دانلود زیرنویس فارسی فیلم Scarlet diva 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
647 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Scarlet Diva 2000
  • نام فیلم: دیو مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایتالیا
  • کارگردان : Asia Argento نویسنده: Asia Argento
  • بازیگران: Asia Argento, Jean Shepard, Herbert Fritsch
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5 با 2611 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک بازیگر جوان ایتالیایی در حالی که برخی از روحها را جستجو می کند ، در جستجوی مسیری برای رستگاری است ، به یک دلهره خود مخرب جنسی ، مواد مخدر و سایر موارد اضافی می پردازد.

A young Italian actress embarks on a self-destructive spree of sex, drugs and other excess while doing some soul searching to find the path for redemption.

29694

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Scarlet Diva 2000

دانلود زیرنویس فیلم Scarlet Diva اسکارلت دیوا یک فیلم 2000 ایتالیایی توسط بازیگر زن و کارگردان و فیلمنامه نویس اولین بار آسیا آرژانتو است.

اسکارلت دیوا کاملاً بر روی فیلم دیجیتال فیلمبرداری شد و آن را در بین اولین فیلم های بلند با این فناوری ایجاد کرد.

در اکتبر سال 2017 ، آرژانتو فاش کرد که صحنه ای که تهیه کننده در آن سعی می کند به شخصیت اصلی حمله کند ، براساس تجاوز جنسی به او توسط هاروی وینشتاین است ، به جز “در فیلم من فرار کردم”.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Scarlet Diva

اسکارلت دیو یک فیلم نیمه اتوبیوگرافیک درباره بازیگر ایتالیایی و کارگردان آسیا آرژانتو به عنوان بازیگر است.یک خط خود مخرب در آنا باتیستا (آرژانتو) او را به مواد مخدر ، جنس و سایر زیاده خواهی ها می کشاند.برای مقابله با این نزول ، او سعی می کند با تبدیل شدن به یک کارگردان فیلم ، طرف خلاق خود را تحقق بخشد.تلاش زیرنویس فارسی Scarlet Diva 2000 های باتیستا برای تحقق استعداد او توسط خواسته های او و پاسخ های غیرقابل انکار اطرافیان خنثی می شود.به عنوان بخشی از برنامه های خود برای کارگردانی و آوردن داستان خود به صفحه نمایش ، باتیستا به لس آنجلس سفر می کند اما فقط با یک تهیه کننده فیلم سایه دار (جو کلمن) ملاقات می کند.او عاشق یک ستاره راک اندرولی و رول استرالیا (ژان شپرد) است ، سپس می فهمد که او توسط او باردار است.اما زندگی او هنوز در حال ناآرامی است زیرا او از مواد مخدر برای کمک به خودش در احساس بهتر استفاده می کند.

اگرچه نفوذ به صراحت نشان داده نشده است ، آسیا آرژانتو فاش کرد که صحنه های جنسی فراتر از بازیگری است.وی گفت: “درست است ، صحنه های جنسی واقعی است. اما من علاقه ای به نفوذ نداشتم. من علاقه مند بودم که نشان دهم جنس واقعی با چهره ها و اجساد بازیگران چه کاری انجام داده است.”

The Last of Us زیرنویس