دانلود زیرنویس فارسی فیلم Se7en 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
2,218 بازدید
دانلود زیرنویس Se7en 1995
  • نام فیلم: Se7en مدت زمان: 127 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : David Fincher نویسنده: Andrew Kevin Walker
  • بازیگران: Brad Pitt, Morgan Freeman,Gwyneth Paltrow, John C. McGinley
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک قاتل زنجیره ای طبق هفت گناه مرگبار قتل مردم را آغاز می کند. دو کارآگاه ، یکی تازه وارد در شهر و دیگری در آستانه بازنشست ، وظیفه دست ری مجرم را بر عهده دارند.

A serial killer begins murdering people according to the seven deadly sins. Two detectives, one new to the city and the other about to retire, are tasked with apprehending the criminal.

549

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Se7en 1995 :

هفت (به انگلیسی: seven) که گاهی به صورت SE7EN نیز نوشته می‌شود، محصول سال ۱۹۹۵ کمپانی آمریکایی نیو لاین سینما، یک فیلم تریلر روانشناسانهٔ آمریکایی است به کارگردانی دیوید فینچر که عناصری از ژانرهای جنایی و وحشت را در هم آمیخته‌است.
ستاره‌های این فیلم را برد پیت و مورگان فریمن، به همراه گوئینت پالترو، رونالد لی ارمی، جان کریستوفر مک‌ نلی، و کوین اسپیسی تشکیل می‌دهند.
کارگردانی فیلم را دیوید فینچر بر اساس فیلم‌نامه‌ای از اندرو کوین واکر انجام داده‌است.

خلاصه داستان:

دیوید می (برد پیت)، که به تاز انتقالی گرفته و ویلیام سامرست (مورگان فریمن)، که بزودی بازنشسته می‌شود هر دو کارآگاه‌های جنایی هستند که عمیقاً در ر پرونده یک قاتل سریالی دگرآزار می‌شوند. قاتلی که قتل‌های خود را به دقت بر طبق هفت گناه کبیره طرح‌ریزی کرده‌است: شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، و حسادت.