دانلود زیرنویس فارسی فیلم Scary Movie 2 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
1,399 بازدید
دانلود زیرنویس Scary Movie 2 2001
  • نام فیلم: فیلم ترسناک ۲ مدت زمان: 1 ساعت 23 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Keenen Ivory Wayans نویسنده: Shawn Wayans, Marlon Wayans, Buddy Johnson
  • بازیگران: Anna Faris, Marlon Wayans, Antony Acker
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.3 با 151988 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گروهی از نوجوانان از جمله سیندی کمبل (آنا فارس) و برندا میکس (رجینا هال) دعوت می شوند تا یک شب را در خانه جهنم بگذرانند. پروفسور اولدمن (تیم کوری) آنها را متقاعد کرده است که این پروژه برای یک پروژه مدرسه است، اما شب به آرامی نمی گذرد. استاد کین (ریچارد مول) مدتهاست که مرده است، اما همچنان قصد دارد از خود لذت ببرد، به خصوص با الکس دوشنبه (توری اسپلینگ). وقتی اوضاع واقعاً بد می شود، باند باید با هم همکاری کنند تا راهی برای دست ری این تهدید شبح مانند پیدا کنند.

A group of teens including Cindy Campbell (Anna Faris) and Brenda Meeks (Regina Hall) are invited to spend a night in Hell House. Professor Oldman (Tim Curry) has convinced them it is for a school project, but the night won’t go past quietly. Master Kane (Richard Moll) is long dead, but still plans on enjoying himself, especially with Alex Monday (Tori Spelling). When things really start getting bad, the gang must work together to find a way to capture this ghostly menace.

4788

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Scary Movie 2 2001

دانلود زیرنویس فیلم Scary Movie 2 فیلم ترسناک ۲ (به انگلیسی: Scary Movie 2) یک فیلم ترسناک کمدی فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی کینن ایوری وینز است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این فیلم دنباله فیلم ترسناک و دومین فیلم از مجموعه فیلم های ترسناک است. در این فیلم آنا فاریس، رجینا هال، شاون وینز و مارلون وینز (هم با وجود اینکه شخصیت‌هایشان به ظاهر کشته شده‌اند، نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار می‌کنند)، و همچنین تیم کاری، توری اسپلینگ، کریس الیوت، کریس رسون، کاتلین بازی می‌کنند. رابرتسون، دیوید کراس و جیمز وودز.

جایی که فیلم اصلی عمدتاً بر اساس فیلم‌های اسلشر دهه 1990 ساخته شده بود، فیلم ترسناک 2 مجموعه‌ای از فیلم‌های خانه‌ای ماوراء طبیعی و جن زده از دهه‌های مختلف را تقلید می‌کند، یعنی The Haunting (1999)، کلاله (1999)، جن‌ ر (1973)، The نمایش تصویر ترسناک راکی ​​(1975)، ترسناک آمیتویل (1979)، پولتر ست (1982)، افسانه خانه جهنمی (1973)، خانه در تپه خالی از سکنه (هر دو نسخه 1959 و 1999)، تغییر (1980) و حمام خون در خانه مرگ (1984). همچنین برخی از فیلم های معاصر مانند هانیبال (2001) و مرد توخالی (2000) را جعل می کند. فیلم ترسناک ۲ از نظر تجاری موفق بود و ۱۴۱.۲ میلیون دلار در سرتاسر جهان از بودجه ۴۵ میلیون دلاری به دست آورد، اما نقدهای منفی زیادی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در عمارت خالی از سکنه Hell House، مگان وورهیس نوجوان توسط روح هیو کین، مالک ظالم و شرور قبلی خانه تسخیر می شود. او یک مهمانی شام رسمی را که توسط مادرش برگزار می شود و از دو کشیش، پدران مک فیلی و هریس، کمک می رد، قطع می کند. پس از تلاش ناموفق برای جن ری روح کین، مک فیلی اسلحه ای را می کشد و به مگان شلیک می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Scary Movie 2

این فیلم آخرین فیلم از این مجموعه است که مارلون و شاون وینز و کارگردان کینان در آن نقش دارند. مارلون در نهایت به ساخت یک تقلید با مضمون ترسناک مشابه، A Haunted House، و دنباله زیرنویس فارسی Scary Movie 2 2001 آن، هر دو با بازی خودش ادامه داد. در فیلم دوم، واینز از افت کیفیت مجموعه فیلم ترسناک پس از رفتن خانواده‌اش مسخره می‌کند.

یک سال بعد، سیندی کمبل، برندا میکس، ری ویلکینز و شورتی میکس در کالج هستند و سعی می کنند پس از زنده ماندن از حوادث فیلم اول، زند جدیدی داشته باشند. سیندی و برندا توسط الکس ناسازگار اجتماعی تگ شده اند. شورتی هنوز همان سنگربانی است که قبلا بود. ری که هنوز در مورد تمایلات خود سردرگم است، دو دوست مذکر جدید به نام‌های تامی و بادی دارد، که دومی به شکلی عاشقانه به سیندی علاقه مند می‌شود. او را رد می کند اما قبول می کند که با هم دوست شوند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game