دانلود زیرنویس فارسی فیلم Once Upon A Time in Mumbai 2 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
563 بازدید
دانلود زیرنویس Once Upon a Time in Mumbaai Dobara 2013
  • نام فیلم: روزگاری در بمبرا بمبرا مدت زمان: 2 ساعت 40 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Milan Luthria نویسنده: Rajat Arora, Aditi Mediratta
  • بازیگران: Akshay Kumar, Imran Khan, Sonakshi Sinha
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.4 با 7331 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از کشته شدن مربی خود ، یک گانگستر برای حاکمیت بر بمبئی به قدرت رسید.در این روند او برای یک بازیگر مشتاق سقوط می کند ، با این وجود می یابد که پروتئین او نیز برای او افتاده است که منجر به دشمنی بین آنها می شود.

After killing his mentor, a gangster comes into power to rule over Mumbai. In the process he falls for an aspiring actress, nevertheless he finds that his protege has fallen for her too which leads to enmity between them.

30146

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Once Upon a Time in Mumbaai Dobara 2013

دانلود زیرنویس فیلم Once Upon a Time in Mumbaai Dobara روزگاری در زمان در بمبئی دوبارا!(ترجمه. یک بار دوباره در بمبئی دوباره ؛ تلفظ هندی 🙂 یک فیلم گانگستر به زبان هندی در سال 2013 به کارگردانی میلان لوتریا است و توسط Ekta Kapoor و Shobha Kapoor تهیه شده است.دنباله ای برای یک بار در سال 2010 در مومبائی ، این فیلم آکشی کومار ، عمران خان و سوناکشی سینا را بازی می کند که سونالی بندر در یک ظاهر خاص قرار دارد.عنوان این فیلم یک غلط عمدی از “روزی در یک زمان در بمبئی دوبارا” است که مطابق با اعتقاد اکتا به شماره شناسی و طالع بینی انجام شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Once Upon a Time in Mumbaai Dobara

فیلمبرداری از 27 اوت 2012 در بمبئی آغاز شد و فیلمبرداری در ماه سپتامبر به عمان منتقل شد و به اولین تولید بزرگ هند تبدیل شد که در سلطان فیلمبرداری شد.فیلم ها در ساحل در قانتاب ، قروم و در Barr Al Jissah Resort & Spa در Muscat در ساحل فیلمبرداری شدند.جلوه های بصری فیلم (VFX) توسط Reliance MediaWorks بود و تیمی از 40 هنرمند در یک ماه 600 عکس دیجیتالی را تقویت کردند.سکانس های اکشن زنده با دوربین تصویربرداری دیجیتال Red و Arri فیلمبرداری شدند.روزگاری در زمان در زیرنویس فارسی Once Upon a Time in Mumbaai Dobara 2013 بمبئی دوبارا!به خوبی تبلیغ شد و تریلر دوم فیلم در اسلات های نخست در چهار کانال تلویزیونی به نمایش درآمد.بازیگر هالیوود ، آل پاچینو تریلر تئاتر فیلم به نمایش درآمد.

این فیلم در تاریخ 15 اوت 2013 ، در آستانه روز استقلال در هند منتشر شد.این بعداً قرار بود از درگیری با چنای اکسپرس شاهرخ خان که در 9 اوت منتشر شد ، جلوگیری شود.روزگاری در زمان در بمبئی دوبارا!با وجود مبلغ 917 میلیون پوند در برابر بودجه 850 میلیون پوند ، با بررسی های منفی از منتقدین ، به یک نقص در بوکس آفیس تبدیل شد.

این فیلم از جایی آغاز می شود که سلف آن به پایان رسید ، با سلطنت دون شعیب خان پس از مربی خود ، سلطان میرزا در سال 1975 قدرت خود را به شویب تحویل داد ، و فقط وی را به عنوان انتقام از تحقیر عمومی بلافاصله پس از آن ترور کرد.

دوازده سال بعد ، در سال 1987 ، خان هنوز هم یک کاریزماتیک ، زن سازگار است که امپراتوری خود را به خاورمیانه گسترش داده است.تنها دوستان وی جاوید (که نظارت بر کار غیرقانونی او را بر عهده دارد) ، عشق سابق او ممتاز و اسلم ، یک نوجوان خان در بازدید از زاغه هایی که در آن بزرگ شده بود ملاقات کرد.

The Last of Us زیرنویس