دانلود زیرنویس فارسی فیلم Spy Kids 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن کمدی ماجراجویانه
344 بازدید
دانلود زیرنویس Spy Kids 2001
  • نام فیلم: بچه های جاسوس مدت زمان: 1 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Rodriguez نویسنده: Robert Rodriguez
  • بازیگران: Alexa PenaVega, Daryl Sabara, Antonio Banderas
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 119520 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

با استفاده از ابزارهای پیشرفته ، دو کودک مجبور هستند وقتی که توسط یک دشمن شیطانی و پیشرفته با فناوری بالا گرفته می شوند ، والدین جاسوسی را فعال کنند.

Using high tech gadgets, two kids have to save their reactivated OSS top spy parents when they’re taken by an evil, high tech enemy.

29818

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Spy Kids 2001

دانلود زیرنویس فیلم Spy Kids جاسوسی بچه ها (به عنوان جاسوسی بچه ها) یک فیلم کمدی اکشن جاسوسی در سال 2001 است که توسط رابرت رودریگز ، که این فیلم را با الیزابت آولان تهیه کرده است ، ساخته ، ویرایش و کارگردانی شده است.این فیلم الکسا پناوگا ، داریل سابارا ، دنی Trejo ، آنتونیو باندراس ، کارلا گوگینو ، آلن کاممینگ ، تری هچر ، چچ مارین ، رابرت پاتریک ، تونی شلهوب و مایک قاضی بازی می کنند.

سه دنباله منتشر شد: Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams در سال 2002 ؛Spy Kids 3-D: بازی در سال 2003 ؛و جاسوسی بچه ها: تمام وقت در جهان در سال 2011 ؛به دنبال یک سری راه اندازی مجدد انیمیشن ، Spy Kids: Mission Critical ، که در سال 2018 به نمایش درآمد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Spy Kids

اولین قسط در سریال فیلم Spy Kids ، این فیلم به صورت تئاتری در 30 مارس 2001 توسط Dimension Films در ایالات متحده اکران شد.این مبلغ 147 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و دارای امتیاز 93 ٪ تأیید در مورد گوجه زیرنویس فارسی Spy Kids 2001 فرنگی پوسیده است.این فیلم برای بهترین فیلم فانتزی در جوایز 28 کیوان نامزد شده بود ، اما به ارباب حلقه ها باخت: یاران حلقه.

گرگوریو و اینگرید کورتز جاسوسی با دو فرزند ، کارمن و جونی هستند که آنها را از زندگی خود محافظت می کنند تا از آنها در برابر خطر ذاتی محافظت کنند.آنها برای کار مشاور دفتر OSS کار می کنند ، اما ناگهان برای یافتن عوامل مفقود شده به کار میدانی فعال باز می گردند.گرگوریو گمان می کند که Fegan Floop ، میزبان تلویزیون کودکان ، آنها را ربوده و آنها را به “Fooglies” خود – موجودات موجود در نمایش خود – جهش داده است.بچه ها در مراقبت از عموی خود ، فلیکس گوم باقی مانده اند.

این زوج توسط “انگشت شست” از فلوپ ، روبات هایی که بازوها ، پاها و سرها آنها شبیه انگشت شست بزرگ است ، اسیر می شود و به قلعه او منتقل می شود.فلیکس به دستگیری والدین هشدار داده می شود ، امنیت ناکامی را فعال می کند و حقیقت را در مورد والدین خود به فرزندان می گوید ، و او دایی آنها نیست بلکه نماینده ای است که برای تماشای آنها ارسال می شود.این خانه توسط انگشتان شست نینجا مورد حمله قرار می گیرد و فلیکس اسیر می شود در حالی که بچه ها به تنهایی روی زیر دریایی ، Nix Super Guppy فرار می کنند ، قرار است به صورت خودکار به یک خانه امن بپردازند.

The Last of Us زیرنویس