دانلود زیرنویس فارسی فیلم Raja Babu 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام کمدی
387 بازدید
دانلود زیرنویس Raja Babu 1994
  • نام فیلم: رجا بابو مدت زمان: 2 ساعت 41 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : David Dhawan نویسنده: Anees Bazmee, Bhagyaraj
  • بازیگران: Govinda, Karisma Kapoor, Shakti Kapoor
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4 با 2967 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از آنکه عروس مورد نظرش او را رد کرد ، مرد سعی می کند پسر بهتری شود و می آموزد که از یک خانواده فقیر پذیرفته شده است.

A man tries to become a better son after his intended bride rejects him and he learns he was adopted from a poor family.

27324

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Raja Babu 1994

دانلود زیرنویس فیلم Raja Babu راجا بابو یک فیلم کمدی ملودرام هندی در سال 1994 به کارگردانی دیوید داوان است.این ستاره های گوویندا ، کاریسما کاپور ، شاکی کاپور ، کادر خان ، آرونا ایرانی ، پریم چوپرا و گلشان گروور ، با موسیقی توسط آناند -میلیند و اشعار سامر.این فیلم از فیلم تامیل سال 1992 Rasukutty الهام گرفته شد.

او مادو را آزار می دهد تا بتواند توجه او را جلب کند.مادو از عتیقه های رجا اذیت می شود و با همراهانش به روستای خود می آید.در سردرگمی متعاقب آنها یکی از همسایگان رجا را به عنوان رجا اشتباه می گیرند ، همراهان مادو او را ربوده و او را به روستای خود باز می گرداند.بعداً ، مادو یکی از عکسهای رجا را به عنوان یک وکیل می بیند و لباس خود را به عنوان چیز واقعی اشتباه می کند.او موافقت می کند که با او ازدواج کند اما به طور تصادفی می فهمد که رجا نه تنها وکیل نیست بلکه او نیز کاملاً بی سواد است.با عصبانیت از این دوگانگی درک شده ، او به خانه رجا می رود ، دعوت های عروسی خود را اشک می زند و به پدر رجا توهین می کند.

رجا هنوز هم می خواهد با مادو ازدواج کند ، اما پدرش از اعطای اجازه به وی امتناع می ورزد و سعی می کند او را وادار کند تا به سرعت با یک دختر با چالش روحی ازدواج کند تا افتخار خانواده خود را نجات دهد.راجا از آنجا که عاشق مادو است ، امتناع می ورزد و به والدین دختر توهین می کند.با عصبانیت از این توهین ، مادر دختر راز بزرگی را در مورد منشأ راجا نشان می دهد.او در واقع فرزند بیولوژیکی والدینش نیست ، بلکه او یتیمی بود که در پله های یک ماندیر (معبد هندو) یافت شد و متعاقباً توسط والدینش پذیرفته شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Raja Babu

Raja Singh A.K.A. Raja Babu تنها وارث یک زوج غنی روستا است.او خوش قلب است اما همچنین فاسد ، ناخوشایند و بی سواد است.لاخان وانمود زیرنویس فارسی Raja Babu 1994 می کند که متحد پدر ثروتمند راجا است اما مخفیانه بودجه را اختلاس می کند.او همچنین برای رجا و خانواده اش مشکلاتی ایجاد می کند.

راجا مرتباً از استودیوی عکس روستا بازدید می کند و هر بار که لباس دیگری می پوشید ، عکس خود را گرفته می شود.او همیشه با نادو جانبی خود همراه است.او وقتی عکس خود را در استودیو می بیند ، برای مادوبالا “مادو” سقوط می کند.

wednesday زیرنویس