دانلود زیرنویس فارسی فیلم Policegiri 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی کمدی
458 بازدید
دانلود زیرنویس Policegiri 2013
  • نام فیلم: پلیس مدت زمان: 2 ساعت 21 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : K.S. Ravikumar نویسنده: Khalid Azmi, Hari, K.S. Ravikumar
  • بازیگران: Sanjay Dutt, Prachi Desai, Prakash Raj
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.2 با 1520 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

DCP Rudra پس از اینکه شاخ را با یک زیرزمینی بدنام ناگوری ناگوری قفل کرد ، با چالش هایی روبرو شد.

DCP Rudra faces a bunch of challenges after he locks horns with a notorious criminal Nagori Subramanium.

30708

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Policegiri 2013

دانلود زیرنویس فیلم Policegiri Policegiri (ترجمه. اعمال پلیس) یک فیلم اکشن هندی به زبان هندی در سال 2013 به کارگردانی K.S.Ravikumar و تولید شده توسط T. P. Aggarwal و Rahul Aggarwal.این فیلم در نقش های اصلی Sanjay Dutt ، Prakash Raj و Prachi Desai را نشان می دهد.این فیلم در 5 ژوئیه 2013 اکران شد.

این درگیری از زمانی آغاز شد که ساکنان از یک بنزین بنزین شکایت می کنند که بنزین کمتری به عموم مردم می فروخت و یک خانم هنگام شکایت کتک می زد.این پناهگاه متعلق به ناگوری است.رودرا کارمندان این پناهگاه و همچنین ناچری های ناگوری را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.جنگ بین این دو پدیدار می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Policegiri

این فیلم بازسازی زیرنویس فارسی Policegiri 2013 رسمی فیلم تامیل در سال 2003 Saamy به کارگردانی هاری است.

این فیلم با یک مرد (سانجی دات) آغاز می شود و در اوایل صبح آبجو می نوشد و سپس با داشتن آبجو و ادلی دنبال می شود.وی بعداً دوچرخه را سرقت می کند و برای گرفتن کمیسیون از بازرس پلیس به ایستگاه پلیس می رود.او سپس با مردی ملاقات می کند که او را به مکانی می برد که اسلحه و بمب می فروشند.سرانجام ، او با یک گانگستر محلی ملاقات می کند که او را برای کشتن یک وزیر استخدام می کند.وی سپس گانگستر و دزدان دریایی خود را به قتل می رساند و خود را به عنوان DCP Rudra Aditya Devraj ، پلیس جدید در شهر ، در نزدیکی مرز Andhra Pradesh-Maharashtra آشکار می کند.

شهر کریمنگار با جرم و فساد روبرو است و توسط ناگوری Subramaniam (Prakash Raj) مافیای محلی کنترل می شود.در ابتدا ، رودرا بسیاری از مشاغل ناگوری را بسته است.اما وقتی رودرا با ناگوری ملاقات می کند ، فاش می کند که او نیز مانند دیگران یک پلیس فاسد است و حتی رشوه می گیرد تا ناگوری نکات خاصی را بپذیرد.ناگوری می پذیرد و بین این دو آتش بس وجود دارد.

The Last of Us زیرنویس