دانلود زیرنویس فارسی فیلم Spirited Away 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی ماجراجویانه
4,079 بازدید
دانلود زیرنویس spirited away 2001
  • نام فیلم: Spirited Away مدت زمان: 125 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Hayao Miyazaki نویسنده: Hayao Miyazaki
  • بازیگران: Rumi Hiiragi, Miyu Irino, Mari Natsuki, Takeshi Naito, Yasuko Sawaguchi, Tsunehiko Kamijō, Takehiko Ono, Bunta Sugawara
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در این ویژ انیمیشن توسط هایائو میازاکی کارگردان مشهور ژاپنی ، چیهیرو (رومی هیرا ) 10 ساله و والدینش (تاکاشی نایتو ، یاسوکو ساواگوچی) در یک شهربازی به ظاهر متروکه تصادف می کنند. بعد از اینکه مادر و پدرش به خوک های غول پیکر تبدیل شدند ، چیهیرو با هاکو مرموز (میو ایرینو) آشنا می شود ، که توضیح می دهد این پارک یک استراحتگاه برای موجودات خارق العاده است که نیاز به استراحت از وقت خود را در قلمرو زمینی دارند و او باید کار کند آنجا است تا خودش و والدینش را آزاد کند.

In this animated feature by noted Japanese director Hayao Miyazaki, 10-year-old Chihiro (Rumi Hiiragi) and her parents (Takashi Naitô, Yasuko Sawaguchi) stumble upon a seemingly abandoned amusement park. After her mother and father are turned into giant pigs, Chihiro meets the mysterious Haku (Miyu Irino), who explains that the park is a resort for supernatural beings who need a break from their time spent in the earthly realm, and that she must work there to free herself and her parents.

586

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Spirited Away 2001 :

شهر اشباح (به ژاپنی: 千と千尋の神隠し Sen to Chihiro no Kamikakushi، به معنی غیب‌شدن سِن و چیهیرو) یک انیمه ژاپنی در سبک خیال‌پردازی درام، محصول سال ۲۰۰۱، به نویسند و کارگردانی هایائو میازاکی و یکی از محصولات استودیو جیبلی است.

از صداپیشگان این فیلم می‌توان به رومی هیرا ، ماری ناتسوکی، میو ایرینو، تاکشی نایتو و بونتا سوگاوارا اشاره کرد.

شهر اشباح به عنوان یکی از برترین فیلم های پویانمایی تمام دوران به حساب می‌آید که توانسته در هفتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی بهترین فیلم پویانمایی، و همچنین برنده جایزه خرس طلایی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین سال ۲۰۰۲، در کنار فیلم «یکشنبه خونین» شود.

این انیمه پیش از اکران انیمه نام تو پر فروش ترین انیمه جهان بود (نام تو با فروشی معادل ۳۵۵ میلیون دلار آمریکا از این انیمه پیشی گرفت و به چهارمین فیلم پر فروش تاریخ ژاپن تبدیل شد).

خلاصه داستان:

داستان فیلم در مورد دختری به نام چیهیرو است که با والدینش به شهر جدیدی نقل مکان کرده اند.روزی در هنگام گشتن با ماشین خود سر از تونلی در جنگل در می آورند.این تونل آنها را به جنگلی سرسبز هدایت می کند. آنها در این جنگل با اتفاقات جا ی رو برو می شوند…