دانلود زیرنویس فارسی فیلم Overdrive 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی ماجراجویانه
972 بازدید
دانلود زیرنویس Overdrive
  • نام فیلم: Overdrive مدت زمان: 1h 33min
  • زبان: English کشور سازنده : France
  • کارگردان : Antonio Negret نویسنده: Michael Brandt, Derek Haas
  • بازیگران: Scott Eastwood, Freddie Thorp, Ana de Armas
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان در مورد دو برادر دزد ماشین است که برای فرصت‌های جدید به جنوب فرانسه سفر می‌کنند و در میان موهای رئیس جنایتکار محلی قرار می‌ رند. اندرو و گرت فاستر (اسکات ایستوود و فردی تورپ) دزدانی هستند که در خودروهای لوکس و تنها گران ترین خودروها تخصص دارند. آنها برای سرقت یک بوگاتی 1937 به ارزش میلیون یورو استخدام شده اند، بنابراین برای این کار به جنوب فرانسه می روند. اما آنها گرفتار می شوند و جاکومو موریر (سایمون آبکاریان)، رئیس جنایی محلی که صاحب بوگاتی است، آن را ساده نمی رد. در ازای جان خود، دو برادر باید یک ماشین از مکس کلمپ (کلمنس شیک)، رقیب سرسخت موریر، و نه هیچ ماشینی، بدزدند، موریر از آنها می خواهد که فراری 250 GTO 1962 کلمپ، با ارزش ترین ماشین او را بدزدند.

The story centers on two car thieves, brothers, who journey to the south of France for new opportunities and wind up in the cross hairs of the local crime boss. Andrew and Garrett Foster (Scott Eastwood and Freddie Thorp) are thieves who specialize in luxury cars, only the most expensive cars. They’ve been hired to steal a gorgeous Bugatti 1937 valued million euros, so they head to the south of France for the job. But they get caught, and Jacomo Morier (Simon Abkarian), the local crime boss who owns the Bugatti, doesn’t take it lightly. In exchange for their lives the two brothers will have to steal a car from Max Klemp (Clemens Schick), Morier’s arch-rival, and not any car, Morier wants them to steal Klemp’s 1962 Ferrari 250 GTO, his most prized car.

3417

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Overdrive 2017

دانلود زیرنویس فیلم Overdrive Overdrive یک فیلم اکشن هیجان ان ز محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی آنتونیو نگرت، تهیه کنند مایکل برانت، درک هاس و پیر مورل است و فیلمنامه آن توسط مایکل برانت و درک هاس نوشته شده است. ستارگان این فیلم عبارتند از اسکات ایستوود، فردی تورپ، آنا د آرماس و گایا وایس. عکاسی اصلی در 4 ژانویه 2016 در پاریس و مارسی، فرانسه آغاز شد. این فیلم داستان اندرو و گرت فاستر، برادران جوانی را روایت می کند که سارقان ماهری ماشین هستند و در ماشین های لوکس تخصص دارند. هر دوی آنها برای سرقت یک ماشین بوگاتی در جنوب فرانسه فرستاده می شوند، اما توسط صاحب ماشین دست ر می شوند. یک ارباب جنایت محلی بی رحم در ازای جان آنها و عذرخواهی برای تلاش برای سرقت ماشینش، ارباب جنایت برادران را مجبور می کند تا یک ماشین فراری لوکس را از رقیب سرسخت ارباب جنایت بدزدند.

برادران با عجله تیمی را در مارسی استخدام می کنند تا این کار را انجام دهند، از جمله دوست دختر اندرو، استفانی و دوست جیب بر او دوین. اندرو به گرت می گوید که این آخرین کار او خواهد بود. آنها همچنین باید با پسر عموی موریر، لوران که مراقب عملیات آنهاست، و همچنین یک جفت مامور اینترپل کنار بیایند. گرت که اخیرا توسط زنی که وانمود می کرد عاشق او شده فریب خورده بود، با دوین رابطه برقرار می کند. برای بیمه، مردان موریر استفانی را در بازار مارسی می‌دزدند. اندرو و گرت به آپارتمانشان می رسند و دوین به آنها می گوید که استفانی را برده اند. آن‌ها به خانه موریر می‌روند تا استفانی را در زیر چرخ ماشینی در حال چرخش پیدا کنند که لوران تهدید می‌کند آن را روی صورتش پایین می‌آورد. اندرو و گرت قول می دهند که کار را تمام کنند تا استفانی را نجات دهند.

