دانلود زیرنویس فارسی فیلم R.L. Stine’s Monsterville The Cabinet of Souls 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک فانتزی کمدی
347 بازدید
دانلود زیرنویس R.L. Stine's Monsterville: Cabinet of Souls 2015
  • نام فیلم: R.L. Stine's Monsterville: کابینه روح مدت زمان: 1 ساعت 26 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter DeLuise نویسنده: Billy Brown, Dan Angel, R.L. Stine
  • بازیگران: Dove Cameron, Braeden Lemasters, Katherine McNamara
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 2312 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دوستان نوجوان باید در برابر طلسم یک نمایشگر شیطانی که نمایش خانه ای از وحشت در شهر کوچک خود را نشان می دهد ، مقاومت کنند.

Teenage friends must resist the spell of an evil showman staging a house of horrors show in their small town.

28186

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم R.L. Stine’s Monsterville: Cabinet of Souls 2015

دانلود زیرنویس فیلم R.L. Stine’s Monsterville: Cabinet of Souls Monsterville: Cabinet of Souls یک فیلم ترسناک کمدی آمریکایی 2015 است که بر اساس رمان 2012 با همین نام توسط R.L. Stine ساخته شده است.این کارگردانی توسط پیتر Deluise است که توسط دن آنجل و بیلی براون نوشته و تهیه شده است و اجرایی تولید شده توسط استین است.این ستاره ها کبوتر کامرون ، کاترین مک نامارا ، بریدن لیماسترها ، تیفانی اسپنسن و رایان مک کارتان است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم R.L. Stine’s Monsterville: Cabinet of Souls

یک جشنواره کوچک هالووین در شهرک کوچک خود را با استفاده از یک کارناوال شیطانی با طرح هایی پس از زیرنویس فارسی R.L. Stine’s Monsterville: Cabinet of Souls 2015 زندانی کردن و تغذیه روح نوجوانان ناخواسته مورد حمله قرار می دهد.Targeted چهار دوست دبیرستانی ، بث ، کلن ، نیکول و لوک هستند.بث متوجه بچه جدیدی به نام هانتر می شود و برای او می افتد.کلن سپس با لیلیت (که در کارناوال معروف به سالن وحشت دکتر هیستریا کار می کند) ملاقات می کند و شروع به سقوط برای او نیز می کند.

با این حال ، بث متوجه می شود که کارناوال دکتر هیستریا عجیب است و دوستانش شروع به عمل بر روی صفات منفی تر خود کرده اند.این منجر به تبدیل شدن لوک به دلقک و نیکول به یک جادوگر می شود.کلن بعداً توسط لیلیث به یک سینمای سینما که در جاذبه دکتر هیستریا پنهان شده است ، هدایت می شود ، که به بیننده نشان می دهد که چه چیزی را می بینند یا بیشتر آرزو می کنند.در مورد او ، این امر برنده محبت بث از هانتر خواهد بود.با این حال ، این همان چیزی است که دکتر هیستریا برای گرفتن قربانیان جدید برای استفاده به عنوان هیولا در کارناوال خود استفاده می کند و از روح خود به عنوان پایداری تغذیه می کند زیرا او یک شیطان شیطانی است.بث بعداً به تئاتر منتهی می شود ، اما از آنچه می بیند بی تأثیر است ، زیرا دوستان خود را بر سر شکارچی انتخاب می کند.او سپس می آموزد که هانتر و لیلیت فرزندان دکتر هیستریا هستند.آنها می خواهند بث به آنها بپیوندد زیرا قدرت او همان چیزی است که در خانواده به دنبال آن هستند.با این حال ، بث آنها را با یک بطری مواد اگزورسیسم اسپری می کند و آنها را فلج می کند.این باعث می شود کلن ، دوستانشان و یک قربانی اخیر دیگر.دکتر هیستریا ، فرزندانش و کارناوال وی سپس از طریق پورتال مکیده و ناپدید می شوند.

کلن سپس سرانجام شجاعت خود را انجام می دهد و بث می بوسد ، که به او می گوید زمان آن رسیده است.این فیلم با باز شدن کابینت با یک چراغ سفید به پایان می رسد.

نمره اصلی این فیلم توسط رایان شور تشکیل شده است.

wednesday زیرنویس