دانلود زیرنویس فارسی فیلم Salinger 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: مستند
234 بازدید
دانلود زیرنویس Salinger 2013
  • نام فیلم: ساقه مدت زمان: 2 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Shane Salerno نویسنده:
  • بازیگران: Philip Seymour Hoffman, Edward Norton, Judd Apatow
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 2602 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نگاهی بی سابقه در درون دنیای خصوصی J.D. Salinger ، نویسنده قابل توجه The Catcher in the Rye.

An unprecedented look inside the private world of J.D. Salinger, the reclusive author of The Catcher in the Rye.

29940

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Salinger 2013

دانلود زیرنویس فیلم Salinger Salinger یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2013 در مورد نویسنده Reclusive J. D. Salinger است که توسط شین سالرنو کارگردانی و تهیه شده است.این فیلم داستان زندگی سلینجر را از طریق مصاحبه با دوستان ، مورخان و روزنامه نگاران روایت می کند.این فیلم در چهلمین جشنواره سالانه فیلم تلورید به نمایش درآمد و در شب افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم تورنتو دومین نمایش برتر برگزار شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Salinger

سالینجر یکی از زیرنویس فارسی Salinger 2013 ده مستند برتر سال 2013 بود که بیشترین میانگین در هر صفحه نمایش از تمام فیلم هایی که در آخر هفته افتتاح آن منتشر شد.دو میلیون بیننده پخش آن را از کارشناسی ارشد آمریکایی در PBS تماشا کردند.

به گفته سالرنو ، این پروژه در ابتدا به عنوان یک فیلم سینمایی آغاز شد و دانیل دی لوئیس به عنوان انتخاب خود برای بازی سالینجر.

Buddy Squires ، برنده امی و سینماگر نامزد اسکار ، برای فیلمبرداری این فیلم استخدام شد.

در 29 ژانویه 2010 ، مهلت وب سایت هالیوود برای اولین بار در این مستند گزارش داد که به مدت پنج سال مخفی نگه داشته شده بود.مایکل فلمینگ ، اولین روزنامه نگار که این فیلم را مشاهده کرد ، آن را “دستگیر کننده قدرتمند و کاملاً تحقیق” نامید.علاوه بر این ، فلمینگ اعلام کرد که سالرنو یک شرح حال 700 صفحه ای را در Salinger با نویسنده پرفروش نیویورک تایمز دیوید شیلدز نوشت.در 4 فوریه 2010 ، سرگرمی هفتگی به تفصیل امنیت دقیق پیرامون این فیلم را ارائه داد.

The Last of Us زیرنویس