اندرو و گرت تمام ماشین‌های موریر را به کلمپ می‌دهند و فاش می‌کنند که این برنامه در تمام مدت بوده است، و آنها با کلمپ شریک شده‌اند تا به موریر برگردند. در یک چرخش داستانی دیگر، دو مامور اینترپل نیز با کلمپ شریک شدند. اما با رفتن دوین، رمز گاراژی را در دست دارد که کلمپ فراری ارزشمند خود را در آنجا نگه می دارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Overdrive

زیرنویس فارسی Overdrive 2017 برادران ناتنی اندرو و گرت فاستر به عنوان سارقان بین المللی خودرو فعالیت می کنند و خودروهای سطح بالا را هدف قرار می دهند. آنها پس از خرید بوگاتی در حراجی در فرانسه، یک بوگاتی کمیاب را می‌دزدند، غافل از اینکه جاکومو موریر، رئیس جنایی مارسی آن را خریده است. مردان موریر وقتی می خواهند ماشین را بفروشند آنها را دست ر می کنند و به خانه موریر می برند و او گاراژ پر از ماشین خود را به آنها نشان می دهد. سپس او قصد دارد به آنها شلیک کند، اما برای فرار از مجازات آنها، برادران به موریه پیشنهاد می کنند تا با سرقت یک فراری نادر 250 GTO مدل 1962 (به ارزش 38،000،000 دلار) که متعلق به سرمایه دار و رقیب بی رحم، مکس کلمپ است، به موریه کمک کنند. موریر موافقت می کند اما شرط می گذارد که سرقت باید ظرف یک هفته انجام شود.

وقتی روز سرقت فرا می رسد، برادران نقشه خود را عملی می کنند. استفانی که در اتاقی در خانه موریر قفل شده است، سعی می کند لورن را اغوا کند و موفق نمی شود، اگرچه او موفق می شود کلید در را بدزدد و فرار می کند. او آلارم خانه را به صدا در می آورد و با یک تفنگ می رود تا اندرو، گرت و تیمشان را در درب خانه ملاقات کند. موریر متوجه می‌شود که وقایعی که به این نقطه منتهی شد، بخشی از یک انحراف مفصل بوده است تا به آن‌ها اجازه دهد مجموعه خودروهای خودش را بدزدند. موریر فقط وقتی می‌فهمد که چه اتفاقی می‌افتد که باند در حال فرار هستند و او آنها را تا اسکله تعقیب می‌کند. در طول تعقیب و گریز، اندرو از استفانی خواستگاری می کند و او موافقت می کند که با او ازدواج کند. در آخرین رویارویی، موریر زمانی که ماشینش توسط یک موتور بزرگ که توسط دیوین هدایت می‌شود به آب برخورد می‌کند، کشته می‌شود. دوین می رود و قول می دهد با گرت تماس ب رد.

گرت، استفانی و اندرو بعدها با هم در پاریس دیده می شوند. وقتی دوین در فراری کلمپ ظاهر شد و کلیدها را به اندرو داد، گرت فکر می‌کند که دوباره ایستاده است. وقتی اندرو ماشین را به گرت می دهد، گرت فکر می کند که این بدان معنی است که اندرو کار را ترک می کند. با این حال، استفانی اشاره می کند که یک خودروی بسیار کمیاب در بارسلونا وجود دارد، یکی از تنها 9 مورد در جهان، و این سه نفر وسوسه می شوند که آن را بدزدند. اندرو تصمیم می رد به آنها بپیوندد و تیم دوباره تاسیس شده شروع به برنامه ریزی می کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game