دانلود زیرنویس فارسی فیلم Princess Mononoke 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
864 بازدید
دانلود زیرنویس Princess Mononoke 1997
  • نام فیلم: شاهزاده مونونوکه مدت زمان: 2 ساعت 14 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Hayao Miyazaki نویسنده: Hayao Miyazaki, Neil Gaiman
  • بازیگران: Yôji Matsuda, Yuriko Ishida, Yûko Tanaka
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.4 با 397740 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در سفری برای یافتن درمانی برای نفرین تاتاریگامی ، اشیتاکا خود را در وسط جنگ بین خدایان جنگلی و تاتارا ، مستعمره معدن پیدا می کند.در این تلاش او همچنین با سان ، مونونوک هیم دیدار می کند.

On a journey to find the cure for a Tatarigami’s curse, Ashitaka finds himself in the middle of a war between the forest gods and Tatara, a mining colony. In this quest he also meets San, the Mononoke Hime.

30567

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Princess Mononoke 1997

دانلود زیرنویس فیلم Princess Mononoke پرنسس مونونوک (ژاپنی: もののけ 姫 姫 姫 ، هپبورن: مونونوک-هیم) یک فیلم فانتزی حماسه تاریخی انیمیشن در سال 1997 است که توسط هایائو میازاکی نوشته و کارگردانی شده توسط استودیو غیبلی برای توکوما شاتن ، شبکه تلویزیونی نیپون و دنتسو است.این فیلم صدای Yōji Matsuda ، Yuriko Ishida ، Yūko Tanaka ، Kaoru Kobayashi ، Masahiko Nishimura ، Tsunehiko Kamijo ، Akihiro Miwa ، Mitsuko Mori و Hisayaa Morishige را بازی می کند.

در ژاپن موروماچی ، یک روستای امیشی توسط یک دیو شرور مورد حمله قرار می گیرد.آخرین شاهزاده امیشی ، اشیتاکا ، قبل از رسیدن به روستا ، آن را می کشد ، اما می تواند بازوی خود را درک کند و قبل از مرگ آن را نفرین کند.نفرین به او قدرت فوق بشری اعطا می کند ، اما باعث درد او می شود و سرانجام او را خواهد کشت.روستائیان می فهمند که شیطان یک خدای گراز (گراز کامی) بود که توسط یک توپ آهنی که در بدن او قرار داشت ، فاسد شد.زن خردمند این روستا به Ashitaka می گوید که ممکن است در سرزمین های غربی که شیاطین از آن آمده است ، درمانی پیدا کند و او نمی تواند به میهن خود بازگردد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Princess Mononoke

پرنسس مونونوک در اواخر دوره موروماچی ژاپن (تقریباً 1336 تا 1573 میلادی) تنظیم شده است ، اما شامل عناصر فانتزی است.این داستان به دنبال یک شاهزاده جوان Emishi به نام Ashitaka و درگیری وی در مبارزه بین خدایان (کامی) یک جنگل و انسانهایی زیرنویس فارسی Princess Mononoke 1997 است که منابع آن را مصرف می کنند.اصطلاح Mononoke (物 の 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 怪 もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ もののけ است ، بلکه یک کلمه ژاپنی برای موجودات فوق طبیعی و تغییر شکل است که دارای افراد است و باعث رنج ، بیماری یا مرگ می شود.

این فیلم در 12 ژوئیه 1997 توسط توهو و در ایالات متحده در 29 اکتبر 1999 در ژاپن اکران شد. این یک فیلمبرداری مهم و تجاری بود که به بالاترین فیلم در ژاپن 1997 تبدیل شد و همچنین گیشه ژاپن را برگزار کردضبط برای فیلم های داخلی تا سال 2001 ، یک فیلم دیگر میازاکی.این فیلم با فیلمنامه نیل گیمان به زبان انگلیسی لقب گرفت و در ابتدا توسط میراماکس در آمریکای شمالی توزیع شد ، جایی که علی رغم عملکرد ضعیف گیشه ، در DVD و فیلم به خوبی فروخته شد.این فیلم به شدت محبوبیت و تأثیر غیبلی را در خارج از ژاپن افزایش داد.

Ashitaka با هدایت غرب ، با جیگو ، یک راهب فرصت طلب ملاقات می کند که به اشیتاکا می گوید ممکن است از روح بزرگ جنگل ، یک خدای حیوان مانند آهو و یک شب غول پیکر در شب کمک کند.در این نزدیکی ، مردانی که روی یک گله صخره ای به خانه خود در شهر آهنین ، به رهبری لیدی ابوشی ، حمله می کنند و حمله یک بسته گرگ را به رهبری الهه گرگ مورو ، که ابوشی با شلیک اسلحه زخمی می کند ، دفع می کنند.سوار یکی از گرگ ها سان ، یک دختر انسانی است.پایین در زیر ، اشیتاکا با سان و گرگ ها روبرو می شود که سلام او را رد می کنند.وی سپس موفق به نجات دو نفر از مردانی است که از صخره افتاده اند و آنها را از طریق جنگل منتقل می کنند ، جایی که او به طور خلاصه روح بزرگ جنگلی را نشان می دهد.

The Last of Us زیرنویس