دانلود زیرنویس فارسی فیلم Sister Emanuelle 1977

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: درام
1,626 بازدید
دانلود زیرنویس Sister Emanuelle
  • نام فیلم: Sister Emanuelle مدت زمان: 1h 30min
  • زبان: Italian کشور سازنده : Italy
  • کارگردان : Giuseppe Vari نویسنده: Gerolamo Collogno, Mario Gariazzo, Ambrogio Molteni, Marino Onorati
  • بازیگران: Laura Gemser, Mónica Zanchi, Gabriele Tinti, Vinja Locatelli
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

امانوئل با چشم پوشی از گذشته “گناهکارانه” خود وارد صومعه ای شده و خود را وقف یک زند خدمت کرده است. وارد مونیکا، دختر آزاده و آزاده بارون ثروتمند شوید. امانوئل متهم به نگه داشتن مونیکا در صف است، اما زمانی که رفتارهای وحشیانه دختر جوان خاطرات گذشته نفسانی خود را به یاد می آورد، امانوئل شروع به زیر سوال بردن هویت مذهبی و خود می کند. پیشرفت های یک قاتل فراری که در صومعه پنهان شده است باعث پیچیده تر شدن اوضاع می شود.

Renouncing her “sinful” past, Emanuelle has entered a convent and has dedicated herself to a life of service. Enter Monika, the free-spirited, free-loving daughter of a wealthy Baron. Emanuelle is charged with keeping Monika in line, but when the young girl’s wild ways bring back memories of her own sensual past, Emanuelle begins questioning her own religious and s..ual identity. Advances from an escaped killer who is hiding in the convent serve to complicate matters further.

3342

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Sister Emanuelle 1977

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game