دانلود زیرنویس فارسی فیلم Soldiers of Fortune 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
486 بازدید
دانلود زیرنویس Soldiers of Fortune
  • نام فیلم: Soldiers of Fortune مدت زمان: 1h 34min
  • زبان: English کشور سازنده : Russia
  • کارگردان : Maxim Korostyshevsky نویسنده: Alexandre Coscas, Robert Crombie, Joe Kelbley
  • بازیگران: Christian Slater, Sean Bean, Ving Rhames
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

افراد ثروتمند که جویای هیجان هستند، حق بیمه هنگفتی می پردازند تا خود را وارد ماجراجویی های نظامی کنند، اما این بار همه چیز دقیقاً طبق برنامه پیش نمی رود.

Wealthy thrill-seekers pay huge premiums to have themselves inserted into military adventures, only this time things don’t go exactly to plan.

3447

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Soldiers of Fortune 2012

دانلود زیرنویس فیلم Soldiers of Fortune سربازان ثروت یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی ماکسیم کوروستیشفسکی با بازی کریستین اسلیتر، دومینیک موناگان، شان بین، جیمز کرامول و وینگ ریمز است. در اوکراین فیلمبرداری شده است.

چهار سال بعد، مک‌سنزی و رید هر دو به دلیل نفوذ میسون از ارتش اخراج شدند و یک شرکت امنیتی خصوصی در حال مبارزه را در ایالات متحده اداره می‌کنند. هنگامی که مک‌کنزی در یک تورنمنت پوکر که توسط گروه دوچرخه‌سواران اداره می‌شود شرکت می‌کند تا برای حفظ ثبات مالی جفت وام با یکدیگر معامله کند. ، ببیند آیا او مهارت رزمی خود را حفظ کرده است یا خیر. هنگامی که به او شغلی با درآمد خوب برای کمک به مبارزان آزادی در یک جزیره اروپایی کوچک و تحت کنترل دیکتاتورها پیشنهاد می‌شود، ابتدا این پیشنهاد را رد می‌کند، اما وقتی به او توضیح می‌دهند که میسون به عنوان رئیس ارتش بی‌رحم دیکتاتور در جزیره است. نظرش عوض می شود و او و رید راهی اروپا می شوند.

در کمترین زمان، این پنج نفر و اسکورت آنها به اولین ماموریت خود اعزام می شوند، اما بلافاصله مورد حمله قرار می رند که منجر به مرگ رید و بقیه واحد مک کنزی می شود. همانطور که کاپیتان و پنج نفر موفق می شوند به امنیت نسبی برسند، مک کنزی اتهامات خود را مطرح می کند و تورنور (وینگ ریمز) را به ترتیب دادن کمین متهم می کند. تورنور، یک دلال اسلحه در بازار سیاه، با فاش کردن دلیل خود برای شروع تعطیلات مخالفت می کند – او بازوهای خود را به دیکتاتور فروخت اما خیلی دیر متوجه شد که خریدارش قصدی برای پرداخت ندارد، و او را به انتقام کشاند. گروه به سمت پایگاه شورشیان می روند، جایی که گردشگران درباره دلایل آمدن خود صحبت می کنند، سین (دومینیک موناگان) فاش می کند که روانپزشکش پیشنهاد کرده است که اعتیاد او به بازی های ویدئویی خشونت آمیز که ایجاد می کند باعث شده ارتباطش با زند واقعی قطع شود. نیاز به درک واقعیت های جنگ.

