دانلود زیرنویس فارسی فیلم Poison Ivy II 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
551 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Poison Ivy II 1996
  • نام فیلم: سمی پیچک دوم مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Anne Goursaud نویسنده: Chloe King
  • بازیگران: Alyssa Milano, Johnathon Schaech, Xander Berkeley
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.4 با 6036 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اولین بار از میشیگان ، لیلی مدرسه هنر را در لس آنجلس شروع می کند و خانه ای را با سایر افراد جوان هنری به اشتراک می گذارد.هم معلم او و هم یک همکلاسی/همکلاسی به او علاقه نشان می دهند.

First time out of Michigan, Lily starts art school in LA and shares a house with other young artistic people. Both her teacher and a roomie/classmate show interest in her.

25845

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Poison Ivy II 1996

دانلود زیرنویس فیلم Poison Ivy II Poison Ivy II: لیلی یک فیلم هیجان انگیز وابسته به عشق شهوانی در سال 1996 به کارگردانی آن گورساود است که توسط کلوئه کینگ و ستاره های آلیسا میلانو نوشته شده است.این دنباله ای برای فیلم Soison Ivy در سال 1992 و قسط دوم سری فیلم های Ivy است.

به آرامی ، لیلی با حروف و عکس های ایوی وسواس می شود و تلاش می کند تا تصویر خود را به دست بگیرد.او موهای خود را قطع می کند و لباس های آشکار بیشتری را شروع می کند.گردین حتی بیشتر مورد توجه او قرار می گیرد و آنها یک رابطه جنسی را آغاز می کنند.او از میزان زمان خصوصی که با دونالد می گذراند ، مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما او توضیح می دهد که این به دلیل کودک است.او به دونالد الهام می دهد که دوباره هنر را اجرا کند ، و متوجه شد که او از ابراز خود می ترسد.او موافقت می کند که برهنه برای او مطرح کند.او عاشق او می شود ، که بر ازدواج او با آنجلا تأثیر می گذارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Poison Ivy II

لیلی یک دانشجوی سرپناه هنر از میشیگان است که در کالج در کالیفرنیا شرکت می کند.او یک آپارتمان پیدا می کند ، و به زودی متوجه می شود که هم اتاقی هایش ، تانیا (یک هنرمند دوستانه لزبین که برای لیلی دوست خوبی می شود) ، بریجت (یک هنرمند بی رحمانه و طعنه آمیز که در ابتدا از او زیرنویس فارسی Poison Ivy II 1996 دوست ندارد) و رابرت (سکوتاما موسیقی دان با استعداد) ، همه دانشجویان هنر ، کاملاً عادی نیستند.

یک روز ، لیلی جعبه ای از وسایل متعلق به آیوی را کشف می کند ، دختری که قبلاً هرگز ملاقات نکرده است.در جعبه ، او عکس های برهنه از دختر و دفتر خاطرات خود پیدا می کند.او به زودی به مطالب جلب می شود ، همچنین می خواهد اعتماد به نفس جنسی دختر و بی ترس را داشته باشد.در کلاس ، او بر خلاف گردین ، یک دانش آموز جذاب و مجسمه ساز که به زودی شروع به دوستیابی می کند ، در بیان خودش مشکل دارد.در همین حال ، او شغلی پیدا کرده است ، کودک دافنا ، دختر معلم هنر خود دونالد فالک ، که به همسرش خیانت کرده و با زنان دیگر رابطه جنسی داشته است.

یک روز ، لیلی گردین و بریجت را با هم گرفت.با احساس ناراحتی ، او دکمه شکم خود را سوراخ می کند و شروع به شورش می کند و از این طریق خودش را از دوستانش بیرون می کشد.در یک مهمانی هالووین ، او از توجه خود که از مردان جلب می کند ، لذت می برد و خودش را سرگرم می کند.تا زمانی که او گردین را نزدیک با دختر دیگری می رقصید.او سعی می کند او را حسود کند ، او یک مرد نقاب دار را بوسید ، که معلوم می شود رابرت است.او سرانجام با گردین رابطه جنسی برقرار می کند ، اما او روز بعد او را رها می کند.با این حال ، او توضیح می دهد که او بیش از حد تغییر کرده است.

wednesday زیرنویس