دانلود زیرنویس فارسی فیلم Seal Team Eight Behind Enemy Lines 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنگ درام
999 بازدید
دانلود زیرنویس Seal Team Eight: Behind Enemy Lines 2014
  • نام فیلم: SEAL Team Eight: پشت خطوط دشمن مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Roel Reiné نویسنده: Brendan Cowles, Shane Kuhn, Roel Reiné
  • بازیگران: Tom Sizemore, Lex Shrapnel, Anthony Oseyemi
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.5 با 3010 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Tom Sizemore در انفجاری ترین خطوط دشمن هنوز ستاره می شود!SEAL Team 8 باید از طریق کنگو با راه خود مبارزه کند تا یکی از بزرگترین تهدیداتی را که جهان تاکنون شناخته است ، خنثی کند.

Tom Sizemore stars in the most explosive Behind Enemy Lines yet! Seal Team 8 must fight their way through the Congo to defuse one of the greatest threats the world has ever known.

29946

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Seal Team Eight: Behind Enemy Lines 2014

دانلود زیرنویس فیلم Seal Team Eight: Behind Enemy Lines SEAL Team 8: Behind Enemy Lines یک فیلم جنگ اکشن آمریکایی در سال 2014 به کارگردانی Roel Reiné و بازیگران تام سیزمور است.این چهارمین قسط در سری Behind Enemy Lines است.این فیلم در تاریخ 1 آوریل 2014 به صورت مستقیم به ویدئو و Blu-ray اکران شد.

این فیلم در کنگو اتفاق می افتد و در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Seal Team Eight: Behind Enemy Lines

در حالی که در یک مأموریت پنهانی غیرقابل تحمل در آفریقا ، تیم کوچکی از نیروی دریایی SEAL از اطلاعاتی که به فروش قریب الوقوع مقدار زیادی از اورانیوم درجه سلاح اشاره می کند ، پرده زیرنویس فارسی Seal Team Eight: Behind Enemy Lines 2014 می برد.اکنون ، بدون داشتن مأموریت و پشتیبانی از صفر ، آنها کمتر از 36 ساعت فرصت دارند تا از یک ارتش بی رحمانه جنگ سالارت که از این عملیات مخفی استخراج مخفی محافظت می کند ، در اعماق کنگو خیانتکار پنهان شود تا بتواند کیک زرد را تأمین کند و خریدار ناشناخته را در معرض دید خود قرار دهد.با حرکت داستان ، دارایی که از تیم مهر و موم خواسته شده است تا امنیت را تأمین کند ، به نظر می رسد که جنگ سالاری است.با سه نفر از اعضای تیم از دست رفته و یکی از آنها توسط مخالفان ، کیس راه خود را به لانه خود می جنگد تا هم تیمی خود را نجات دهد و به دشمن پایان دهد.

این فیلم در اول آوریل 2014 اکران شد.

The Last of Us زیرنویس