دانلود زیرنویس فارسی فیلم Regression 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود
846 بازدید
دانلود زیرنویس Regression
  • نام فیلم: Regression مدت زمان: 1h 46min
  • زبان: English کشور سازنده : Spain
  • کارگردان : Alejandro Amenábar نویسنده: Alejandro Amenábar
  • بازیگران: Ethan Hawke, David Thewlis, Emma Watson, Dale Dickey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در مینه سوتا در دهه 1990، مردی دست ر و متهم به آزار دخترش شد. اگرچه او چیزی از این رویداد به یاد نمی آورد، اما به گناه خود اعتراف می کند. با کمک یک روانشناس، او آن لحظات را دوباره زنده خواهد کرد. در همین حال، رسانه های محلی به این احتمال اشاره می کنند که همه چیز می تواند یک فرقه شیطانی باشد.

In Minnesota in the 1990s, a man is arrested and accused of having abused his daughter. Although he doesn’t remember anything from the event, he pleads guilty. With the help of a psychologist, he’ll relive those moments. Meanwhile, the local media hints the possibility that everything could have been a satanic cult’s doing.

3459

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Regression 2015

دانلود زیرنویس فیلم Regression رگرسیون (به انگلیسی: Regression) یک فیلم ترسناک و معمایی روان‌شناختی به کارگردانی و نویسند آلخاندرو آمنابار است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این فیلم ایتان هاوک و اما واتسون به ایفای نقش می پردازند و دیوید تیولیس، لوتر بلوتو، دیل دیکی، دیوید دنسیک، پیتر مک نیل، دوون بوستیک و آرون اشمور در نقش های فرعی حضور دارند.

داستان فیلم در سال 1990 در مینه سوتا می گذرد. ​​کارآگاه بروس کنر (اتان هاوک) در مورد پرونده جان گری (دیوید دنسیک) تحقیق می کند که اعتراف می کند که دختر 17 ساله خود آنجلا (اما واتسون) را مورد آزار قرار داده است، اما هیچ به یاد نمی آورد. سوء استفاده آنها از پروفسور کنت رینز (دیوید تیولیس) کمک می رند تا از حافظه درمانی جان گری برای بازیابی خاطرات او استفاده کنند و به این مشکوک می شوند که همکارشان کارآگاه جورج نسبیت (آرون اشمور) در ر است. آنها او را بازداشت می کنند اما موفق به یافتن مدرکی علیه او نمی شوند. کارآگاهان به دلیل شهادت آنجلا، که در آن آنجلا می گوید که توسط افراد نقاب پوش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و شخصی از آن عکس گرفته است، مشکوک هستند که یک فرقه شیطانی در ر شده است.

بروس و کنت با برادر جدا شده ی آنجلا، روی گری (دوون بوستیک) ملاقات می کنند تا علت ترک خانه را جویا شوند. او با استفاده از تکنیک رگرسیون بر روی او، چهره های کلاهدار را به یاد می آورد که در جوانی وارد اتاقش می شدند. بروس و کنت به مادربزرگ روی، رز گری (دیل دیکی) مشکوک هستند که در این رابطه دخالت دارد اما پس از جستجو در خانه او چیزی پیدا نمی کند.

در همین حال، بروس شروع به دیدن کابوس های مربوط به آیین های شیطانی می کند. آنجلا به او می گوید که فرقه قصد دارد او را بکشد زیرا او نشان شیطانی خود را به او نشان داده است و او نیز در خطر است. او به او می گوید که مادرش تماس های مختلفی دریافت کرده و قبل از اینکه با یک تصادف روبرو شود، چهره های عجیب و غریبی را دیده است که در خیابان به او خیره شده اند. بروس شروع به تجربه همان چیزها می کند و کابوس های او شدت می یابد.

رز پس از دیدن چهره های شبح از پنجره خانه اش می پرد و خود را مجروح می کند. بروس با آنجلا در قبرستان کلیسا ملاقات می کند تا به او اطمینان دهد و پس از یک طغیان عاطفی، او را می بوسد. بروس شوکه شده او را آنجا رها می کند و به خانه اش باز می گردد. او یک تبلیغ سوپ را در خیابان می بیند و زن موجود در آن را همان کسی می داند که در کابوس هایش می بیند. او نتیجه می رد که تخیلش با او فرار کرده است. او به کنت می گوید که تمام این خاطرات گذشته توسط درمان القا شده اند و کل وضعیت فقط نتیجه یک هیستری جمعی است. اگرچه پروفسور در ابتدا در برابر این ایده مقاومت می کند، اما او نیز به این گمان می رسد که این خاطرات واقعی نبوده اند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Regression

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره زیرنویس فارسی Regression 2015 بین المللی فیلم سن سباستین در 18 سپتامبر 2015 داشت. این فیلم در 9 اکتبر 2015 توسط The Weinstein Company در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیشتر نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد.
دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings