دانلود زیرنویس فارسی فیلم S3x and the City 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
1,917 بازدید
دانلود زیرنویس Sex and the City 2008
  • نام فیلم: سکس و شهر مدت زمان: 2 ساعت 25 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Michael Patrick King نویسنده: Michael Patrick King, Candace Bushnell, Darren Star
  • بازیگران: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7 با 123015 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سرانجام یک نویسنده سیتی در رابطه با رابطه جنسی و عشق ، سرانجام با آقای بیگ ازدواج می کند.اما سه دوست دختر بهترین او باید او را تسلی دهند پس از اینکه یکی از آنها سهواً آقای بیگ را به سمت او سوق می دهد.

A New York City writer on sex and love is finally getting married to her Mr. Big. But her three best girlfriends must console her after one of them inadvertently leads Mr. Big to jilt her.

27769

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Sex and the City 2008

دانلود زیرنویس فیلم Sex and the City Sex and the City (تبلیغ شده به عنوان Sex and the City: The Movie) یک فیلم کمدی عاشقانه آمریکایی در سال 2008 است که توسط مایکل پاتریک کینگ در اولین کارگردانی فیلم سینمایی خود نوشته و کارگردانی شده است.این ادامه سریال تلویزیونی 1998-2004 در مورد چهار دوست ، کری بردشو (سارا جسیکا پارکر) ، سامانتا جونز (کیم کاتترال) ، شارلوت یورک گلدنبلات (کریستین دیویس) و میراندا هابز (سینتیا نیکسون) و زندگی آنها به عنوان زنان است.در شهر نیویورک.

کری آنتونی و شارلوت لباس پرنعمت را که قصد دارد با بزرگ ازدواج کند نشان می دهد ، اما هیچ کس به جز کری آن را دوست ندارد.از کری از ویرایشگر Vogue Enid خواسته شده است که برای Vogue به نام “The Last Girl Single” گسترش یابد.او می تواند لباس های لباس فانتزی را بپوشد و از لباس ویوین وست وود وود وود وود وود به دست می آید ، که تصمیم می گیرد به جای کت و شلوار خود بپوشد.تبلیغات متعاقب نامزدی وی ، عروسی کوچک او را به یک امر بزرگ تبدیل می کند ، که باعث می شود به طور فزاینده ای ناراحت کننده باشد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Sex and the City

پیش نمایش جهانی در 15 مه 2008 در میدان لستر در لندن برگزار شد و در تاریخ 28 مه 2008 در انگلستان و در تاریخ 30 مه 2008 در ایالات متحده به نمایش درآمد.علیرغم بررسی های مختلط منتقدین ، این فیلم را یک قسمت گسترده از این سریال خواند ، زیرنویس فارسی Sex and the City 2008 این یک موفقیت تجاری بود و بیش از 415 میلیون دلار در سراسر جهان از بودجه 65 میلیون دلاری درآمد داشت.

دنباله ای از این فیلم با عنوان Sex and the City 2 ، در سال 2010 به موفقیت تجاری مشابه اما حتی یک شکست مهم بزرگتر نیز منتشر شد.یک فیلم سوم در دسامبر سال 2016 اعلام شد ، اما در نهایت لغو شد و جایگزین یک مینی بوس عاقبت و دقیقاً مانند آن … در HBO Max شد.

با گذشت چند سال پس از وقایع سریال تلویزیونی سکس و شهر ، کری اکنون در یک رابطه متعهد با آقای بیگ است و آنها در حال مشاهده آپارتمان ها با برنامه هایی برای حرکت در کنار هم هستند.کری عاشق یک پنت هاوس به دور از محدوده قیمت آنها است.پیشنهادات بزرگ برای پرداخت هزینه آن.کری پیشنهاد می کند آپارتمان خود را بفروشد ، اگرچه او همچنین می ترسد در صورت جدا شدن ، هیچ حقوقی برای خانه خود نداشته باشد ، زیرا آنها ازدواج نکرده اند.برای خنثی کردن ترس های او ، بزرگ نشان می دهد که آنها ازدواج می کنند.شارلوت دوست دیرینه خود ، آنتونی مارانتینو را به عنوان برنامه ریز عروسی استخدام می کند.

wednesday زیرنویس