دانلود زیرنویس فارسی فیلم Salut d’Amour 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
335 بازدید
دانلود زیرنویس Salut d'Amour 2015
  • نام فیلم: Salut D'Amour مدت زمان: 1 ساعت 52 دقیقه
  • زبان: کره ای کشور سازنده : کره جنوبی
  • کارگردان : Je-kyu Kang نویسنده: Sang-Hyeon Lee, Je-kyu Kang, Pang Eun-jin
  • بازیگران: Geun-hyeong Park, Youn Yuh-jung, Cho Jin-woong
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2 با 536 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک داستان عاشقانه در مورد تازه کار 70 ساله Sungchil ، فروشنده گل که قلب خود را Geum-Nim حرکت می کند ، و افرادی که آنها را تشویق می کنند.

A love story about the 70-year-old romance novice Sungchil, the flower seller who moves his heart Geum-nim, and the people who cheer them on.

30762

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Salut d’Amour 2015

دانلود زیرنویس فیلم Salut d’Amour Salut d’Amour (کره ای: 장수 상회 상회 ؛ rr: Jang-su Sanghoe ؛ Lit. “Mart Jang-Soo” یا “فروشگاه Jang-Soo”) یک فیلم عاشقانه عاشقانه کره جنوبی در سال 2015 است که با بازی در پارک گون-هیونگ و یوه جوان یوه-یونگ و به کارگردانی کانگ جی جی.

یک بازسازی چینی به کارگردانی اریک Tsang در پیش تولید است و قرار است در سال 2017 در چین منتشر شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Salut d’Amour

سونگ چیل مردی 70 ساله ناخوشایند است که به تنهایی زندگی می کند و به صورت پاره وقت در سوپر مارکت محلی کار می کند.جانگ سو ، صاحب سوپر مارکت و رئیس جمهور پروژه توسعه مجدد شهر ، بیهوده تلاش کرده است تا امضا سونگ-چیل را بدست آورد (او آخرین نگه داشتن و تنها دلیل تأخیر در پروژه است) ، اما سونگ-چیل به طرز سرسختی امتناع می ورزدهرگونه تغییر در سبک زندگی او.سپس او با همسایه جدید خود Geum-Nim ، یک خانم مسن پرشور و در عین حال دوستانه ملاقات می کند که در کنار هم فروشگاه گل را اداره می کند.علی رغم سن او ، سونگ چیل بی تجربه و دست و پا چلفتی در عاشقانه است زیرنویس فارسی Salut d’Amour 2015 ، بنابراین کل شهر او را تشویق می کند و به او کمک می کند تا او را در دادگاه قرار دهد.اما دختر گوم-نییم مین جونگ از این رابطه مخالفت می کند.
The Last of Us زیرنویس