دانلود زیرنویس فارسی فیلم Shelter 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
309 بازدید
دانلود زیرنویس Shelter 2014
  • نام فیلم: پناه مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Paul Bettany نویسنده: Paul Bettany
  • بازیگران: Adolfo Mendez-Nouel, Anthony Mackie, Kevin Arnold Hoffman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 5089 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هانا و طاهر در حالی که بی خانمان در خیابان های نیویورک بی خانمان هستند عاشق می شوند.پناهگاه به بررسی چگونگی رسیدن آنها به آنجا می پردازد ، و همانطور که در مورد گذشته های آنها می آموزیم ، می فهمیم که آنها برای ایجاد آینده ای به یکدیگر احتیاج دارند.

Hannah and Tahir fall in love while homeless on the streets of New York. Shelter explores how they got there, and as we learn about their pasts we realize they need each other to build a future.

30204

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Shelter 2014

دانلود زیرنویس فیلم Shelter پناهگاه یک فیلم درام آمریکایی در سال 2014 است که توسط پل بتانی در اولین کارگردانی خود نوشته و کارگردانی شده است.این فیلم جنیفر کانلی و آنتونی مکی را در کنار یک بازیگر پشتیبان با بازی راب مورگان ، ایمی هارگریوز و بروس آلتمن بازی می کنند.این فیلم در تاریخ 13 نوامبر 2015 توسط Screen Media Films منتشر شد.

در 21 آگوست 2013 ، اعلام شد که پل بتانی فیلم را کارگردانی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Shelter

طاهر ، یک مهاجر غیرقانونی از نیجریه ، و هانا ، معتاد به هروئین ، در خیابان های منهتن بی خانمان زندگی می کنند.طاهر ، یک مسلمان فداکار که برای همه کسانی که با او ملاقات می کنند مودبانه است ، با اجرای موسیقی در پارک های شهر زنده زیرنویس فارسی Shelter 2014 می ماند ، در حالی که هانا دروغ می گوید ، دزدی می کند و بدن خود را می فروشد تا اصلاح بعدی خود را بدست آورد.هنگامی که طاهر هانا را از یک اقدام به خودکشی نجات می دهد ، این دو دوستی را تشکیل می دهند.در طی سال بعد ، آنها گذشته های خود را به اشتراک می گذارند و دوستی آنها به عشق تبدیل می شود.شرایط آنها شروع به پیشرفت می کند ، اما طاهر بیمار می شود و سرانجام همسر و فرزندش که در نیجریه درگذشت “می پیوندد”.عشق او به هانا به او کمک می کند تا بر اعتیاد خود غلبه کند و به پسرش در کالیفرنیا بازگردد.

این فیلم در تاریخ 12 سپتامبر 2014 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

پناهگاه به طور کلی بررسی های متفاوتی از منتقدین دریافت کرده است.در مورد Rotten Tomatoes ، این فیلم 46 ٪ بر اساس 24 بررسی ، با میانگین نمره 5.6/10 امتیاز دارد.در Metacritic ، این فیلم بر اساس 11 منتقدان ، 43 از 100 امتیاز دارد که نشانگر “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

The Last of Us زیرنویس