دانلود زیرنویس فارسی فیلم Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی راز آلود علمی تخیلی کمدی
579 بازدید
دانلود زیرنویس Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery
  • نام فیلم: Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery مدت زمان: 1 ساعت 18 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Spike Brandt, Tony Cervone نویسنده: Kevin Shinick, James Krieg
  • بازیگران: Frank Welker, Mindy Cohn, Grey Griffin, Matthew Lillard
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Scooby-Doo و Mystery Gang با یک و تنها گروه راک KISS در این ماجراجویی کاملاً جدید و خارج از این جهان متحد می شوند. ما به Gang at Kiss World – پارک موضوعی همه چیز می‌پیوندیم، زیرا آنها در حال بررسی یک سری چیزهای عجیب و غریب هستند. با کمک کیس، آنها متوجه می شوند که جادوگر زرشکی بازگشته است تا نابودگر را از بعد جایگزین کیستریا احضار کند. نقشه وحشتناک دو نفر شیطانی – زمانی که جادوگر زرشکی ویرانگر را با الماس سیاه احضار کرد، زمین را نابود کنند. آیا حیله گری باند و قدرت راک اند رول کیس می تواند روز را نجات دهد؟ این راز راک اند رول را برای سرگرمی های رعد و برق و سن ن تنظیم کنید.

Scooby-Doo and the Mystery Gang team up with the one and only rock band KISS in this all-new, out-of-this-world adventure. We join the Gang at Kiss World – the all-things-Kiss theme park, as they investigate a series of strange hauntings. With help from Kiss, they discover that the Crimson Witch has returned to summon the Destroyer from the alternate dimension of Kissteria. The evil duo’s ghastly plan – to destroy the earth once the Crimson Witch summons the Destroyer with the black diamond. Can the Gang’s cunning and Kiss’s power of rock and roll save the day? Tune into this Rock and Roll Mystery for some thunderous, heavy amusement.

3512

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery 2015

دانلود زیرنویس فیلم Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery اسکو بی دوو! and Kiss: Rock and Roll Mystery (به سبک اسکوبی دوو! و KISS: Rock and Roll Mystery) یک انیمیشن کمدی معمایی قیم به DVD محصول ۲۰۱۵ و بیست و پنجمین ورودی از سری فیلم‌های قیم به ویدیو است. فیلم های اسکوبی دو. این فیلم به صورت دیجیتالی در 10 جولای 2015 منتشر شد و در 21 ژوئیه 2015 به صورت دی وی دی و بلوری منتشر شد. این آخرین محصول Scooby-Doo است که میندی کوهن را در نقش ولما دینکلی به نمایش می گذارد، زیرا کیت میکوچی در همان سال این نقش را بر عهده گرفت. . طراحی فیلم از کمیک های جک کربی الهام گرفته شده است.

تمام آهنگ های ارائه شده در این فیلم از Kiss هستند، از جمله آهنگ جدید ساخته شده برای تصویر، “Don’t Touch My Ascot”.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery

فرد، دافنه، ولما، ش و اسکوبی دو به یک پارک تفریحی به نام کیس ورلد سفر می‌کنند تا کیس را در کنسرت بزرگ هالووین خود ببینند و یک معما را حل کنند، بیشتر به این دلیل که دافنه به استارچایلد (پل استنلی) علاقه زیادی دارد که باعث حسادت فرد شده است. زیرنویس فارسی Scooby-Doo! And Kiss: Rock and Roll Mystery 2015 پس از ورود اسکوبی و باند، رئیس امنیت و کارمند سابق دفاع ت، Delilah Domino به آنها اجازه ورود نمی دهد، بنابراین آنها مخفیانه وارد می شوند و توسط Delilah دست ر می شوند. در آن لحظه، کیس از راه می رسد، و پس از اینکه گروه توضیح می دهد که برای کمک به آنجا هستند، به دلیله می گویند که بچه ها آزادند که بمانند، که او با اکراه موافقت می کند. شیطان (جین سیمونز) در ابتدا با این ایده مخالفت می کند زیرا اسکوبی به طور تصادفی یک تفنگ آب بر روی او پاشیده است که او برای ملاقات غافل رانه به ش و اسکوبی آمد، اما بعداً تسلیم شد. با جدا شدن باند برای سرنخ، ش و اسکوبی توسط یک موجود تعقیب می شوند. به کمک آنها می آید. آنها به باند می گویند که این موجودیت جادوگر زرشکی نامیده می شود و او مدتی است که پارک را به وحشت انداخته است و آنها نیاز دارند که او قبل از کنسرت ناپدید شود.

یک فال ر عجیب به نام چیکارا می گوید که جادوگر از یک جهان جایگزین به نام Kissteria است و قصد دارد از الماس سیاه در آهنگ موفق خود “Detroit Rock City” برای احضار هیولایی به نام The Destroyer برای تسخیر زمین استفاده کند، چیزی که ولما برایش سخت است. باور كردن. برای جلو ری از جادوگر زرشکی، باند از الماس برای فریب جادوگر استفاده می کند. با این حال، جادوگر زرشکی آنها را از طریق یک پورتال به کیستریا تعقیب می کند. او موفق می شود الماس را بدزدد و The Destroyer را آزاد کند، اما گروه و کیس با یک سفینه فضایی می رسند تا هیولا را متوقف کنند. گروه سپس به زمین بازمی‌گردند، جایی که با این باور که گاز جادوگر باعث توهم همه آنها شده است، از خواب بیدار می‌شوند. آنها نقاب جادوگر زرشکی را به عنوان دلیلا می‌کشند که می‌خواست الماس سیاه (که برای فناوری لیزر لازم است) را به یک شرکت دفاعی رقیب به عنوان انتقام از کارفرمایان سابقش بفروشد.

بعداً، بچه ستارگان درست در مقابل فرد، دافنه را می بوسد. سپس دافنه گونه فرد را می بوسد که بسیار خوشحال شد. شیطان به ش و اسکوبی خند می زند. Shaggy و Scooby سپس می بینند که با الماس سیاه پرواز می کند. ش از اسکوبی می پرسد که آیا باید آنچه را که دیده اند به ولما بگویند. با این حال، اسکوبی به آنها پیشنهاد می کند که این کار را نکنند و اظهار داشت: “چرا دنیای او را تکان می دهد؟”

دانلود زیرنویس سریال breaking bad