دانلود زیرنویس فارسی فیلم Samurai Cop 2 Deadly Vengeance 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
325 بازدید
دانلود زیرنویس Samurai Cop 2: Deadly Vengeance 2015
  • نام فیلم: COP سامورایی 2: انتقام کشنده مدت زمان: 1 ساعت 34 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Gregory Hatanaka نویسنده: Rich Mallery, Tony T.L. Young, Gregory Hatanaka
  • بازیگران: Mathew Karedas, Mark Frazer, Bai Ling
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.1 با 4468 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

25 سال بعد ، و کارآگاه پلیس فرانک واشنگتن مجبور است مجدداً با شریک زندگی طولانی خود جو مارشال برای تحقیق در مورد یک سری ترورها ، در یک مورد با مواد تشکیل دهنده آنها هرگز تصور کند.

It’s 25 years later, and police detective Frank Washington is forced to team up again with his long estranged partner Joe Marshall to investigate a series of assassinations, in a case with ingredients they could never have imagined.

30738

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Samurai Cop 2: Deadly Vengeance 2015

دانلود زیرنویس فیلم Samurai Cop 2: Deadly Vengeance COP Samurai 2: Deadly Vengeance (همچنین با عنوان انتقام از پلیس سامورایی) یک فیلم اکشن آمریکایی در سال 2015 است که به کارگردانی گرگوری هاتاناکا ، دنباله فیلم فرقه سامورایی 1991 به کارگردانی و نوشته شده است.این فیلم ماتئو کارداس (که او نیز تولید کرده است) و مارک فرازر ، با استفاده از نقش های اصلی خود ، با بازی های Bai Ling ، Kayden Kross ، Tommy Wiseau ، Laurene Landon ، Mel Novak ، Lexi Belle ، Joe Estevez و Mindy Robinson ، Gerald Okamura ، Cranston Komuro، Joselito Rescober و Melissa Moore نیز به نظر می رسد که نقش های خود را از فیلم اصلی تکرار می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Samurai Cop 2: Deadly Vengeance

این زیرنویس فارسی Samurai Cop 2: Deadly Vengeance 2015 فیلم به طور مستقل تولید شد و بودجه آن توسط Kickstarter و Indiegogo جمع آوری شد.

در سال 1991 ، پس از پایین آمدن سازمان جرم و جنایت Katana ، کارآگاه LAPD ، جو مارشال قصد دارد با دوست دخترش جنیفر هنگامی که ناگهان توسط یک پسر جوان در یک پارک به قتل رسید ، مستقر شود.

بیست و پنج سال بعد ، فیو فوجیاما ، رئیس کاتانا ، سندیکا خود را با موفقیت در یک سازمان قدرتمند چند ملیتی بازسازی کرد ، اما در میان جنگ باند با قبیله های شینجوکو و جینزا گرفتار شده است.او به معاون رئیس جمهور خود سگ ساکاموتو و زیردستان اطلاع می دهد که این جنگ جو دیرینه ای را بیدار کرده است ، و آنها باید او را شکست دهند تا آینده قبیله را تأمین کنند.

پس از قتل سناتور به دست نماینده کاتانا هرا و قتل عام کاتانا از شینجوکو در یک کلوپ شبانه ، کارآگاه شریک قدیمی جو ، فرانک واشنگتن به یک مجموعه مخفی 400 مایل دورتر از لس آنجلس هدایت می شود و با جو دوباره به هم پیوسته است ،از زمان مرگ جنیفر در تبعید خود تحمیل شده بود.پس از اعزام گروهی از نینجا ها در این مجتمع ، جو با اکراه موافقت می کند که دوباره با فرانک همکاری کند پس از اینکه گفته شد پرونده قتل همسرش به دلیل انتقام او بازگشایی خواهد شد.جو پس از مجدداً به عنوان کارآگاه ، پیشنهاد می کند که نظارت بر قبیله های جنگنده را تنظیم کند.در همین زمان ، او با یک زن سبزه به نام میلنا رابرتز رابطه برقرار می کند ، که شباهت ناخوشایندی به مرحوم جنیفر دارد.

The Last of Us زیرنویس