دانلود زیرنویس فارسی فیلم Runner Runner 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی
231 بازدید
دانلود زیرنویس Runner Runner 2013
  • نام فیلم: دونده دونده مدت زمان: 1 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brad Furman نویسنده: Brian Koppelman, David Levien
  • بازیگران: Ben Affleck, Justin Timberlake, Gemma Arterton
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 64277 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که یک دانشجوی فقیر کالج که یک بازی پوکر آنلاین را ترک می کند ، شلوغ می شود ، او با مردی که فکر می کند او را تقلب کرده است ، چهره به چهره ترتیب می دهد ، یک کارآفرین بی نظیر.

When a poor college student who cracks an online poker game goes bust, he arranges a face-to-face with the man he thinks cheated him, a sly offshore entrepreneur.

30593

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Runner Runner 2013

دانلود زیرنویس فیلم Runner Runner Runner Runner یک فیلم تریلر جرم آمریکایی در سال 2013 به کارگردانی برد فورمن است که توسط برایان کوپلمن و دیوید لوین نوشته شده و با بازیگران جاستین تیمبرلیک ، بن افلک ، Gemma Arterton و آنتونی مکی بازی می کند.

ریچی فورست در وال استریت حرفه ای پرسود داشت.این تاریخ مانع از دریافت کمک های شهریه در پرینستون می شود ، بنابراین وی با مراجعه به دانشجویان به قمار آنلاین ، مدرک کارشناسی ارشد خود را تأمین می کند ، که برای آن وی کاهش می یابد.بعد از اینکه دین تهدید کرد که وی را برای این فعالیت ها اخراج خواهد کرد ، ریچی سعی می کند با استفاده از مهارت های عالی پوکر خود در قمار آنلاین ، شهریه خود را به دست آورد ، اما او تمام پول خود را به یک کلاهبردار از دست می دهد ، چیزی که می تواند با آمار اثبات کند.

ریچی به آرامی رابطه عاشقانه ای را با ربکا شفران ، عاشق سابق ایوان آغاز می کند ، که به نظر می رسد هیچ اعتراضی ندارد.ایوان ریچی را باج خواهی بازی با فیلم های خیانت خود برای مجبور کردن وی به امضای با ایوان دارد.مأمور FBI شونز ریچی را ربوده و تهدید می کند که اگر او در محکومیت ایوان کمک نکند ، زندگی خود را به روش های مختلف خراب می کند.Shavers نمی تواند به طور قانونی کاری انجام دهد زیرا او هیچ اقتدار در کاستاریکا ندارد ، اما او از این کار استفاده می کند تا از تاکتیک هایی استفاده کند که برای اجرای قانون در داخل ایالات متحده غیرقانونی و غیر اخلاقی باشد.نقطه.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Runner Runner

این فیلم در 4 اکتبر 2013 در ایالات متحده اکران شد زیرنویس فارسی Runner Runner 2013 ، به طور کلی بررسی های منفی از منتقدین دریافت کرد و 62 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

ریچی برای مقابله با ایوان بلوک ، که بزرگترین امپراتوری وب سایت های قمار آنلاین در جهان را اداره می کند ، به کاستاریکا سفر می کند ، از جمله اینکه ریچی پول خود را از دست داد.بعد از اینکه ایوان آمار را مشاهده کرد ، متوجه می شود که رمزگذارها نرم افزار را اصلاح کرده اند تا به آنها اجازه دهند تقلب کنند.ایوان پس از شلیک افراد درگیر ، به ریچی می گوید که سالانه میلیون ها نفر به او می پردازد تا در کاستاریکا بماند و به سایت کمک کند.

The Last of Us زیرنویس