دانلود زیرنویس فارسی فیلم Schindler’s List 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
2,478 بازدید
دانلود زیرنویس schindler's list 1993
  • نام فیلم: Schindler's List مدت زمان: 195 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Steven Spielberg نویسنده: Steven Zaillian
  • بازیگران: Liam Neeson, Ben Kingsley, Ralph Fiennes, Caroline Goodall, Jonathan Sagall, Embeth Davidtz Ledger
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اسکار شیندلر ، صنعتگر آلمانی و عضو حزب نازی ، پس از مشاهده آزار و شکنجه یهودیان در لهستان ، سعی در نجات کارمندان یهودی خود دارد.

Oskar Schindler, a German industrialist and member of the Nazi party, tries to save his Jewish employees after witnessing the persecution of Jews in Poland.

431

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Schindler’s List 1993:

فهرست شیندلر (به انگلیسی: Schindler’s List) درام تاریخی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپی رگ، محصول سال ۱۹۹۳ است.
این فیلم بر اساس رمان کشتی شیندلر نوشته رمان نویس استرالیایی، توماس کنیلی، ساخته شده است.
فیلم داستان صنعتگری آلمانی به نام اسکار شیندلر را به تصویر می‌کشد، که در طول جنگ جهانی دوم جان بیش از هزار یهودی که اغ پناهندگان لهستانی بودند را با استخدام آن‌ها در کارخانه‌های خود، از هلوکاست نجات داد.

داستان:

اسکار شیندلر که تاجری معمولی است که عضو حزب نازی می‌باشد، به خاطر طبع خوشگذران و عیاش خود و با توجه به دوستی بین او و مقامات رده بالای ارتش که بیشتر به خاطر سخاوت وی است، موفق می‌شود کارخانه‌ای را با پول یهودیانی که در خفا با آنان شریک شده بخرد.
سپس با توجه به همین روابط خود یهودیان را به عنوان کارگر در کارخانه اشتغال می‌دهد. رفته رفته این راه فراری برای بعضی از یهودیان می‌شود که در قرنطینه مانده‌اند و خطر مرگ هر لحظه آنان را تهدید می‌کند.
فیلم تغییر دیدگاه اسکار شیندلر را نشان می‌دهد که از صبر و قدردانی یهودیان تاثیر گرفته و رفته رفته خود را وقف تسهیل شرایط و زنده نگه داشتن آنان می‌کند.