دانلود زیرنویس فارسی فیلم One Piece Film Z 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن انیمیشن فانتزی ماجراجویانه
1,161 بازدید
دانلود زیرنویس One Piece Film Z
  • نام فیلم: One Piece Film Z مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Tatsuya Nagamine نویسنده: Eiichiro Oda, Osamu Suzuki
  • بازیگران: Mayumi Tanaka, Kazuya Nakai, Akemi Okamura, Kappei Yamaguchi
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک تفنگدار سابق در راه دزدان دریایی کلاه حصیری ایستاده است.

A former Marine stands in the way of the Straw Hat Pirates.

3581

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم One Piece Film Z 2012

دانلود زیرنویس فیلم One Piece Film Z فیلم One Piece: Z یک فیلم انیمه اکشن فانتزی و ماجراجویی ژاپنی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی Tatsuya Nagamine است. این دوازدهمین فیلم بلند سینمایی است که بر اساس مجموعه مانگای شونن وان پیس ساخته ایچیرو اودا ساخته شده است. در این فیلم بازیگران تلویزیونی معمولی مایومی تاناکا، کازویا ناکای، آکمی اوکامورا، کاپی یاماگوچی، هیرواکی هیراتا، ایکوئه اوتانی، یوریکو یاماگوچی، کازوکی یائو و چو حضور دارند. همچنین هوچو اوتسوکا در نقش زفیر، دریاسالار سابق نیروی دریایی، با ریوکو شینوهارا و تریووکی کاگاوا به عنوان سرسپردگان زفیر در آن حضور دارند. همانطور که وقایع فیلم در طول فصل پانزدهم One Piece مانند قبل از 4 قسمت آخر قوس داستانی بیست و یکم، “جاه ط ی Z” رخ می دهد، فیلم حول محور دزدان دریایی کلاه حصیری می چرخد ​​که با زفیر می جنگند، که به عنوان قدرتمندترین آنها شناخته می شود. دشمنی که هنوز با آن روبرو شده اند

فرانکی که در جزیره داک فرود آمد، هزار سانی را که توسط زفیر آسیب دیده بود، تعمیر می کند. آنها با موبستون (モブストン, Mobusuton) آشنا می شوند که نوه او فاش می کند که دزدان دریایی که به این جزیره می آیند می گویند که توسط زفیر مورد حمله قرار گرفته اند. موبستون، خشم ن از زفیر که رویاهای دزدان دریایی آنها را نابود می کند، تصمیم می رد قوی ترین تجهیزات خود را به کلاه حصیری بدهد. در آنجا، کلاه‌های حصیری اطلاعاتی را در مورد مکان زفیر از نیروی دریایی جمع‌آوری می‌کنند و با کوزان ملاقات می‌کنند که نشان می‌دهد پس از شکست توسط آکاینو در پانک هازارد، نیروی دریایی را ترک کرده است. با استفاده از قطار دریایی، کلاه های حصیری درست در زمان فوران آتشفشان وارد جزیره س می شوند. آنها با زفیر، عین و بینز روبرو می شوند تا بار دیگر به راحتی شکست بخورند. در همین حال، گارپ به کوبی و هلمپو فاش می کند که زفیر زمانی به عدالت نیروی دریایی اعتقاد داشت و پس از خدمت به عنوان سرباز در نیروی دریایی، دریاسالار شد. وقتی زن و پسر زفیر توسط دزد دریایی که از او رنجیده بود کشته شدند، زفیر مربی شد. یک روز، اکثر سربازان زفیر کشته شدند و زفیر پس از حمله یک دزد دریایی با قدرت های Devil Fruit، بازوی خود را از دست داد. زفیر بازوی مصنوعی خود Battle Smasher را به دست آورد، سلاحی که توسط دانشمند نیروی دریایی برای شکست دادن کاربران Devil Fruit ساخته شد و یک واحد حمله را سازماندهی کرد. با این حال، هنگامی که دزد دریایی که به او حمله کرد به عنوان فرمانده جنگ انتخاب شد، زفیر نیروی دریایی را ترک کرد و در نتیجه نیروی دریایی نئو را سازماندهی کرد.

