دانلود زیرنویس فارسی فیلم Pulp Fiction 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
2,444 بازدید
زیرنویس Pulp Fiction 1994
  • نام فیلم: Pulp Fiction مدت زمان: 154 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
  • بازیگران: John Travolta, Samuel L. Jackson, Uma Thurman, Harvey Keitel, Tim Roth, Amanda Plummer, Maria de Medeiros, Ving Rhames, Eric Stoltzl, Rosanna Arquette, Christopher Walken, Bruce Willis
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در قلمرو دنیای زیرین ، مجموعه ای از حوادث زند دو اوباش لس آنجلسی ، همسر یک گانگستر ، یک بوکسور و دو مجرم کوچک مدت را درهم آمیخته است.

In the realm of underworld, a series of incidents intertwines the lives of two Los Angeles mobsters, a gangster’s wife, a boxer and two small-time criminals.

443

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Pulp Fiction 1994:

داستان عامه‌پسند یا پالپ فیکشن (به انگلیسی: Pulp Fiction)؛ فیلمی آمریکایی، محصول سال ۱۹۹۴، به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و در گونهٔ سینمای جنایی است.
عمدهٔ شهرت فیلم به دلیل به نمایش درآوردن ترکیبی کنایه‌آمیز از خشونت و شوخ‌طبعی، داستان غیرخطی، اشاره‌های سینمایی، ارجاعات آن به فرهنگ عامه و دیالوگ‌های آن است.

خلاصه داستان:

مطابق با سبک کوئنتین تارانتینو در روایات داستان به‌صورت غیرخطی؛ داستان این فیلم نیز به شکل غیرخطی روایت می‌شود. ساختار پالپ فیکشن براساس سه داستان متمایز بنا شده‌است که در خط سیر روایت اشتراکاتی نیز با یکدیگر دارند. آدمکش حرفه‌ای، وینسنت وگا (با بازی جان تراولتا) شخصیت اصلی داستان نخست، بوکسور حرفه‌ای، بوچ کولیج (با بازی بروس ویلیس) شخصیت اصلی داستان دوم و همکار آدمکش وینسنت، جو وینفلد (با بازی ساموئل ال. جکسون) شخصیت اصلی داستان سوم است.
با آن‌که هر داستان به مجموعه‌ای از رویدادهای متمایز با دو داستان دیگر می‌پردازد ولی با آن‌ها دارای ارتباط و نقاط اشتراک نیز هست. فیلم با سرقت مسلحانهٔ «پامپ‌کین» و «هانی‌بانی» (القاب عاشقانه‌ای که زوج سارق در صحنهٔ آغازین یکدیگر را با آن خطاب می‌کنند) از رستوران آغاز می‌شود. سپس داستان وینسنت، جو ، بوچ و چند شخصیت دیگر از جمله مارسلوس والاس سردستهٔ گانگسترها، همسرش میا و مشکل‌گشای امور غیرقانونی وینستون ولف را پیش می‌کشد.
در نهایت نیز به نقطهٔ آغازین فیلم بازمی‌گردد، در رستوران: وینسنت و جو که برای استراحت کوتاهی به آن‌جا آمده‌اند، خود را در ر سرقت مسلحانه‌ای می‌یابند.