دانلود زیرنویس فارسی فیلم Rumble In The Bronx 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی کمدی
265 بازدید
دانلود زیرنویس Rumble in the Bronx 1995
  • نام فیلم: رامبل در برانکس مدت زمان: 1 ساعت 27 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Stanley Tong نویسنده: Edward Tang, Fibe Ma
  • بازیگران: Jackie Chan, Anita Mui, Françoise Yip
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 42857 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مرد جوانی که در حال بازدید و کمک به عموی خود در شهر نیویورک است ، خود را مجبور به مبارزه با یک باند خیابانی و اوباش با مهارت های هنری رزمی خود می کند.

A young man visiting and helping his uncle in New York City finds himself forced to fight a street gang and the mob with his martial art skills.

24668

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Rumble in the Bronx 1995

دانلود زیرنویس فیلم Rumble in the Bronx Rumble in the Bronx (عنوان چینی: 紅番 區 區 區 ، هنگ فان کوی (ترجمه منطقه قرمز نوبت) یک فیلم هنرهای رزمی هنگ کنگ در سال 1995 با بازی جکی چان ، آنیتا مویی و فرانسواس یوپ است. این کار به کارگردانی استنلی تانگ انجام شد و با کارگردانی اکشنتوسط چان و تانگ که در سال 1995 در هنگ کنگ منتشر شد ، رامبل در برانکس یک تئاتر موفق در سراسر جهان داشت و چان را به جریان اصلی آمریکای شمالی آورد. این فیلم در منطقه برانکس شهر نیویورک تنظیم شده است ، اما در فیلمبرداری شده استدر اطراف ونکوور ، کانادا. این فیلم 76 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه 7.5-13 میلیون دلاری آمریکا بدست آورد و آن را به سودآورترین فیلم سال 1996 تبدیل کرد.

او به زودی پس از رانندگی آنها از سوپر مارکت ایلین ، که آنها سعی در سرقت و خرابکاری داشتند ، با این باند رقابت را آغاز کرد.مجموعه ای از نزاع ها که در آن دوچرخه سواران سعی می کنند گوشه کونگ را انجام دهند و او را تمام کنند.هنگامی که یک عضو به نام آنجلو درگیر یک قرارداد غیرقانونی الماس شد و الماس را به سرقت برد ، گانگسترهای کوچک زمان قربانی یک سندیکای جنایتکار بزرگتر و مؤثرتر به رهبری ببر سفید می شوند.آنجلو در حالی که با الماس فرار می کند ، آنها را در یک کوسن قرار می دهد ، که ناآگاهانه توسط کونگ برای ویلچر یک پسر معلول آمریکایی به نام دنی استفاده می شود.خواهر بزرگتر دنی نانسی ، یک مدل لباس زیر زنانه/رقصنده ، در یک نوار بذر کار می کند و یک همکار/دوست دختر دوچرخهسواران است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Rumble in the Bronx

Ma Hon Keung (馬漢強 ، Mǎ Hànqiáng) ، یک پلیس زیرنویس فارسی Rumble in the Bronx 1995 هنگ کنگ ، برای شرکت در عروسی عموی بیل خود ، که او را با همسر آمریکایی خود ویتنی در سوپر مارکت خود معرفی می کند ، که او به ایلین فروخته است ، به نیویورک می آید.دوست عمو بیل ، استیون لو ، یک اتومبیل پرنعمت برای عروسی به او وام می دهد.در آن شب ، یک باند خیابانی یک مسابقه موتور سیکلت را در نزدیکی آپارتمان عمو بیل آغاز می کند.آنها قصد دارند سوار ماشین دوستش شوند تا زمانی که کونگ به پایین پرش کند و آنها را متوقف کند.

کونگ با نانسی دوست می شود و به او توصیه می کند که از جرم و جنایت دوری کند.وقتی گانگسترها این را می بینند ، آنها Keung و Nancy را تعقیب می کنند.پس از ناکامی در مقابله با کونگ ، دوچرخهسواران سوپر مارکت ایلین ، که در طی آن دو نفر از مردان آنجلو توسط مردان وایت ببر اسیر می شوند ، که در جستجوی آنجلو در سوپر مارکت حضور پیدا می کنند.همکاران آنجلو از الماس او بی خبر هستند و یکی در یک درخت خرد شده اعدام می شود.بقایای وی به عنوان هشدار برای بازگشت کالاهای چند میلیون دلاری به سایر گانگسترها بازگردانده شد.در همین حال ، کونگ و نانسی پس از آخرین حمله سوپر مارکت به دفتر مرکزی دوچرخهسواران می روند و کونگ آنها را در نزاع دیگری شکست می دهد.

کونگ موافقت می کند که به رهبر دوچرخهسواری تونی کمک کند ، گانگسترهای خیابانی را به اصلاحات متقاعد می کند و جنایتکاران بزرگ را به عدالت می آورد.سندیکا و کونگ الماس را در ویلچر دنی کشف می کنند.پس از نگه داشتن نانسی و تونی توسط سندیکا ، این تحویل مورد استفاده قرار می گیرد و الماس پس از استفاده از یک کامیون TOW برای از بین بردن سوپر مارکت ایلین از بین می رود.

دانلود زیرنویس سريال Game of Thrones