در بازگشت به جزیره داک، کوزان فاش می کند که زفیر سه جزیره آتشفشانی معروف به نقاط پایانی را هدف قرار می دهد. اگر هر سه جزیره در مدت زمان کوتاهی از یکدیگر فوران کنند، منجر به فوران غول پیکری می شود که اقیانوس های جهان را می پوشاند و همه نان آنها را می کشد. کلاه های حصیری در سومین نقطه پایانی با نئو مارین ها روبرو می شوند و نبردی عظیم دارند. لوفی زفیر را پیدا می کند و او را یک به یک به چالش می کشد. در حالی که کلاه‌های حصیری با نئو مارین‌ها و دسته‌ای از پاسیفیستاهای تبدیل شده می‌جنگند، زورو و سانجی رودرروی آین و بینز می‌روند. کلاه های حصیری پیروز می شوند و با شکست آین، نامی، چاپر، رابین و بروک به سن اصلی خود باز می گردند. دعوای لوفی و ​​زفیر ادامه می‌یابد که زفیر از Battle Smasher خود برای بدست آوردن دست برتر استفاده می‌کند. لوفی با استفاده از تمام توانش به ضربات مشت Zephyr’s Battle Smasher ادامه می دهد تا زمانی که آن را بشکند. زفیر Battle Smasher را حذف می کند و تنها با استفاده از Haki با Luffy مبارزه می کند. این دو هنوز به طور مساوی با هم برابری می کنند و در آخرین ضربه، هر دو دیگری را می اندازند. زفیر شکست را پذیرفته و معتقد است که لوفی اکنون او را خواهد کشت (زیرا او معتقد است همه دزدان دریایی یکسان هستند)، اما لوفی به زفیر رحم می کند و می گوید که نمی خواهد کسی را بکشد. با دیدن تفاوت لوفی با دزدان دریایی دیگر، زفیر متوجه اشتباهات او شد و فهمید که اعمال او ناشی از عصبانیت است، از آئین و بینز به خاطر تمام کارهایی که انجام داده عذرخواهی می کند و از آنها ط بخشش می کند. در آن لحظه، کیزارو و نیروی دریایی ظاهر می‌شوند و تصمیم می‌ رند زفیر و نئو مارین‌ها و همچنین دزدان دریایی استراو هار را اعدام کنند، در حالی که هم از نبرد قبلی خود ضعیف هستند. کلاه های حصیری خود را برای نبرد آماده می کنند، اما زفیر به جلو می رود و بیان می کند که هر کاری که می خواست انجام داده است و اکنون بهای اعمال خود را خواهد پرداخت. درست در آن زمان دیواری از یخ ظاهر می شود و زفیر را از بقیه جدا می کند، بنابراین به کلاه های حصیری، عین و بینز فرصت فرار می دهد، در حالی که زفیر را ترک می کند تا با تفنگداران دریایی مبارزه کند. در حالی که کلاه های حصیری دور می شوند، زفیر با تفنگداران دریایی می جنگد تا اینکه تسلیم جراحاتش شد و مرد. آین و بینز سوگواری از دست دادن خود می‌کنند، زیرا بر سر قبر موقتی که از Zephyr’s Battle Smasher به عنوان قسمت مرکزی آن استفاده می‌کرد، گریه می‌کردند. کوزان به آن‌ها می‌گوید گریه نکنند و می‌گوید: «او زند ‌اش را آنطور که می‌خواست زند کرد. فکر نمی کنی او شگفت ان ز بود.» در صحنه پایانی فیلم، زفیر جوانی را نشان می‌دهد که اس یک ابرقهرمان را به تن دارد و با گروهی از قلدرها که دختری را آزار می‌دهند مبارزه می‌کند. زفیر به راحتی قلدرها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و در حالی که قلدرها فرار می کنند، زفیر بیان می کند که او “قهرمان عدالت” است و کلمه “I’m Z” را فریاد می زند. تجهیزات و اسلحه‌ها به موبستون برمی‌گردند، قبل از رفتن به راه‌های جداگانه.