خیانت بیشتر منجر به حمله صبحگاهی به اردوگاه می شود و در حالی که پنج گردشگر به مکان امن می رسند، در نهایت همه در معرض وحشت جنگ قرار می رند. در حالی که مک‌سنزی برای نجات جان سیسیلیا، زنی که در ابتدا او را به خدمت گرفته بود، به کمپ بازمی‌گردد، گردشگران تصمیم می‌ رند به نیروهای مهاجم حمله کنند که توجه آنها را به خود ج می‌کند و منجر به مرگ ظاهری وندربیر (چارلی بیولی) می‌شود. همانطور که گردشگران و راهنمای تور دوباره متحد می شوند و آنها از کمین فرار می کنند، سنت جان آنها را به یک سکوی هلیکوپتر متصل به مجتمع معدن راهنمایی می کند و دانش آشکار او از زمین او را مجبور می کند فاش کند که در واقع یک تاجر مواد معدنی و بومی جزیره است. ، و فقط به منظور تهیه کلتان ف ی کمیاب و ارزشمند بازگشته است. هنگامی که مک‌سنزی دوباره از گروه جدا می‌شود تا به طور خصوصی با سیسیلیا گفتگو کند، چهار نفر باقی‌مانده دوباره تصمیم می‌ رند خودشان حمله کنند و این بار به دست ری آنها منجر می‌شود. آنها در زندان دوباره با واندربیر متحد می‌شوند، و اگرچه او در ابتدا بی‌گناه بازی می‌کند، اما به سرعت متوجه می‌شوند که او خائنی است که میسون را از مکان شورشیان مطلع کرده است. او فاش می‌کند که با دیکتاتور معامله‌ای را انجام داده است تا شورشیان را در ازای پولی برای جایگزینی ثروت از دست رفته‌اش بفروشد، زیرا تمام ثروت خود را در سقوط بازار سهام از دست داده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Soldiers of Fortune

با شروع فیلم، کاپیتان‌های کریگ مک‌کنزی (کریستین اسلیتر) و مایک رید (فردی رودریگز) سربازان نیروهای ویژه ایالات متحده هستند که در یک مأموریت برای یافتن اسامه بن لادن در مکانی نامشخص در خاورمیانه هستند. ماموریت آنها به سرعت به اشتباه می افتد زمانی که کارتر میسون (کلم مینی) مامور سیا به طور قل ظاهر می شود، اما با اینکه رید قبلاً در شهرک نفوذ کرده است، نمی تواند خود را بیرون بکشد و پوشش او به سرعت منفجر می شود. او که توسط مردم محلی دست ر می شود، برای مدت کوتاهی توسط میسون بازجویی می شود، که تهدید می کند اگر جزئیات کامل عملیات خود را فاش نکند، او را از بدن خارج می کند، اما به سرعت توسط مک کنزی آزاد می شود زیرنویس فارسی Soldiers of Fortune 2012 که باعث ن یتی مامور شد.

با رسیدن به یک کمپ اصلی در نزدیکی جزیره، در نهایت دامنه کامل کار او برای او توضیح داده می شود. مبارزان آزادی بودجه ضعیفی دارند و بنابراین از طریق یک ماجراجویی گردشگری جن به نام سربازان ثروت که از خارجی‌های ثروتمند دعوت می‌کند تا برای هیجان‌ها و تجربه یک ماجراجویی کاملاً معافیت از مالیات، پول بپردازند، به دست می‌آورند. با این حال، برای جلو ری از خطر مرگ آنها، مک‌سنزی و رید به عنوان راهنمای تور و محافظ بدن آنها استخدام شده‌اند و تجربه‌ای واقع‌بینانه از زند ارتش را به آنها ارائه می‌دهند و در عین حال اطمینان می‌دهند که از خطر دوری می‌کنند. پنج اتهام آنها (رومن سنت جان، سام هاوسمان، گریمو تورنور، تامی سین و چار هربرت وندربیر) در بیشتر موارد، همه میلیونرهای خودساخته هستند که هر یک به نوعی خود را باور دارند که وظیفه سربازی حرفه ای را بر عهده دارند. همانطور که دو کاپیتان به آنها آموزش توقف سوت می دهند، سربازان استخدام شده – به استثنای قابل توجه سنت جان (شان بین) – همه خود را ناامید نشان می دهند، اگرچه همه آنها درک اولیه ای از تسلیحات به دست می آورند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings