دانلود زیرنویس فارسی فیلم Once Upon a Time in the West 1968

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: وسترن
989 بازدید
دانلود زیرنویس once upon a time in the west 1968
  • نام فیلم: Once Upon a Time in the West 1968 مدت زمان: 166 دقیقه
  • زبان: انگلیسی, ایتالیایی کشور سازنده : ایالات متحده, ایتالیا
  • کارگردان : Sergio Leone نویسنده: Sergio Donati, Sergio Leone
  • بازیگران: Claudia Cardinale, Henry Fonda, Jason Robards, Charles Bronson, Gabriele Ferzetti, Woody Strode, Jack Elam, Lionel Stander, Paolo Stoppa, Frank Wolff, Keenan Wynn
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در اطراف فلگستون یک قطعه زمین وجود دارد که روی آن آب قرار دارد و بارون ریلی مورتون (گابریل فرزتی) قصد دارد آن را بدست آورد ، زیرا می داند راه آهن جدید باید در آنجا متوقف شود. او دژخیم خود را فرانك (هنری فوندا) می فرستد تا مالك زمین ، مك باین (فرانك ولف) را بترساند ، اما در عوض فرانك او را می كشد و او را به یك راهزن معروف ، شاین (جیسون روباردز) می زند. در همین حال ، یک اسلحه کش اسرارآمیز با امتیاز برای تسویه حساب (چار برونسون) و همسر جدید مک بین ، جیل (کلودیا کاردیناله) ، وارد شهر می شود.

There’s a single piece of land around Flagstone with water on it, and rail baron Morton (Gabriele Ferzetti) aims to have it, knowing the new railroad will have to stop there. He sends his henchman Frank (Henry Fonda) to scare the land’s owner, McBain (Frank Wolff), but Frank kills him instead and pins it on a known bandit, Cheyenne (Jason Robards). Meanwhile, a mysterious gunslinger with a score to settle (Charles Bronson) and McBain’s new wife, Jill (Claudia Cardinale), arrive in town.

663

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Once Upon a Time in the West 1968 :

روزی روزگاری در غرب (به ایتالیایی: C’era una volta il West) عنوان یک فیلم سینمایی حماسی ایتالیایی، محصول ۱۹۶۸ و در ژانر موسوم به وسترن اسپاگتی است. این فیلم توسط سرجیو لئونه برای کمپانی پارامونت ساخته شد.

ستاره‌های این فیلم عبارت بودند از: هنری فوندا که به عنوان بازیگر نقش منفی این فیلم، نقش یک شخصیت رذل را ایفا می‌کند، و چار برانسون در نقش مردی که به انتقام و کین خواهی از او برمی‌خیزد، ظاهر شده‌است.

همچنین، جیسون روباردز در این فیلم نقش یک راهزن را بازی می‌کند، و کلودیا کاردیناله نیز در نقش زنی ظاهر شده که به تاز بیوه شده و در یک خانه رعیتی اقامت می‌کند، وی در گذشته یک بوده‌است.

فیلمنامه این فیلم، توسط سرجیو لئونه و سرجیو دوناتی، و بر اساس داستانی از خود لیونه، برناردو برتولوچی، و داریو آرژنتو نوشته شده‌است.

فیلمبرداری این فیلم، که به شیوه وایداسکرین، توسط تونینو دللی کوللی انجام گرفته و همین‌طور موسیقی متن آن، که توسط انیو موری ه ساخته شده، از امتیازات فیلم شناخته می‌شوند.

خلاصه داستان:

این فیلم داستان زن جوانی به نام جین مک بین را روایت می کند که از نیواورلئان به مرز ایالت یوتا که در ه ی آمریکای غرب قرار دارد، نقل مکان می کند.

زمانیکه او به مقصد خود می رسد، متوجه می شود که همسر جدید و خانواده اش به قتل رسیده اند اما این سوال پیش می آید که چه کسی مسبب این کار بوده است؟

طولی نمی کشد که مظنون اصلی با جین دوست می شود و به او پیشنهاد می کند که به دنبال قاتل اصلی (که آدمکشی به نام فرانک است) برود.

در میان راه، مرد دیگری به نام هارمونیکا که او نیز در صدد کشتن فرانک است با جین همراه می شود…