در نوامبر 2011، تلویزیون فوجی اعلام کرد که تولید فیلم One Piece: Z آغاز شده است. یک ماه بعد، Shonen Jump از Viz Media و Hisashi Suzuki، معاون گروه مانگا Shoeisha’s Shonen از طریق حساب‌های توییتر خود اعلام کردند که Eiichiro Oda تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود. در 30 ژانویه 2012، تویی با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی داستان فیلم را اعلام کرد و همچنین از کارگردانی فیلم Tatsuya Nagamine و اکران فیلم در دسامبر خبر داد.

شماره 23 آوریل 2012 Weekly Shonen Jump طرح های شخصیتی برای Zephyr را فاش کرد و همچنین اطلاعات جزئی از جمله اطلاعات کارکنان و همچنین تاریخ پخش، 15 دسامبر را فاش کرد. فیلمنامه توسط Osamu Suzuki نوشته شده است، که به عنوان یکی از نویسندگان فعالیت می کند. برنامه تلویزیونی SMAP x SMAP و طراح شخصیت فیلم و ناظر انیمیشن ماسایوکی ساتو است که قبلاً به عنوان ناظر انیمیشن و طراح شخصیت One Piece Film: Strong World در ر بود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم One Piece Film Z

فیلم با آواز مردی شروع می شود که “Ocean Guide” را می خواند. «بازوی سیاه» زفیر (黒腕のゼファー، Kokuwan no Zefā)، دریاسالار سابق نیروی دریایی و رهبر تفنگداران دریایی نئو که شامل سرسپردگانش Ain (アイン) و Binz (ビンズ دریانوردان در حمله به حمله) جزیره فیرس، جزیره ای آتشفشانی و یکی از نقاط پایانی. در آنجا، زفیر داینا استونز را می دزد و با کیزارو و تفنگداران دریایی مبارزه می کند قبل از اینکه فورانی را آغاز کند تا دریاسالار را شکست دهد و به اقیانوس پرواز کند. دزدان دریایی کلاه حصیری در حین برگزاری جشن شکوفه های لاس، یک زفیر بیهوش را که روی دریا شناور است، کشف می کنند. لوفی از توانایی میوه شیطان صمغ خود زیرنویس فارسی One Piece Film Z 2012 استفاده می کند تا او را بچرخاند، اما وقتی بازوی مصنوعی زفیر را می رد (شکن نبرد)، لوفی تمام قدرت خود را از دست می دهد. کلاه های حصیری به زودی متوجه می شوند که بازوی زفیر با سنگ های منشور دریایی ساخته شده است. همانطور که Chopper شروع به رسید به زخم‌های زفیر می‌کند، نامی شروع به نگرانی می‌کند، نه فقط به خاطر بازوی مصنوعی، بلکه به دلیل فرم عضلانی زفیر و زخم‌های متعدد جن او، اما لوفی به نامی اطمینان می‌دهد که اگر زفیر تهدیدی باشد، با او مقابله خواهد کرد. . وقتی زفیر هم می آید، در ابتدا همه چیز خوب است، زیرا لوفی و ​​زفیر شروع به معاشرت می کنند، اما وقتی زفیر می فهمد که میمون دی. لوفی یک دزد دریایی است، با لوفی، رورونوآ زورو و سانجی مبارزه می کند. پس از کشف مکان Zephyr با یک کارت Vivre، Ain و Binz به دریاسالار سابق می پیوندند تا با آنها مبارزه کنند. آین از قدرت میوه شیطان خود برای از بین بردن سن نامی، تونی تونی چاپر، بروک و نیکو رابین استفاده می کند، در حالی که بینز از قدرت میوه شیطان خود برای به دام انداختن فرانکی، اوسوپ و بروک با تاک ها استفاده می کند. لوفی یک به یک مقابل زفیر می رود، اما زمانی که زفیر با بازوی بتل اسمشر، لوفی را می رد، مغلوب می شود و شکست می خورد. زفیر با درک اینکه لوفی نوه میمون دی گارپ است، سعی می کند آنها را بکشد، اما کلاه های حصیری مجبور به فرار می شوند. در ستاد نیروی دریایی، نیروی دریایی مکان زفیر را کشف می‌کند و تصمیم می‌ رد تا سنگ‌های داینا را بازیابی کند.
دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game