دانلود زیرنویس فارسی فیلم Show Me Love 1998

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
982 بازدید
دانلود زیرنویس Show Me Love 1998
  • نام فیلم: به من عشق نشان بده مدت زمان: 1 ساعت 29 دقیقه
  • زبان: سوئدی کشور سازنده : سوئد
  • کارگردان : Lukas Moodysson نویسنده: Lukas Moodysson
  • بازیگران: Alexandra Dahlström, Rebecka Liljeberg, Erica Carlson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5 با 52909 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو دختر نوجوان در شهر کوچک سوئد.الین زیبا ، محبوب و بی حوصله از زندگی است.آگنس بی دوست ، غمگین و مخفیانه عاشق الین است.

Two teenage girls in small-town Sweden. Elin is beautiful, popular, and bored with life. Agnes is friendless, sad, and secretly in love with Elin.

25546

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Show Me Love 1998

دانلود زیرنویس فیلم Show Me Love لعنتی Åmål (منتشر شده در برخی از کشورها به عنوان Show Me Love) یک فیلم درام کمدی عاشقانه سوئدی در سال 1998 است که توسط لوکاس مودیسون در اولین کارگردانی خود نوشته و کارگردانی شده است.این ستاره ها Rebecka Liljeberg و Alexandra Dahlström به عنوان دو دختر به ظاهر متفاوت نوجوان که یک رابطه عاشقانه آزمایشی را آغاز می کنند.این فیلم در 23 اکتبر 1998 به صورت تئاتری در سوئد اکران شد و اولین بار در جشنواره کن در سال 1998 در سطح بین المللی به نمایش درآمد.

عنوان سوئدی به شهر کوچک Åmål در شهرستان وسترا گتالند ، غرب سوئد اشاره دارد.با این حال ، تنها چند صحنه در Åmål فیلمبرداری شد و در نسخه نهایی گنجانده نشده است.تیراندازی اصلی در شهر مجاور Trollhättan ، محل تولید شرکت تولیدی فیلم I Väst’s Studios صورت گرفت.

دو دختر ، آگنس و الین ، در مدرسه در شهر کوچک Åmål ، سوئد شرکت می کنند.الین در حال خروج و محبوب است اما زندگی خود را ناراضی و کسل کننده می داند.در مقابل ، آگنس هیچ دوست واقعی ندارد و دائماً افسرده می شود.آگنس عاشق الین است اما نمی تواند راهی برای بیان آن پیدا کند.

والدین آگنس نگران زندگی مجدد دخترشان هستند و سعی می کنند اطمینان بخش باشند.مادرش تصمیم می گیرد که علیه وصیت آگنس ، یک جشن تولد شانزدهم را برای او برگزار کند.آگنس می ترسد که هیچ کس نخواهد آمد.ویکتوریا ، دختری در ویلچر ، ظاهر می شود و آگنس در مقابل والدینش فریاد می زند و به او می گوید که آنها فقط دوست هستند زیرا هیچ کس دیگری با آنها صحبت نخواهد کرد.آگنس ، با عصبانیت و افسردگی غلبه کرد ، به اتاق خود می رود و به بالش گریه می کند و فریاد می زند که آرزو می کند مرده باشد ، در حالی که پدرش سعی می کند او را تسکین دهد.ویکتوریا ترک می کند و خانواده آگنس غذای تهیه شده برای مهمانی را می خورند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Show Me Love

این فیلم در مراسم سال 1999 یک استقبال بسیار مثبت دریافت کرد و چهار جایزه Guldbagge (جوایز زیرنویس فارسی Show Me Love 1998 رسمی فیلم سوئد) کسب کرد.جوایز بین المللی آن شامل جایزه تدی در جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال 1999 و جایزه ویژه هیئت منصفه در 34 مین جشنواره بین المللی فیلم Karlovy Wary است.
wednesday زیرنویس