دانلود زیرنویس فارسی فیلم School Dance 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
211 بازدید
دانلود زیرنویس School Dance 2014
  • نام فیلم: رقص مدرسه مدت زمان: 1 ساعت 25 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Nick Cannon نویسنده: Nick Cannon, Nile Evans
  • بازیگران: Wilmer Valderrama, Patrick Warburton, Pete Davidson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.5 با 1759 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک دانشجوی سال اول دبیرستان می خواهد بخشی از محبوب ترین رقص رقص در مدرسه خود باشد اما او تمایل دارد که در کانون توجه قرار گیرد و هیچ سرنخی ندارد که چگونه می خواهد این آغاز را بگذارد.

A high school freshman wants to be part of the most popular dance clique in his school but he tends to freeze in the spotlight and has no clue how he’s going to pass the initiation.

30188

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم School Dance 2014

دانلود زیرنویس فیلم School Dance Dance Dance یک فیلم کمدی موسیقی-درام در سال 2014 است که به کارگردانی ، نوشتن و تهیه شده توسط نیک کانن ساخته شده است.این فیلم Bobb’e J. Thompson ، Luenell ، Mike Epps ، George Lopez ، Lil Duval ، Katt Williams و Wilmer Valderrama را بازی می کند.این فیلم در تاریخ 2 ژوئیه 2014 در تئاترهای منتخب ، VOD و دیجیتال HD اکران شد.این اولین فیلم سینمایی کارگردانی است.

در همین حال ، روز ، روز ، یکی از پسر عموی بزرگتر رنجر $ و جیسون ، مدیون برادر بزرگتر آناستاسیا خردسال 2000 دلار تا نیمه شب به دلیل پدر روز دارن در آن روز به جونور می گوید که روز روز پس از از دست دادن او در یک بازی دومینو ، پول خود را خواهد داشت.در کلاس انگلیسی خود ، جیسون پس از فراموش کردن انجام تکالیف تکالیف ، شعری را که در مورد او نوشت ، می دهد و انتظار می رود که معلم او را در مقابل کلاس بخواند ، که همه از جمله آناستاسیا بسیار عالی است.پس از پایان مدرسه ، آناستاسیا شماره جیسون را به خود می دهد تا بتوانند بعضی اوقات آهنگ را با هم بنویسند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم School Dance

این فیلم با خبر پخش شده در مورد یک نوجوان به نام جیسون جکسون که در خارج زیرنویس فارسی School Dance 2014 از قفل رقص دبیرستان مونت ویستا فیلمبرداری شده است ، افتتاح می شود.جیسون از ابتدا داستان را روایت می کند ، با شروع او سعی می کند تا به محبوب ترین رقص رقص در مدرسه ، رنجر $ تبدیل شود.آنها می گویند که او باید تا نیمه شب شروع به گرفتن یک جفت شورت از یکی از gyrl های شیرین را پشت سر بگذارد.جیسون سپس تصمیم می گیرد که قصد دارد در هنگام قفل شدن مدرسه ، یک جفت شورت را از آناستاسیا خرد مدت دیرینه خود بدست آورد.

یکی دیگر از مجموعه های این فیلم ، دو افسر پلیس P’eniss و Lagney را دنبال می کنند ، که در حال تعقیب Boyz جدید هستند که در راه قفل شدن هستند اما با قهوه ای علفهای هرز و “آب انگور” گرفتار می شوند که افسر لاگنی مصرف می کند.

در مدرسه رقص مدرسه ، جیسون ، آناستاسیا ، رنجر $ و Gyrls شیرین “هفت دقیقه در بهشت” بازی می کنند ، اما وقتی نوبت جیسون و آناستاسیا است ، او به او می گوید که او برنامه خود را از قبل می داند ، و آنها تصمیم می گیرندفقط دوست بمانآنها بعداً در یک نمایش استعدادیابی برای کسب 2000 دلار به رقابت می پردازند اما وقتی صحبت از عملکرد رنجر $ می شود ، جیسون سرانجام ترس خود را ضرب و شتم می کند تا به آنها در کسب پول کمک کند.با این حال ، Gyrls شیرین در نهایت برنده جایزه می شود.

The Last of Us زیرنویس