دانلود زیرنویس فارسی فیلم Seytan-i racim 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
397 بازدید
دانلود زیرنویس Seytan-i Racim 2013
  • نام فیلم: SEYTAN-I RACIM مدت زمان: 1 ساعت 37 دقیقه
  • زبان: ترکی کشور سازنده : بوقلمون
  • کارگردان : Arkin Aktaç نویسنده: Fethi Baser, Murat Toktamisoglu
  • بازیگران: Ufuk Asar, Kübra Balcan, Halil Ibrahim Gezer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.9 با 1004 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان دو دوست با خواندن یک کتاب مرموز که از شیطان واقعی فراخوانی می کند ، در دنیای شیاطین درگیر شد و حوادث وحشتناکی اتفاق افتاد.

The story of two friends got involved in the world of demons by reading some mysterious book that invoke the real devil and a horrible incidents happened.

30238

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Seytan-i Racim 2013

دانلود زیرنویس فیلم Seytan-i Racim şeytan-ı Racim یک فیلم ترسناک ترکیه در سال 2013 به کارگردانی Arkın Aktaç و فیلمنامه نویس Murat Toktamışoğlu است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Seytan-i Racim

صالح ، که در دانشگاه در استانبول تحصیل کرده بود ، نسبت به جادو کنجکاو می شود و این علاقه به مرور زمان به یک وسواس تبدیل شد.صالح ، که به جن وابسته می شود ، باعث می شود که دوستش Emrah کابوس های مکرر داشته باشد و او شروع به دیدن سایه ها می کند.Emrah ، که قادر به کنار آمدن با این کار نیست ، به خانواده خود در ازمیت باز می گردد ، اما صالح به یک بیمارستان روانی منتقل زیرنویس فارسی Seytan-i Racim 2013 می شود.از آنجا که کابوس ها و توهمات به پایان نرسیده است ، خانواده وی ، توصیه می کند با مسلم Mehmet Efendi که از طریق تجربیاتی که قبلاً آلوده شده اند ، مشورت کند.او به Emrah و Salih کمک می کند تا در ابتدا از شر جین خلاص شوند ، اما بعداً ، پس از فهمیدن صالح عمدی ، جن را احضار کرد و امره به او کمک کرد حتی اگر ناخواسته باشد ، مهت افندی در پایان هویت واقعی خود را به عنوان آزازیل نشان می دهد.
The Last of Us زیرنویس