دانلود زیرنویس فارسی فیلم Paddington 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی فانتزی کمدی ماجراجویانه
478 بازدید
دانلود زیرنویس Paddington
  • نام فیلم: Paddington مدت زمان: 1 ساعت 35 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Paul King نویسنده: Paul King, Hamish McColl, Michael Bond
  • بازیگران: Hugh Bonneville, Sally Hawkins, Julie Walters, Jim Broadbent
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک خرس جوان پرویی با اشتیاق به همه چیز بریتانیایی برای جستجوی خانه به لندن سفر می کند. او که خود را گمشده و تنها در ایستگاه پدینگتون می‌یابد، متوجه می‌شود که زند شهری آن چیزی نیست که او تصور می‌کرد – تا اینکه با خانواده مهربان براون ملاقات می‌کند که برچسب دور گردنش را می‌خوانند (“لطفا مراقب این خرس باشید. متشکرم.” ) و به او پناهگاهی موقت پیشنهاد دهید. به نظر می رسد که شانس او ​​تغییر کرده است تا اینکه این کمیاب ترین خرس ها چشم یک تاکسیدرمیست موزه را ج می کند.

A young Peruvian bear with a passion for all things British travels to London in search of a home. Finding himself lost and alone at Paddington Station, he begins to realize that city life is not all he had imagined – until he meets the kind Brown family, who read the label around his neck (‘Please look after this bear. Thank you.’) and offer him a temporary haven. It looks as though his luck has changed until this rarest of bears catches the eye of a museum taxidermist.

3569

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Paddington 2014

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers