دانلود زیرنویس فارسی فیلم Red Cliff 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
559 بازدید
دانلود زیرنویس Red Cliff
  • نام فیلم: Red Cliff مدت زمان: 2 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: Mandarin کشور سازنده : China
  • کارگردان : John Woo نویسنده: John Woo, Khan Chan, Cheng Kuo
  • بازیگران: Tony Chiu-Wai Leung, Takeshi Kaneshiro, Fengyi Zhang
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در سال 208 پس از میلاد، در روزهای پایانی سلسله هان، نخست وزیر زیرک، کائو کائو، امپراتور بی ثبات هان را متقاعد کرد که تنها راه برای متحد کردن تمام چین، اعلان جنگ علیه پادشاهی خو در غرب و شرق وو در جنوب است. بدین ترتیب یک لشکرکشی در مقیاسی بی سابقه به رهبری خود نخست وزیر آغاز شد. پادشاهی خو و وو شرقی که هیچ امید دیگری برای بقا نداشتند، اتحادی بعید تشکیل دادند. نبردهای متعدد قدرت و شوخ طبعی چه در خشکی و چه در آب درگرفت که در نهایت به نبرد Red Cliff ختم شد. در طول نبرد، دو هزار کشتی سوزانده شد و مسیر تاریخ چین برای همیشه تغییر کرد.

In 208 A.D., in the final days of the Han Dynasty, shrewd Prime Minster Cao Cao convinced the fickle Emperor Han the only way to unite all of China was to declare war on the kingdoms of Xu in the west and East Wu in the south. Thus began a military campaign of unprecedented scale, led by the Prime Minister, himself. Left with no other hope for survival, the kingdoms of Xu and East Wu formed an unlikely alliance. Numerous battles of strength and wit ensued, both on land and on water, eventually culminating in the battle of Red Cliff. During the battle, two thousand ships were burned, and the course of Chinese history was changed forever.

3549

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Red Cliff 2008

دانلود زیرنویس فیلم Red Cliff صخره سرخ یا چیبی (به چینی: 赤壁) یک فیلم جن حماسی چینی محصول 2008-2009 است که بر اساس نبرد صخره های سرخ (208-209 پس از میلاد) و وقایع پایان سلسله هان و بلافاصله قبل از دوره سه پادشاهی ساخته شده است. در امپراتوری چین این فیلم توسط جان وو کارگردانی شد و تونی لیونگ، تاکشی کانشیرو، ژانگ فن ، چانگ چن، ژائو وی، هو جون و لین چی لینگ در آن ایفای نقش کردند. این اولین فیلم مهم وو پس از چک دستمزد در سال 2003 و اولین فیلم چینی زبان او پس از فیلم Hard Boiled در سال 1992 است که لیونگ نیز در آن نقش آفرینی می کند.

قسمت اول این فیلم بیش از 127 میلیون دلار در سطح بین المللی فروخت و رکورد باکس آفیس آسیایی را که پیش از این در اختیار تایتانیک در سرزمین اصلی چین بود، شکست.

در تابستان 208 پس از میلاد، در اواخر سلسله هان شرقی، صدراعظم، کائو کائو، ارتش امپراتوری را برای از بین بردن جنگ سالاران جنوبی سان کوان و لیو بی، که او آنها را به عنوان “شورشیان” محکوم می کند، رهبری می کند. امپراتور شیان با اکراه این کارزار را تایید می کند. ارتش قدرتمند کائو کائو به سرعت استان جینگ را فتح کرد. نبرد چانگبان زمانی شعله ور می شود که سواره نظام کائو کائو شروع به حمله به غیرنظامیان در مهاجرت به رهبری لیو بی می کند. در طول نبرد، پیروان لیو بی، از جمله برادران قسم‌خورده‌اش گوان یو و ژانگ فی، مهارت‌های رزمی خود را با مهار دشمن به نمایش می‌گذارند و برای غیرنظامیان زمان می‌خرند تا عقب‌نشینی کنند. جنگجو ژائو یون شجاعانه برای نجات خانواده لیو بی به دام افتاده می جنگد اما فقط در نجات پسر شیرخوار لیو موفق می شود.

پس از نبرد، مشاور لیو بی، ژوگه لیانگ، به یک مأموریت دیپلماتیک به جیانگدونگ می رود تا بین اربابش و سون کوان علیه کائو کائو اتحاد تشکیل دهد. سان کوان در ابتدا در میان دوراهی قرار داشت که آیا تسلیم شود یا مقابله کند، اما تصمیم او برای مقاومت در برابر کائو کائو پس از متقاعد کردن هوشمندانه ژوگه لیانگ و شکار ببر بعدی با معاونش ژو یو و خواهرش سان شانگ شیانگ سخت می‌شود. در همین حال، کای مائو و ژانگ یون، دو فرمانده نیروی دریایی از استان جینگ، با کائو کائو که آنها را فرماندهی نیروی دریایی خود می کند، بیعت می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Red Cliff

در چین و بیشتر آسیا، Red Cliff در دو قسمت منتشر شد که در مجموع بیش از چهار ساعت (288 دقیقه) طول داشت. اولین قسمت (146 دقیقه) در 2 ژوئیه 2008 در پکن و قسمت دوم (142 دقیقه) در 7 ژانویه 2009 در چین منتشر شد. در خارج از آسیا، یک نسخه 148 دقیقه ای کوتاه در سال زیرنویس فارسی Red Cliff 2008 2009 منتشر شد. نسخه دو قسمتی در 5 اکتبر 2009 در بریتانیا و در 23 مارس 2010 در ایالات متحده و کانادا به صورت DVD و Blu-ray منتشر شد.

کارگردان جان وو در مصاحبه ای با دیوید استراتون گفت که این فیلم تنها 50 درصد واقعی است. وو تصمیم گرفت داستان را با استفاده از احساسات مدرن و احساسات خود برای پذیرش بیشتر دنیوی تغییر دهد. به گفته وو، دقت تاریخی کمتر از احساس تماشاگران در مورد نبرد اهمیت داشت.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game