خود را روی نقطه ای به ظاهر بی اهمیت در کشتی Borg متمرکز کنند. مکعب نابود می شود اما یک کشتی کروی کوچکتر به سمت سیاره پرتاب می کند. Enterprise کره را در یک گرداب زمانی دنبال می کند. با ناپدید شدن کره، اینترپرایز متوجه می‌شود که زمین تغییر کرده است – اکنون به طور کامل توسط بورگ پر شده است. اینترپرایز با درک اینکه بورگ ها از سفر در زمان برای تغییر گذشته استفاده کرده اند، کره را از طریق گرداب دنبال می کند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings