دانلود زیرنویس فارسی فیلم Parampara 1992

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام عاشقانه
322 بازدید
دانلود زیرنویس Parampara 1993
  • نام فیلم: پاپارا مدت زمان: 2 ساعت 35 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Yash Chopra نویسنده: Aditya Chopra, Honey Irani, Surendra Prakash
  • بازیگران: Sunil Dutt, Vinod Khanna, Aamir Khan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.1 با 1156 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نوه های دو دشمن قسم خورده می خواهند تلخی بین خانواده های پشت سر خود قرار دهند ، اما آیا سنت های خونخوار آنها را وادار می کند که در غیر این صورت انجام دهند؟

The grandchildren of two sworn enemies want to put the bitterness between the families behind them, but will the bloodthirsty traditions compel them to do otherwise?

29489

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Parampara 1993

دانلود زیرنویس فیلم Parampara Parampara (ترجمه. سنت) یک فیلم درام عاشقانه اکشن هندی در سال 1993 با بازی Sunil Dutt ، Vinod Khanna ، Aamir Khan ، Saif Ali Khan ، Ashwini Bhave ، Rameya Krishna ، Raveena Tandon ، Neelam Kothari و Anupam Kher است.این فیلم توسط Firoz A. Nadiadwala ساخته شده و به کارگردانی یاش چوپرا ساخته شده است.آدیتا چوپرا فیلمنامه را برای این فیلم نوشت.قرار بود این فیلم اولین فیلم سیف علی خان باشد و با انتظارات زیاد اکران شد اما یک شکست تجاری بود ، که به دلیل داستان ، اجرای و موسیقی خود به طرز انتقادی روبرو شد.با این حال ، منتقدین از جهت یاش چوپرا تمجید کردند.این فیلم در مدرسه معروف شبانه روزی هند ، کالج مایو تنظیم شده است.

گورا شانکار از زندان آزاد می شود و بازگشت به بهاانی سینگ به یک دوئل تپانچه ، اما قبل از اینکه پیرمرد بتواند پاسخ دهد ، Prithvi مداخله می کند و می گوید دوئل باید در بین مساوی جنگ شود و شانکار باید او را دوئل کند ، نه پدرش.شانکار ، که هنوز پریتوی را به عنوان دوست خود می بیند ، با اکراه می پذیرد و دوئل برای روز بعد تنظیم می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Parampara

ثروتمند Thakur Bhavani Singh در منطقه ای دورافتاده هند زندگی می کند که در آنجا با یک قبیله کولی محلی به رهبری زیرنویس فارسی Parampara 1993 گورا شانکار رقابت شدید دارد.پاراپارا (سنت) دیکته می کند که اختلافات با یک دوئل تپانچه گلوله در بالای تپه حل می شود.سالها قبل ، باهانی سینگ با پدر گورا شانکار دوئل جنگید و او را به قتل رساند.

پسر باهانی پریتوی از لندن باز می گردد و به دوستی با شانکار و قبیله های او حمله می کند ، بسیار به ناراحتی پدرش.با نزدیک شدن پریتوی ، عاشق خواهر شانکار تارا می شود.با این حال ، پدر وی ازدواج پریتوی را با دختر یک آشنای طبقه بالا ترتیب داده است.Prithvi قادر به ایجاد ذهن خود نیست و در نهایت با ازدواج با تارا علیه خواسته های پدرش ازدواج می کند – و متعاقباً با دختر انتخاب پدرش ، راجشاری ازدواج می کند.

بعداً ، بااوانی سینگ کشف کرد که تارا فرزند پریتوی را به دنیا آورده است و به خشم او ، به مردان خود دستور می دهد که به مستعمره کولی حمله کنند و تارا ، پسرش و هر کسی را که در راه است ، بکشد.مردان تاكور اردوگاه ها را آتش زدند و تارا را به قتل رساندند اما نه پسرش رانویر.شانکار ، که همچنین از طوفان های حمله جان سالم به در برد تا در انتقام به قتل باهانی سینگ بکشد اما وی دستگیر و زندانی می شود.Prithvi ، به پدرش می گوید که او هرگز حضور خود را دوباره تصدیق نمی کند و با وجود زندگی در همان خانه ، پدرش هرگز صدای او را نمی شنود.Rajeshwari سپس با نجات Ranvir ، وی را به وی احترام و عشق به همسرش به وی ارائه می دهد.راجشواری پسری پراتاپ را به دنیا می آورد ، که باهانی سینگ به عنوان نوه واقعی خود را می شناسد.هر دو Ranvir و Pratap توسط Prithvi و Rajeshwari در یک خانه بزرگ شده اند اما هر دو پسر در نهایت متوجه می شوند که بین این دو تفاوت وجود دارد.

The Last of Us زیرنویس