دانلود زیرنویس فارسی فیلم Sense and Sensibility 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,079 بازدید
دانلود زیرنویس Sense and Sensibility
  • نام فیلم: Sense and Sensibility مدت زمان: 2h 16min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Ang Lee نویسنده: Jane Austen, Emma Thompson
  • بازیگران: Emma Thompson, Kate Winslet, James Fleet
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که آقای داشوود (تام ویلکینسون) می میرد، باید بخش عمده ای از دارایی خود را در اولین ازدواج خود به پسرش بسپارد که همسر دوم و سه دخترشان الینور (دام اما تامپسون)، ماریان (کیت وینسلت) و مارگارت باقی می مانند. (امیلی فرانسوا)، در شرایط سخت. آنها توسط یک پسر عموی مهربان پذیرفته می شوند، اما کمبود ثروت آنها بر ازدواج الینور عملی و ماریان رمانتیک تأثیر می گذارد. وقتی الینور برای ادوارد فراری ثروتمند (هیو گرانت) د ست ایجاد می کند، خانواده او را تایید نمی کنند و آنها را از هم جدا می کنند. و اگرچه خانم جنینگز (الیزابت اسپریگز) سعی می کند سرهنگ شایسته (و ثروتمند) براندون (آلن ریکمن) را با او تطبیق دهد، ماریان جان ویلوبی (گرگ وایز) شجاع و آتشین را بیشتر مطابق سلیقه او می یابد. هر دو رابطه به شدت امتحان شده است.

When Mr. Dashwood (Tom Wilkinson) dies, he must leave the bulk of his estate to the son by his first marriage, which leaves his second wife and their three daughters Elinor (Dame Emma Thompson), Marianne (Kate Winslet), and Margaret (Emilie François), in straitened circumstances. They are taken in by a kindly cousin, but their lack of fortune affects the marriageability of practical Elinor and romantic Marianne. When Elinor forms an attachment for the wealthy Edward Ferrars (Hugh Grant), his family disapproves and separates them. And though Mrs. Jennings (Elizabeth Spriggs) tries to match the worthy (and rich) Colonel Brandon (Alan Rickman) to her, Marianne finds the dashing and fiery John Willoughby (Greg Wise) more to her taste. Both relationships are sorely tried.

3286

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Sense and Sensibility 1995

دانلود زیرنویس فیلم Sense and Sensibility حس و احساس (به انگلیسی: Sense and Sensibility) یک فیلم درام دوره ای محصول سال ۱۹۹۵ به کارگردانی آنگ لی و بر اساس رمانی به همین نام اثر جین آستن در سال ۱۸۱۱ است. اما تامپسون فیلمنامه را نوشته و در نقش الینور داشوود ایفای نقش می‌کند، در حالی که کیت وینسلت نقش خواهر کوچک‌تر الینور ماریان را بازی می‌کند. داستان خواهران داشوود را دنبال می‌کند، اعضای یک خانواده ثروتمند انگلیسی از نجیب‌زاده‌ها، زیرا باید با شرایط فقر ناگهانی کنار بیایند. آنها مجبورند از طریق ازدواج به دنبال تامین مالی باشند. هیو گرانت و آلن ریکمن نقش خواستگاران مربوطه خود را بازی می کنند. این فیلم در 13 دسامبر 1995 در ایالات متحده اکران شد.

فیلمنامه تامپسون در مورد ثروت خانواده داشوود اغراق می کند تا صحنه های بعدی فقر آنها برای مخاطبان مدرن آشکارتر شود. همچنین ویژ ‌های سرنخ‌های مرد را تغییر داد تا آنها را برای بینندگان معاصر جذاب‌تر کند. ویژ های متفاوت الینور و ماریان از طریق تصاویر و صحنه های ابداع شده مورد تاکید قرار گرفت. لی به عنوان کارگردان انتخاب شد، هم برای کارش در فیلم ضیافت عروسی در سال 1993 و هم به این دلیل که دوران معتقد بود به این فیلم کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. بودجه 16 میلیون دلاری به لی داده شد.

این فیلم که یک موفقیت تجاری با درآمد 135 میلیون دلاری در سرتاسر جهان بود، پس از اکران، بازخوردهای بسیار مثبتی را به خود اختصاص داد و تمجیدهای زیادی از جمله سه جایزه و یازده نامزدی در جوایز آکادمی فیلم بریتانیا در سال 1995 دریافت کرد. هفت نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن را به دست آورد. تامپسون جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد و تنها فردی شد که برنده جوایز اسکار هم برای بازیگری و هم برای فیلمنامه نویسی شده است. Sense and Sensibility به افزایش محبوبیت آثار آستن کمک کرد و منجر به تولیدات بیشتر در ژانرهای مشابه شد. همچنان به عنوان یکی از بهترین اقتباس های آستن در تمام دوران شناخته می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Sense and Sensibility

تهیه‌کننده لیندسی دوران، که از تحسین‌کنندگان قدیمی رمان آستن بود، تامپسون را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرد. او پنج سال را صرف زیرنویس فارسی Sense and Sensibility 1995 پیش‌نویس ویرایش‌های متعدد کرد و به طور مداوم بر روی فیلمنامه بین فیلم‌های دیگر و همچنین برای تولید خود فیلم کار کرد. استودیوها از اینکه تامپسون – یک فیلمنامه نویس برای اولین بار – نویسنده معتبر بود عصبی بودند، اما کلمبیا پیکچرز موافقت کرد که فیلم را توزیع کند. اگرچه در ابتدا قصد داشت یک بازیگر دیگر نقش الینور را به تصویر بکشد، اما تامپسون متقاعد شد که این نقش را بازی کند.

در بستر مرگ، آقای داشوود به پسرش از ازدواج اولش، جان، می‌گوید که از همسر دوم و سه دخترش، الینور، ماریان و مارگارت مراقبت کند، زیرا طبق قوانین انگلیس، آنها چیزی به ارث نمی‌برند. جان قول می دهد که این کار را انجام دهد. فانی همسر خسیس، حریص و بداخلاق جان، او را متقاعد می کند که از نظر مالی به خواهران ناتنی اش چیزی ندهد. جان و فانی بلافاصله خود را در خانه بزرگ نصب می کنند و خانم های داشوود را مجبور می کنند به دنبال خانه جدیدی بگردند.

فانی از برادرش ادوارد فرارس دعوت می کند تا پیش آنها بماند. الینور و ادوارد به زودی دوستی نزدیکی با هم برقرار می کنند. فانی به خانم داشوود می‌گوید که اگر ادوارد با کسی بی‌اهمیت یا بی‌پول ازدواج کند، از ارث محروم می‌شود.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones