دانلود زیرنویس فارسی فیلم Slender Man 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
389 بازدید
دانلود زیرنویس Slender Man 2018
  • نام فیلم: مرد باریک مدت زمان: 1 ساعت 33 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sylvain White نویسنده: David Birke, Victor Surge
  • بازیگران: Joey King, Julia Goldani Telles, Jaz Sinclair
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.2 با 35119 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در یک شهر کوچک در ماساچوست ، گروهی از دوستان ، مجذوب اینترنت مرد باریک ، تلاش می کنند تا ثابت کنند که او واقعاً وجود ندارد – تا اینکه یکی از آنها به طرز مرموزی از دست می رود.

In a small town in Massachusetts, a group of friends, fascinated by the internet lore of the Slender Man, attempt to prove that he doesn’t actually exist – until one of them mysteriously goes missing.

30758

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Slender Man 2018

دانلود زیرنویس فیلم Slender Man Slender Man یک فیلم ترسناک فوق طبیعی آمریکا در سال 2018 به کارگردانی سیلوین وایت است و توسط دیوید بیرک نوشته شده است ، بر اساس شخصیت با همین نام.این فیلم جوی کینگ ، جولیا گلدینانی تیلز ، تیلور ریچاردسون ، جاز سینکلر ، Annalize Basso و الکس فیتزالان را با خاویر بوتت به عنوان شخصیت عنوان بازی می کنند.

پس از صحبت با همان دختر کیتی ، این سه دختر تصمیم می گیرند در تلاش برای بازگشت کیتی در ازای چیزی که دوست دارند ، با مرد باریک ارتباط برقرار کنند.Wren برخی از سفال های دست ساز را به ارمغان می آورد ، قبل از درگذشت ، تصویری از او و پدرش را به ارمغان می آورد و هالی پتو خواهر کوچکش لیزی را که توسط مادربزرگشان ساخته شده است ، می آورد.Wren ، که در مورد اساطیر مرد باریک تحقیق کرده است ، به هالی و کلو هشدار می دهد که چشمان خود را باز نکنند در حالی که این سه نفر از ترس از مرگ یا جنون با مرد باریک ارتباط برقرار می کنند.هراس کلو ، چشمانش را باز می کند و با مرد باریک روبرو می شود.مدتی بعد ، مرد باریک وارد خانه کلوئه می شود و مجنون او را هدایت می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Slender Man

توسعه این فیلم در ماه مه 2016 آغاز شد و بیرک برای نوشتن فیلمنامه و بخش اعظم امضای بازیگران در زیرنویس فارسی Slender Man 2018 یک سال بعد استخدام شد.فیلمبرداری در ماساچوست در ژوئن و ژوئیه 2017 برگزار شد.

این فیلم که در 10 آگوست 2018 منتشر شد ، بیش از 52 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و توسط منتقدین مورد استفاده قرار گرفت.به دلیل عملکرد وی ، سینکلر برای بدترین بازیگر نقش مکمل زن در جایزه طلایی تمشک نامزد شد.

در یک شهر کوچک در ماساچوست ، چهار دوست – بازیگر ، هالی نودسن ، کلوئه و کیتی جنسن – مرد باریک را از بین می برد.یک هفته بعد ، کیتی ناپدید می شود و سه دختر دیگر برای جستجوی سرنخ ها به خانه او می روند.این سه نفر متوجه می شوند که کیتی درگیر این افراد بوده است و او با دختری که به او گفته است چگونه با مرد باریک تماس گرفته است ، به صورت آنلاین در تماس بوده است.کیتی ، که به تنهایی با پدر الکلی خود زندگی می کرد ، می خواست مرد باریک او را بگیرد.

The Last of Us زیرنویس